Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 1.9TDI Eelsüüteküünalde kontrollimine (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 3253)
Uhm
huviline



Registreerunud 05.03.04
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.2TSI - 15

postitati 25.10.10 17:37 Tsiteeri
A4 1.9TDI Eelsüüteküünalde kontrollimine



Tere
Juulikuus sai ostetud endale 99a. Audi A4 Avant 1.9TDI automaatkastiga.
Suvel käivitus poolestpöördest, praegusel ajal mõne külmakraadi juures tahab juba pisut ketramist. Eelsüüte märgutuli läheb põlema ja kustub. Kõik nagu toimiks.

1. Kuidas saaks maha küünalde peal olevad piibud? Proovisin neid maha saada aga tundus, et ennem lähevad katki kui ära tulevad.
2. Mis nr. kaitsme all asuvad eelsüüteküünlad? Antud lingi järgi tundub, et sellist kaitsed polegi.
http://audi.service-bg.com/Articles/usermanuals/Audi-A4_A6_A8/Fuse%20Box%20Audi%20A4.pdf

3. Mille jaoks on kaitsmed nr.32 ja nr.34 Engine timing? Nendes pesades asetseb tühjus.

Kasutasin otsingut ka aga ei leidnud abi sealt.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.10.10 17:47 Tsiteeri


Kapotiall aju karp kruvi lahti sel on 80 ambrine kaitse. ;) Piibud käivatki raskelt kui pole ammu võetud ja katki lähevad ka kuna vanadusest rabedad. Ja relee on juhi jalg kohal sinine relee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 28.11.10 10:19 Tsiteeri


Kontrollimiseks küünlaid pole suurt mõtet maha kruvidagi - paned aku plussklemmilt juhtme peale, peab kergelt sädelema. Kui ei sädele, ei tööta:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 28.11.10 10:24 Tsiteeri


Võtad mingi mõõteriista mis takistust mõõdab, kui takistus puudub, siis on küünal katki.
Klaasiks kõvastunud piibud vajavad nagunii väljavahetamist. Vanade küünalde kättesaamine võib ka keeruliseks osutuda, juhul kui katki keerad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uhm
huviline



Registreerunud 05.03.04
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.2TSI - 15

postitati 28.11.10 14:38 Tsiteeri


3 nädalat tagasi said autole NGK DP4 eelsüüteküünlad peale. Lisaks sai auto uue Exide Premium 77aH aku, kuna vana aku pinge oli hommikuti enne käivitamist 11.8V kandis.
Praegu käivitus auto -10C juures ilusti.
Piibud tahtsid lihtsalt natuke jõudu ja näpitsaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]