Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B3 '90 2.0E kesklukk (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2028)
T
huviline



Registreerunud 25.01.04
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 (C4) 2,8l

postitati 02.09.04 08:30 Tsiteeri


Juhiuksel ei toimi keslukku juhtiv lüliti. Asub selle vaakumjunni küljes mis ukse lukku tõmbab. Või on lüliti toitejuhe kusagilt katki. Kui toide tuleb lülitile siis võta see vaakumjunn maha ja kontrolli testriga kas lüliti toimib.
Kunagi lahenes selline probleem lüliti määrimisega. Käis liiga raskelt et norm. toimida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 02.09.04 20:37 Tsiteeri
kesklukk jälle



sai siis uks laiali lammutatud selle ebanormaalse kesklukuga, sai teda näpitud ja testitud testriga jne, ei tulnd tarka välja midagi, küsimus, kas selle vaakumvooliku võib küljest ära võtta, või on seal mingi õhk või rõhk sees, et kui korra õhu välja lasen, siis pärast enam ei tööta? või tekitab pump ise rõhu sinna, kas siis pumpab või imeb? või siis tuleb mingi spets rõhk sinna voolikusse ajada kuidagi, et asi töötaks korralikult? pole keskluku süsteemi enne uurinud ka ja ei julgend päris maha lõhkuda, suurem osa ju töötab, 3 ülejäänd ust + bensuluuk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 02.09.04 21:00 Tsiteeri


ei ole seal valesti midagi pandud - peab töötama mõlemast esiuksest, see on ju välismaa auto:D Vooliku võid kah julgelt lahti võtta kuigi ma ei saa aru milleks. Seal on kolme juhtmega pistik millest üks on pluss (punane/sinisega), teine miinus(pruun) ja kolmas on signaalijuhe kompressorisse (roheline/punase või sinisega) - avamisel miinus ning sulgemisel pluss. Mõõda ära kas signaal jõuab ka kompressorisse. Kui autol on (või olnud) peal alarm, siis võib viga peituda seal, sest see signaalijuhe lõigatakse katki ning lastakse läbi signa keskuse, et saaks juhtida kesklukku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 15.09.04 12:36 Tsiteeri


kasutan teemat ja uurin et kas b3'e keskluku süsteemi on võimalik paigaldada ka b4´le..? ilma surema higistamiseta..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 27.09.04 00:32 Tsiteeri
Kui enne pole peal olnud, siis....



Kui kesklukk puudub, on lihtsam paigaldada elektriline süsteem, tuleb odavam ja juhtmeid lihtsam vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.8% - SQL: 55.2%]