Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 31.08.04 19:09
|
|
|
Diisli külmkäivitus
Teab keegi targematest, et kuidas kõige lihtsam kontrollida-remontida seda "tooreklappi" mis kõrgsurvepumba juures(küljes) ja peaks töötama
vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile(Audi 100 2,0D `85)? Ehk siis mida madalam temperatuur seda suurem "lagin" ja kõrgemad pöörded.
Mingil diisli variandil(nt. Audi 80 a.86) on see siis salongist trossiga.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 31.08.04 19:32
|
|
|
See lagin tuleb sellest, et muudab süütenurka. Aga mis viga on, et seda vaja kontrollida, kas käivitub külmalt ja soojalt ühtmoodi?
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 01.09.04 18:23
|
|
|
Põhimõtteliselt jah. Tundub nii, et ei toimu süütenurga muutmist ehk "asi" ilmselt ei tööta. Samas peaks ju muutuma ka mootori
pöörded(külmalt käivitades) eeldusel muidugi, et asi töötab ja on korralikult ära reguleeritud. On seda "asja" võimalik remontida? Ei raatsi
nagu enne laiali lammutada kui natuke rohkem infot kuna igapäevaselt vaja liikuda.
|
|
|
|
Mäks
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9TDI
|
postitati 01.09.04 18:34
|
|
|
Kui sa mõtled pöörete termoregulaatorit, siis ei ole kuulnud, et seda keegi remontinud oleks. Kõige lihtsam on uus vaadata.Kasvõi romulast või
kellegikäest soodsamalt. Muidugi võid ka kulmast peast autot manuaalselt tibake soojendada.. Talvel on väheke kehvem, kui pöörete termoregulaator ei
tööta(külmast peast peab autot paar kuni 10 minni pöördes hoidma selleks, et ära ei minestaks) Muidugi võid ka tühikäigu pöördeid juurde kruttida..
Ja minuteada see vidin süütenurka ei muuda.
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 01.09.04 18:56
|
|
|
Tegelikult muudab. Seal selline vinge hoovastik valmis mõeldud, et anna minna. Muudab nii nurka kui ka tõstab pöördeid, muidugi ainult sel juhul kui
ta töötab. Jah, ei kahtle, et lihtsaim viis "uus" osta, aga kuidas
ma seda kontrollida saan enne ostu?
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 13.10.04 14:59
|
|
|
no nii. asi nüüd korraks lahti võetud ja uuritud ehitust. asi toimib termostaadi põhimõttel. käisin ka Aaves ja küsisin, et mis säärane uus junn ka
maksta võib? mees igatahes nende kasutada olevast varuosade programmist sellist junni tuvastada ei suutnud. nüüd küsimus, et on kellelgi töötavat vidinat pakkuda?
|
|
|
|
rulle.
huviline
Registreerunud 25.10.04
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI B4 1,9 TD
|
postitati 28.10.04 19:26
|
|
|
Kasutatud termostaadi tööd saad kontrollida kui paned ta kuuma vette.Kui tahad teha trossiga peab pumba seest midagi muutma muidu ei jõua tõmmata.Saab
panna transiti oma mis töötab elektriga aga see pidi liiga kiiresti järgi andma.Ajutiselt võid proovida leida sellele varrele mingi asendi(keegi
käivitab külma mootorit ja sina tõmbad seda vart ette poole kuni mootor hakkab norm. töötama siis keerad trossi kinni)et saaksid tööl käia Kui talveks korda ei saa on .
|
|
|