Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Diisli külmkäivitus (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2762)
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 31.08.04 20:09 Tsiteeri
Diisli külmkäivitus



Teab keegi targematest, et kuidas kõige lihtsam kontrollida-remontida seda "tooreklappi" mis kõrgsurvepumba juures(küljes) ja peaks töötama vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile(Audi 100 2,0D `85)? Ehk siis mida madalam temperatuur seda suurem "lagin" ja kõrgemad pöörded. Mingil diisli variandil(nt. Audi 80 a.86) on see siis salongist trossiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 31.08.04 20:32 Tsiteeri


See lagin tuleb sellest, et muudab süütenurka. Aga mis viga on, et seda vaja kontrollida, kas käivitub külmalt ja soojalt ühtmoodi?:o


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 01.09.04 19:23 Tsiteeri


Põhimõtteliselt jah. Tundub nii, et ei toimu süütenurga muutmist ehk "asi" ilmselt ei tööta. Samas peaks ju muutuma ka mootori pöörded(külmalt käivitades) eeldusel muidugi, et asi töötab ja on korralikult ära reguleeritud. On seda "asja" võimalik remontida? Ei raatsi nagu enne laiali lammutada kui natuke rohkem infot kuna igapäevaselt vaja liikuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mäks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,9TDI

postitati 01.09.04 19:34 Tsiteeri


Kui sa mõtled pöörete termoregulaatorit, siis ei ole kuulnud, et seda keegi remontinud oleks. Kõige lihtsam on uus vaadata.Kasvõi romulast või kellegikäest soodsamalt. Muidugi võid ka kulmast peast autot manuaalselt tibake soojendada.. Talvel on väheke kehvem, kui pöörete termoregulaator ei tööta(külmast peast peab autot paar kuni 10 minni pöördes hoidma selleks, et ära ei minestaks) Muidugi võid ka tühikäigu pöördeid juurde kruttida.. Ja minuteada see vidin süütenurka ei muuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 01.09.04 19:56 Tsiteeri


Tegelikult muudab. Seal selline vinge hoovastik valmis mõeldud, et anna minna. Muudab nii nurka kui ka tõstab pöördeid, muidugi ainult sel juhul kui ta töötab.;) Jah, ei kahtle, et lihtsaim viis "uus" osta, aga kuidas ma seda kontrollida saan enne ostu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 13.10.04 15:59 Tsiteeri


no nii. asi nüüd korraks lahti võetud ja uuritud ehitust. asi toimib termostaadi põhimõttel. käisin ka Aaves ja küsisin, et mis säärane uus junn ka maksta võib? mees igatahes nende kasutada olevast varuosade programmist sellist junni tuvastada ei suutnud. :onüüd küsimus, et on kellelgi töötavat vidinat pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rulle.
huviline



Registreerunud 25.10.04
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI B4 1,9 TD

postitati 28.10.04 20:26 Tsiteeri


Kasutatud termostaadi tööd saad kontrollida kui paned ta kuuma vette.Kui tahad teha trossiga peab pumba seest midagi muutma muidu ei jõua tõmmata.Saab panna transiti oma mis töötab elektriga aga see pidi liiga kiiresti järgi andma.Ajutiselt võid proovida leida sellele varrele mingi asendi(keegi käivitab külma mootorit ja sina tõmbad seda vart ette poole kuni mootor hakkab norm. töötama siis keerad trossi kinni)et saaksid tööl käia:)Kui talveks korda ei saa on:(.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.8% - SQL: 73.2%]