Ibanezman
huviline
Registreerunud 21.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.10 19:59
|
|
|
Audi A6 2.6 - 1996 - Ibanezman
Mjellou.
Kirjutaks mõned read oma hõbenoolest, mis sai paar kuud tagasi soetatud.
Infot veidi:
Mark: Audi
Mudel: A6
Mootor: 2.6 V6
Esmane reg.: 1996. a.
Kere: Sedaan
Käimakast: Automaat
Vedav sild: Esivedu
Valisin hoolega enne ostmist ja siiani olen üldjoontes enda sooritusega rahule jäänud.
Autol pole suuri vigasid esinenud, kuid siin ja seal on mõned anomaaliad leidunud.
Näiteks avastasin ühel heal päeval, et radiaator jookseb.
Sai siis avastatud, et eelmise omaniku käes on tõenäoliselt mingi kala olnud radiaatoriga.
Autole oli aretatud manuaalkasti radikas ja mingi maamehelik kinnitus hakkas niristama.
Asemele soetasin tutika radiaatori, sest hinnavahe esimese ettejuhtuva romulaga oli ainult 100.- ja romula oma võib ju ei tea, mis mäda täis olla.
Elementaarse asjana sai veel tehtud mootoririhmadele vahetus, sest kes meist ikka klappe pähe tahab lasta.
Koos rihmadega muidugi rullikud ja muu sellega seonduv kraam.
Lisaks veel keerasime külge uued süüteküünlad ja vahetasime rohelise kõikesurmava jahutusvedeliku punasega.
Lisaks eelnevale sain üllatuseosaliseks kui talvekaid alla keerasin.
Nimelt on iga ratta juures olemas kronsa, kuhu läheb tungraua ots eksole.
Taga paremal panin otsa pilusse ja kukkusin keerama, kuni ühel heal hetkel irdus kronsa küljekarbi küljest ja tung lupsas läbi küljekarbi.
Mis seal ikka, keevitus kätte ja tükk asemele.
Nüüd võib selle koha kaudu terve auto üles tõsta ja ükski koer ka ei klähvi.
Paigaldasin kaasasolnud signa teise ja paremaga.
Tulevikus tahaks päris raadio sisse osta ja mingid leebed kõlarid, millega päriselt ka midagi kuulata on võimalik.
Eks aeg näitab, kas astusin ämbrisse või sain sõbra pikkadeks aastateks.
Tehtud tööd/vahetatud vidinate list (täienev):
- Süüteküünlad
- Rihmad, rullikud
- Küljekarbi kronsa keevitus
- Radiaatorivahetus
- Uue signalisatsioonisüsteemi paigaldus
To do list:
- Parempoolse ukseluku vahetus
- Süüteluku remont (käivitades peab võtme ise natuke tagasi keerama, mitte ei lähe ise)
Pildid tulevad kunagi, kui aega on neid teha ja ilmutada.
Päikest ja head kruiisimist!
|
|
|
Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 24.10.10 06:30
|
|
|
Tere.Kas ikka kindel,et mootor 2,5 ja v6??Ei saa nagu aru,mis põlvkonna masinast jutt,ning millist vedeliku masin tarbib.Aga muidu jaksu asja elus
hoidmisega,mõni pilt oleks ka hea.
|
|
|
yksk6ik
huviline
Registreerunud 06.06.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.10 07:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ibanezman
Mjellou.
Kirjutaks mõned read oma hõbenoolest, mis sai paar kuud tagasi soetatud.
Infot veidi:
Mark: Audi
Mudel: A6
Mootor: 2.5 V6
Esmane reg.: 1996. a.
Kere: Sedaan
Käimakast: Automaat
Vedav sild: Esivedu
Valisin hoolega enne ostmist ja siiani olen üldjoontes enda sooritusega rahule jäänud.
Autol pole suuri vigasid esinenud, kuid siin ja seal on mõned anomaaliad leidunud.
Näiteks avastasin ühel heal päeval, et radiaator jookseb.
Sai siis avastatud, et eelmise omaniku käes on tõenäoliselt mingi kala olnud radiaatoriga.
Autole oli aretatud manuaalkasti radikas ja mingi maamehelik kinnitus hakkas niristama.
Asemele soetasin tutika radiaatori, sest hinnavahe esimese ettejuhtuva romulaga oli ainult 100.- ja romula oma võib ju ei tea, mis mäda täis olla.
Elementaarse asjana sai veel tehtud mootoririhmadele vahetus, sest kes meist ikka klappe pähe tahab lasta.
Koos rihmadega muidugi rullikud ja muu sellega seonduv kraam.
Lisaks veel keerasime külge uued süüteküünlad ja vahetasime rohelise kõikesurmava jahutusvedeliku punasega.
Lisaks eelnevale sain üllatuseosaliseks kui talvekaid alla keerasin.
Nimelt on iga ratta juures olemas kronsa, kuhu läheb tungraua ots eksole.
Taga paremal panin otsa pilusse ja kukkusin keerama, kuni ühel heal hetkel irdus kronsa küljekarbi küljest ja tung lupsas läbi küljekarbi.
Mis seal ikka, keevitus kätte ja tükk asemele.
Nüüd võib selle koha kaudu terve auto üles tõsta ja ükski koer ka ei klähvi.
Paigaldasin kaasasolnud signa teise ja paremaga.
Tulevikus tahaks päris raadio sisse osta ja mingid leebed kõlarid, millega päriselt ka midagi kuulata on võimalik.
Eks aeg näitab, kas astusin ämbrisse või sain sõbra pikkadeks aastateks.
Tehtud tööd/vahetatud vidinate list (täienev):
- Süüteküünlad
- Rihmad, rullikud
- Küljekarbi kronsa keevitus
- Radiaatorivahetus
- Uue signalisatsioonisüsteemi paigaldus
To do list:
- Parempoolse ukseluku vahetus
- Süüteluku remont (käivitades peab võtme ise natuke tagasi keerama, mitte ei lähe ise)
Pildid tulevad kunagi, kui aega on neid teha ja ilmutada.
Päikest ja head kruiisimist! |
...ei saa kahjuks aru jah millise mootoriga tegu on...2,5 bensiinimootorit pole nagu minu teada 96a A6 olema kui siis diisel ainult....kui rihma ära
vahetasid oleks võinud simmerlingid ka kõik ära vahetada need ei maksa midagi mingi 40.- eeku tk ja termostaadi ka seda ju jube vaev vahetada juhul
kui see peaks otsada andma...olifiltri taga on õlijahuti seal käib ka üks väike rõngastihend maksab umbes 20.- eeku, see tavaliselt külma talvega
lõpetab tegevus....tagajärg on viskab õli välja....tööd ei ole sellega palju aga hea oleks kui see on vahetatud "KINDEL TUNNE KÜLMAL TALVEL"
Jõudu soovides
yksk6ik
|
|
|
yksk6ik
huviline
Registreerunud 06.06.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.10 07:09
|
|
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 24.10.10 12:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audihauto
Tere.Kas ikka kindel,et mootor 2,5 ja v6??Ei saa nagu aru,mis põlvkonna masinast jutt,ning millist vedeliku masin tarbib.Aga muidu jaksu asja elus
hoidmisega,mõni pilt oleks ka hea. |
C4 on ta ikka, 96a ju. Teemaalgataja on pealkirjas pannud mootori kah kirja, aga tekstis kahjuks jäänud apsakas sisse ilmselt.
|
|
|
|
Ibanezman
huviline
Registreerunud 21.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.10 18:53
|
|
|
Vabandust jah, teksti läks 2.5 kuid tegelikult on 2.6 ja bensiinimootor.
Koos rihmadega vahetatigi kõik rullikud ja simmud ja asjad ära, mis sinna juurde kuuluvad.
Nimetasin ka tekstis ära.
Paar pilti võin panna, kuid tegu musta autoga.
Täna lisandusid veel numbrialused ette ja taha.
|
|
|
|