Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi B4 2.3 98kw 92a hind (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1636)
topka
huviline



Registreerunud 02.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.10 15:50 Tsiteeri
Audi B4 2.3 98kw 92a hind



Andke nõu naisterahvale:)
Teema siis selles et ei oska,mis autoga peale hakata.Kurjad keeled räägivad et autol pritsepea ära.Idee järgi võix ju osta mingi toimiva pea peale,aga....ei ole ma veel kuulnud et keegi selle mootoriga autot kiidax-kõik vannuvad.Ja tglt on saanud päris piisavalt vett ja vilet selle autoga näha.Pole ta kunagi päris 5+ käinud.
Küsimus siis selles et kas alles jätta ja ikka üritada tast elulooma teha või maha müüa?Mis oleks reaalne hind kui müüa sellisena nagu ta praegu on?Kere on tal iseenesest väga korralik.Kas pritsepea vahetamine olex naisterahvale väga üle jõu käiv töö kui arvestada et nagu päris siidinäpp ei ole-tööriistu näinud ja päris lähedalt:)
Kõik nõuanded teretulnud:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 21.10.10 15:55 Tsiteeri


1. Kui näiteks pakutakse selles seisus asja eest 10k eeku ja siis kah hakatakse tingima, kas siis oled nõus loobuma?
2. Kas pole ühtegi usaldusväärset töökoda/isikut läheduses, kus see mure lahendada?
3. Kas on koheselt võimalust midagi uut asemele soetada või jääbki üheks ainsaks allikaks see oletuslik ~10k, mis esimese punktis välja pakutud?

Siidinäpsuses ei kahtle, aga kas see teine soetatav asi kah elujõuline on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
topka
huviline



Registreerunud 02.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.10 16:20 Tsiteeri


10k olex suht mõeldav,ma arvan.Ilma tingimiseta:)
Usaldusväärseid tegelasi nagu olex aga mõtlengi kas on üldse mõtet hakata jändama...Üksi ei käi tast väga jõud nagunii üle nii rahalises kui remondi mõttes,nii et pole isegi kindel et kui lahti tollest saan,et midagi asemele muretsen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 21.10.10 16:22 Tsiteeri


Osad jälle kiidavad seda mootorit :D võta siis näpust.
Kui raha hoolduseks / hoidmiseks napib siis pole mõtet lasta tal laguneda ja hooldamata olla, parem maha müüa parematele jahimaadele ja midagi toredat osta selle raha eest. See siis minu arvamus :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
fufanu
huviline



Registreerunud 07.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3 91.a

postitati 28.10.10 13:10 Tsiteeri


Pritsepeaga pöördu speedsteri Hannese poole ! Usun, et probleem saab lahendatud !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 28.10.10 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: fufanu
Pritsepeaga pöördu speedsteri Hannese poole ! Usun, et probleem saab lahendatud !

Olen ise kunagi NF (2,3 98KW) mootori pritsepeaga hädas olnud ning ka minu, kui vanaaegsete autode toitesüsteeme suht peensusteni tundva inimese jaoks vajas see päris põhjalikku täiendkoolitust. Kogu jändamine päädis lõpuks ikkagi pritsejagaja vahetusega. Tollal maksis selline asi kasutatuna u 500.- Mina küll vaid sellise asja pärast auto müügile sekundikski ei mõtleks, iseasi kui auto tervikuna ära on tüüdanud. Naisterahvast auto kapoti all, käed küünarnukkideni õlised, ausaltöeldes ei kujutagi esimese hooga hästi ette, pidagu mind nüüd feministiks, kes tahab.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Helen
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Rõngad südames

postitati 28.10.10 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Naisterahvast auto kapoti all, käed küünarnukkideni õlised, ausaltöeldes ei kujutagi esimese hooga hästi ette, pidagu mind nüüd feministiks, kes tahab.:D



Mis tähendab:D Ma olen siis miskine eriline väljalase, et pea kapoti all istun või üldse põhja all?:D
Aga mina olen küll see, kes 2.3-e kiidab taevani...Igatsen lausa, eriti seda häält.Aga kui auto ära tüüdanud, siis mis ikka tast hoida..


Jack russell terjerid & saksa lambakoerad Aretus & koolitamine
www.alfablitz.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 28.10.10 19:45 Tsiteeri


Kui pritsejagaja vahetusega asi piirduks, siis jätaks auto ikka alles. Või teisel juhul peale parandust saaks vast isegi paremat hinda sõiduki eest.
Ning ma arvan, et paljud ei tegele oma autoga ise, ma käin tuttava juures oma muredega ( ei usalda end kõige parandamises lihtsalt ).
Ning kui ma kapoti alla sukeldun, on mul kindad käes :)


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
fufanu
huviline



Registreerunud 07.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3 91.a

postitati 31.10.10 10:31 Tsiteeri


ma ikkagi kipun arvama, et pritsepea on mingit jama täis + pea küljes olev kütuserõhuregulaator võib ka kinni olla, et tagasivoolu pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]