Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi S4 2.2 turbo automaatkäigukasti vahetus (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 7755)
jaanus25
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.10 20:46 Tsiteeri
Audi S4 2.2 turbo automaatkäigukasti vahetus



Tere kõik audi omanikud!
Mul siis selline küsimus, et kui mul on automaat kastiga auto kas sinna saab ka kuidagi peale panna manuaal käigukasti? Tean et osadel saab! Kui palju selline projekt maksma läheks ja mis vaja veel peale käigukasti vahetada? Oleks väga tänulik igasuguse informatsiooni eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.10.10 08:04 Tsiteeri


Saab, seda on edukalt mitmel autol tehtud.
Kasutaja kaido. oskab sind kindlasti aidata näiteks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 17.10.10 21:29 Tsiteeri


Võin ka paar sõna poetada , kuna uurisin isegi seda mõni aeg : Manuaalkasti, hooratas, sidurikomplekt, esimesed veovõllid, kardaan , tagumine differ(teise ülekandega), Pedaalikomplekt, käiguhoovastik,kang, käigukasti käpad(juhul kui kastiküljes pole), siduri võimendisilinder. Peaks vist enamvähem kõik olema, parandage mind mõnes punktis kui eksisin. Teema algatajale jõudu töödega!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 18.10.10 16:52 Tsiteeri


Siduri töö ja peasilinder,ja toru ning voolik mis neid ühendab.Mingeid võimendeid pole vaja kuna anuma küljepeal juba ava selleks et sinna voolik otsa lükata kuskohast jookseb vedelik salongi peasilindisse.
Kogu asjad kokku ja vahetama:D
NB:Koht kus käiguhoovastik salongist põhja alla tuleb, on vaja tikksae või mingi muu asjaga ava suuremaks teha


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaanus25
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.10 20:06 Tsiteeri


Ühesõnaga tavaari mis vaja vahetada ja juurde osta on ikka kole palju! Lihtsam oleks kohe manuaal kastiga masin soetada :D Aga vähemalt olen nüüd targem ja kui tõesti muud üle ei jää siis tuleb kogu see töö ette võtta :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 26.10.10 21:18 Tsiteeri


Asi ei ole tegelikult nii hull arvestades, et iga nädal või paari tagant jälle mõni S4/S6 "üle kurgi" keeratakse ja foorumisse varuosadeks ilmub. Seega tuleb varuda natuke kannatust ja leitud doonor autolt kogu krempel korraga küljest keerata/osta. Kindlasti teeb omanik ka parema hinna kui rohkem asju korraga ära viia. Oleks omal vabasid vahendeid 10-12k, teeks isegi selle swapi ära Aut- manuaaliks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaanus25
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 27.10.10 16:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audihunt
Asi ei ole tegelikult nii hull arvestades, et iga nädal või paari tagant jälle mõni S4/S6 "üle kurgi" keeratakse ja foorumisse varuosadeks ilmub. Seega tuleb varuda natuke kannatust ja leitud doonor autolt kogu krempel korraga küljest keerata/osta. Kindlasti teeb omanik ka parema hinna kui rohkem asju korraga ära viia. Oleks omal vabasid vahendeid 10-12k, teeks isegi selle swapi ära Aut- manuaaliks.
ok. peab silmad ja kõrvad lahti hoidma ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 04.07.11 08:14 Tsiteeri


Atm man conversion lõpusirgel, mõned kogemused.

Kardaani tunneli pealse hoovastiku kinnituse vahetasin täistükis ära. Seda põhjusel, et atm ja man kangi kinnitused küllaltki erinevad ja ei tahtnud riskida, pärast tuul sisse puhub, käigud korralikult ei lülitu või mõni muu analoogne jama. Mõlema kere küljes puurisin punktid lahti seejärel andsin natuke fööniga kuuma, et kere kit järgi annaks. Kuna salongi ei tahtnud keevitamiseks välja võtta siis neetisin "uue pleki" kinni. Peale neetimist veel mõlemale poolele kere kit + alla mastiks ja salongi poolele krunt.
Suuremaks peavaluks võib atm puhul olla väntvõlli otsast puksi kättesaamine. Jätsin atm hammasvöö peale, keevitasin puksi otsa 12mm 12,9 tugevusega poldi. (10mm 8,8 proovisin ka aga need ei pidanud vastu) Seejärel kasutasin 3" toru ja paksemat metallplaati mille abil moodustasin tõmmitsa. Haamrid jms löögiriistad paneks kohe heaga käest ära.



Juhtmestiku osaga ei ole jõudnud tegeleda. Ehk mõni targem jagab kogemusi, mis tuleb teha, et auto atm kasti ära unustaks, laseks starterit anda jne.


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 04.07.11 08:28 Tsiteeri


Käivitustakistuse eemaldamiseks piisab sellest, kui Relee asemele nr 7 kujuline plekitükk panna, Manuaalkastiga masinatest peaks neid puht muidu saama.

Tagurdustule tegin väheke ümber, panin vahele relee, ning kastis olev andur lülitab releele massi. Sellepärast, et juhul kui mootoriruumis peaks juhe katki minema, siis halvimal juhul jäävad ainult tagumised tuled põlema. Tuledesse minev ots on kuskil pedaalide juures olevas pistikuplokis, ülejäänud kimbu tegin ise.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 04.07.11 08:33 Tsiteeri


Ehk natuke täpsemalt sellest releest.

Ette tänades,


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 04.07.11 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ringo1
Ehk natuke täpsemalt sellest releest.

Ette tänades,

Kummast?

Käivitustakistuse relee asub positsioonis Nr4(kontrolli igaksjuhuks üle, kuskil autos on täpne legend ka olemas), omavahel vaja ühendada klemmid 17 ja 19. Automaadil on seal relee mida juhib kasti aju/multifunk lüliti, manuaalil on 17 ja 19 omavahel otse kokku pandud nr 7 kujulise plekitükiga. Saab ka asendada tavalise releega, millel on vastavad kontaktid pidevalt kokku ühendatud.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Audi90Audi
huviline



Registreerunud 02.03.10
Asukoht: polva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90,Audi coupe

postitati 26.06.14 16:42 Tsiteeri


Tervitus

Tekkis selle teemaga küsimus et kas atm kasti juhtmeid on ka võimalik eemaldada elektrisüsteemist?
endal ka plaanis vahetada atm kast manuaali vastu aga ei tahaks jätta kasutuid juhtmeid süsteemi..
äkki keegi saab anda nõu..:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 26.06.14 21:17 Tsiteeri


On võimalik eemaldada ikka.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Audi90Audi
huviline



Registreerunud 02.03.10
Asukoht: polva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90,Audi coupe

postitati 27.06.14 03:22 Tsiteeri


Aga kas keegi teab kust saada elektri skeemi automaatkastile?
autoks on audi coupe 1990 a. 7A mootoriga e. 20v

või keegi oskaks seletada kuidas see kast seotud on muu juhtmestikuga...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kristo12
huviline



Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.17 16:05 Tsiteeri


Kuna uut teemat eisoovinud teha , siis küsin et kust on keegi pidurivõimendi jaoks vaakumi võtnud ?, küsin lihtsalt huvist et endal oleks kergem ja poleks niipalju peavalu .. Ja teiseks küsiks et manuaalkasti pistiku ots on erinev mootori küljes olevaga , kuidas keegi selle mure lahendanud on ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 30.06.17 16:42 Tsiteeri


Pidurivõimendust küll kuidagi automaat->manuaal vahetusel näppima ei pea.

Selgita täpsemalt mis pistik sul manuaalkastist mootori külge peaks sobima?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kristo12
huviline



Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.17 15:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Kuid automaadi oma on ju erinev , või olen isegi millestki valesti aru saanud ? võimalusel võid ju mulle pilte saata kui viitsid , ? käigukasti kõrvalistuja poole peal on mingi pistik , kuna pole nii haritud ja teadja , siis eioska öelda , mis pistik see on ..

Kuid automaadi oma on ju erinev või olen isegi millestki valesti aru saanud? Võimalusel võid ju mulle pilte saata kui viitsid? Käigukasti kõrvalistuja poole peal on mingi pistik, kuna pole nii haritud ja teadja, siis ei oska öelda, mis pistik see on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 03.07.17 16:13 Tsiteeri


Tundub, et sul oleks ajaliselt ja rahaliselt odavam see vahetamise teenus sisse osta.
Mingit pilti pole mul mõtet saata, Essil pole pidurite ja vaakumiga mingit ühisosa. Manuaali ja automaadi pidurimajandus on identne (va pedaal). Käigukasti küljel on kasti asendianduri pistik (4A0919821).


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kristo12
huviline



Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.17 19:16 Tsiteeri


Absurdne, maimõista milleks kritiseerida kui ma küsin abi, ja kui olen suutnud kõik muud asjad valmis teha ja küsin sellekohta nõu ? Keegi pole sündinud spetsialist ja tarkur et kõike teab peast, mul on huvi õppida ja ise teha asju, mitte kellegile maksta selle eest, üks paljudest põhjustest miks võimalikkult vãhe ka siia postitan või midagi küsin sest kõik hakkavad kohe kritiseerima, ulme !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 03.07.17 19:29 Tsiteeri


Manuaal kastil pole ühtegi pistikut vaja. Ainuke pistik mis sinna käib on tagurpidikäigu tule jaoks. Pidurivõimendiga sa ei pea midagi tegema. Pedaalid vaheta välja ainult.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 03.07.17 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kristo12
Absurdne, maimõista milleks kritiseerida kui ma küsin abi, ja kui olen suutnud kõik muud asjad valmis teha ja küsin sellekohta nõu ? Keegi pole sündinud spetsialist ja tarkur et kõike teab peast, mul on huvi õppida ja ise teha asju, mitte kellegile maksta selle eest, üks paljudest põhjustest miks võimalikkult vãhe ka siia postitan või midagi küsin sest kõik hakkavad kohe kritiseerima, ulme !
Absurdne tõesti, täiesti lihtsast soovitusest niimodi käima minna. Ca veerandsada aastat vana Essiga kaklemiseks tasuks ikka veidi selgroogu kasvatada :P

"Teen ise" ja "võtmed kätte" lahenduste vahel on hunnik halli ala, leia keegi kes on nõus õpetama ja aitab teha ei kõla üldse halvana, ilmselt parim lahendus kui täpselt ei tea mis-kus-kuidas teha tuleb.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kristo12
huviline



Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.17 11:30 Tsiteeri


Noo vabandust tõesti, kuid millejaoks on see foorum ?
Minuarust foorumi mõtte ongi selleks, et abi saaksid küsida need kellele on midagi jäänud arusaamatuks ja millega pole ise veel kursis ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 04.07.17 11:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kristo12
Noo vabandust tõesti, kuid millejaoks on see foorum ?
Minuarust foorumi mõtte ongi selleks, et abi saaksid küsida need kellele on midagi jäänud arusaamatuks ja millega pole ise veel kursis ...


Kuulge, rahuneks veidi maha ja keskenduks teema pealkirjas väljatoodud probleemiga? Zoig vastas su küsimusele ja pakkus abi (küll aga tasulist, põhjust loe Zoigi signatuurist ;))


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kristo12
huviline



Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.17 16:27 Tsiteeri


Tere, oskab keegi öelda mulle käivitustakistuse relee tootekoodi? Või äkki oleks kellegil pakkuda seda mulle? Ja ûhtlasi oskab ehk keegi seletada, kust ma selle üles leian?
Olen kasutanud otsingut ja proovinud leida, kuid pole siiani leidnud midagi asjalikku ja kasulikku . Lisan ka foto et ehk keegi teab millised neist tuleb välja vahetada. Tãnud
https://www.upload.ee/files/7267588/20170725_143149.jpg.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.7% - SQL: 56.3%]