jaanus25
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.10 20:46
|
|
|
Audi S4 2.2 turbo automaatkäigukasti vahetus
Tere kõik audi omanikud!
Mul siis selline küsimus, et kui mul on automaat kastiga auto kas sinna saab ka kuidagi peale panna manuaal käigukasti? Tean et osadel saab! Kui palju
selline projekt maksma läheks ja mis vaja veel peale käigukasti vahetada? Oleks väga tänulik igasuguse informatsiooni eest.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.10.10 08:04
|
|
|
Saab, seda on edukalt mitmel autol tehtud.
Kasutaja kaido. oskab sind kindlasti aidata
näiteks.
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 17.10.10 21:29
|
|
|
Võin ka paar sõna poetada , kuna uurisin isegi seda mõni aeg : Manuaalkasti, hooratas, sidurikomplekt, esimesed veovõllid, kardaan , tagumine
differ(teise ülekandega), Pedaalikomplekt, käiguhoovastik,kang, käigukasti käpad(juhul kui kastiküljes pole), siduri võimendisilinder. Peaks vist
enamvähem kõik olema, parandage mind mõnes punktis kui eksisin. Teema algatajale jõudu töödega!
|
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 18.10.10 16:52
|
|
|
Siduri töö ja peasilinder,ja toru ning voolik mis neid ühendab.Mingeid võimendeid pole vaja kuna anuma küljepeal juba ava selleks et sinna voolik otsa
lükata kuskohast jookseb vedelik salongi peasilindisse.
Kogu asjad kokku ja vahetama
NB:Koht kus käiguhoovastik salongist põhja alla tuleb, on vaja tikksae või mingi muu asjaga ava suuremaks teha
|
|
|
jaanus25
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.10 20:06
|
|
|
Ühesõnaga tavaari mis vaja vahetada ja juurde osta on ikka kole palju! Lihtsam oleks kohe manuaal kastiga masin soetada Aga vähemalt olen nüüd targem ja kui tõesti muud üle ei jää siis tuleb kogu
see töö ette võtta
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 26.10.10 21:18
|
|
|
Asi ei ole tegelikult nii hull arvestades, et iga nädal või paari tagant jälle mõni S4/S6 "üle kurgi" keeratakse ja foorumisse varuosadeks ilmub.
Seega tuleb varuda natuke kannatust ja leitud doonor autolt kogu krempel korraga küljest keerata/osta. Kindlasti teeb omanik ka parema hinna kui
rohkem asju korraga ära viia. Oleks omal vabasid vahendeid 10-12k, teeks isegi selle swapi ära Aut- manuaaliks.
|
|
|
|
jaanus25
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.10 16:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audihunt
Asi ei ole tegelikult nii hull arvestades, et iga nädal või paari tagant jälle mõni S4/S6 "üle kurgi" keeratakse ja foorumisse varuosadeks ilmub.
Seega tuleb varuda natuke kannatust ja leitud doonor autolt kogu krempel korraga küljest keerata/osta. Kindlasti teeb omanik ka parema hinna kui
rohkem asju korraga ära viia. Oleks omal vabasid vahendeid 10-12k, teeks isegi selle swapi ära Aut- manuaaliks. | ok. peab silmad ja
kõrvad lahti hoidma
|
|
|
Ringo1
huviline
Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: 9JJ 850 S4
|
postitati 04.07.11 08:14
|
|
|
Atm man conversion lõpusirgel, mõned kogemused.
Kardaani tunneli pealse hoovastiku kinnituse vahetasin täistükis ära. Seda põhjusel, et atm ja man kangi kinnitused küllaltki erinevad ja ei tahtnud
riskida, pärast tuul sisse puhub, käigud korralikult ei lülitu või mõni muu analoogne jama. Mõlema kere küljes puurisin punktid lahti seejärel andsin
natuke fööniga kuuma, et kere kit järgi annaks. Kuna salongi ei tahtnud keevitamiseks välja võtta siis neetisin "uue pleki" kinni. Peale neetimist
veel mõlemale poolele kere kit + alla mastiks ja salongi poolele krunt.
Suuremaks peavaluks võib atm puhul olla väntvõlli otsast puksi kättesaamine. Jätsin atm hammasvöö peale, keevitasin puksi otsa 12mm 12,9 tugevusega
poldi. (10mm 8,8 proovisin ka aga need ei pidanud vastu) Seejärel kasutasin 3" toru ja paksemat metallplaati mille abil moodustasin tõmmitsa. Haamrid
jms löögiriistad paneks kohe heaga käest ära.
Juhtmestiku osaga ei ole jõudnud tegeleda. Ehk mõni targem jagab kogemusi, mis tuleb teha, et auto atm kasti ära unustaks, laseks starterit anda jne.
JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 04.07.11 08:28
|
|
|
Käivitustakistuse eemaldamiseks piisab sellest, kui Relee asemele nr 7 kujuline plekitükk panna, Manuaalkastiga masinatest peaks neid puht muidu
saama.
Tagurdustule tegin väheke ümber, panin vahele relee, ning kastis olev andur lülitab releele massi. Sellepärast, et juhul kui mootoriruumis peaks juhe
katki minema, siis halvimal juhul jäävad ainult tagumised tuled põlema. Tuledesse minev ots on kuskil pedaalide juures olevas pistikuplokis, ülejäänud
kimbu tegin ise.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Ringo1
huviline
Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: 9JJ 850 S4
|
postitati 04.07.11 08:33
|
|
|
Ehk natuke täpsemalt sellest releest.
Ette tänades,
JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 04.07.11 08:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ringo1
Ehk natuke täpsemalt sellest releest.
Ette tänades, |
Kummast?
Käivitustakistuse relee asub positsioonis Nr4(kontrolli igaksjuhuks üle, kuskil autos on täpne legend ka olemas), omavahel vaja ühendada klemmid 17 ja
19. Automaadil on seal relee mida juhib kasti aju/multifunk lüliti, manuaalil on 17 ja 19 omavahel otse kokku pandud nr 7 kujulise plekitükiga. Saab
ka asendada tavalise releega, millel on vastavad kontaktid pidevalt kokku ühendatud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Audi90Audi
huviline
Registreerunud 02.03.10
Asukoht: polva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90,Audi coupe
|
postitati 26.06.14 16:42
|
|
|
Tervitus
Tekkis selle teemaga küsimus et kas atm kasti juhtmeid on ka võimalik eemaldada elektrisüsteemist?
endal ka plaanis vahetada atm kast manuaali vastu aga ei tahaks jätta kasutuid juhtmeid süsteemi..
äkki keegi saab anda nõu..
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 26.06.14 21:17
|
|
|
On võimalik eemaldada ikka.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Audi90Audi
huviline
Registreerunud 02.03.10
Asukoht: polva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90,Audi coupe
|
postitati 27.06.14 03:22
|
|
|
Aga kas keegi teab kust saada elektri skeemi automaatkastile?
autoks on audi coupe 1990 a. 7A mootoriga e. 20v
või keegi oskaks seletada kuidas see kast seotud on muu juhtmestikuga...
|
|
|
kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.17 16:05
|
|
|
Kuna uut teemat eisoovinud teha , siis küsin et kust on keegi pidurivõimendi jaoks vaakumi võtnud ?, küsin lihtsalt huvist et endal oleks kergem ja
poleks niipalju peavalu .. Ja teiseks küsiks et manuaalkasti pistiku ots on erinev mootori küljes olevaga , kuidas keegi selle mure lahendanud on ?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 30.06.17 16:42
|
|
|
Pidurivõimendust küll kuidagi automaat->manuaal vahetusel näppima ei pea.
Selgita täpsemalt mis pistik sul manuaalkastist mootori külge peaks sobima?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.17 15:41
|
|
|
Tsitaat: | Kuid automaadi oma on ju erinev , või olen isegi millestki valesti aru saanud ? võimalusel võid ju mulle pilte saata kui
viitsid , ? käigukasti kõrvalistuja poole peal on mingi pistik , kuna pole nii haritud ja teadja , siis eioska öelda , mis pistik see on
.. |
Kuid automaadi oma on ju erinev või olen isegi millestki valesti aru saanud? Võimalusel võid ju mulle pilte saata kui viitsid? Käigukasti kõrvalistuja
poole peal on mingi pistik, kuna pole nii haritud ja teadja, siis ei oska öelda, mis pistik see on.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 03.07.17 16:13
|
|
|
Tundub, et sul oleks ajaliselt ja rahaliselt odavam see vahetamise teenus sisse osta.
Mingit pilti pole mul mõtet saata, Essil pole pidurite ja vaakumiga mingit ühisosa. Manuaali ja automaadi pidurimajandus on identne (va pedaal).
Käigukasti küljel on kasti asendianduri pistik (4A0919821).
Et oleks raskem!
|
|
|
|
kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.17 19:16
|
|
|
Absurdne, maimõista milleks kritiseerida kui ma küsin abi, ja kui olen suutnud kõik muud asjad valmis teha ja küsin sellekohta nõu ? Keegi pole
sündinud spetsialist ja tarkur et kõike teab peast, mul on huvi õppida ja ise teha asju, mitte kellegile maksta selle eest, üks paljudest põhjustest
miks võimalikkult vãhe ka siia postitan või midagi küsin sest kõik hakkavad kohe kritiseerima, ulme !
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 03.07.17 19:29
|
|
|
Manuaal kastil pole ühtegi pistikut vaja. Ainuke pistik mis sinna käib on tagurpidikäigu tule jaoks. Pidurivõimendiga sa ei pea midagi tegema.
Pedaalid vaheta välja ainult.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 03.07.17 19:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kristo12
Absurdne, maimõista milleks kritiseerida kui ma küsin abi, ja kui olen suutnud kõik muud asjad valmis teha ja küsin sellekohta nõu ? Keegi pole
sündinud spetsialist ja tarkur et kõike teab peast, mul on huvi õppida ja ise teha asju, mitte kellegile maksta selle eest, üks paljudest põhjustest
miks võimalikkult vãhe ka siia postitan või midagi küsin sest kõik hakkavad kohe kritiseerima, ulme ! | Absurdne tõesti, täiesti
lihtsast soovitusest niimodi käima minna. Ca veerandsada aastat vana Essiga kaklemiseks tasuks ikka veidi selgroogu kasvatada
"Teen ise" ja "võtmed kätte" lahenduste vahel on hunnik halli ala, leia keegi kes on nõus õpetama ja aitab teha ei kõla üldse halvana, ilmselt
parim lahendus kui täpselt ei tea mis-kus-kuidas teha tuleb.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.17 11:30
|
|
|
Noo vabandust tõesti, kuid millejaoks on see foorum ?
Minuarust foorumi mõtte ongi selleks, et abi saaksid küsida need kellele on midagi jäänud arusaamatuks ja millega pole ise veel kursis ...
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 04.07.17 11:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kristo12
Noo vabandust tõesti, kuid millejaoks on see foorum ?
Minuarust foorumi mõtte ongi selleks, et abi saaksid küsida need kellele on midagi jäänud arusaamatuks ja millega pole ise veel kursis ...
|
Kuulge, rahuneks veidi maha ja keskenduks teema pealkirjas väljatoodud probleemiga? Zoig vastas su küsimusele ja pakkus abi (küll aga tasulist,
põhjust loe Zoigi signatuurist )
|
|
|
kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.17 16:27
|
|
|
Tere, oskab keegi öelda mulle käivitustakistuse relee tootekoodi? Või äkki oleks kellegil pakkuda seda mulle? Ja ûhtlasi oskab ehk keegi seletada,
kust ma selle üles leian?
Olen kasutanud otsingut ja proovinud leida, kuid pole siiani leidnud midagi asjalikku ja kasulikku . Lisan ka foto et ehk keegi teab millised neist
tuleb välja vahetada. Tãnud
https://www.upload.ee/files/7267588/20170725_143149.jpg.html
|
|
|