Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kehv rihma vahetus. (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2201)
Teine
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6

postitati 13.10.10 15:07 Tsiteeri
Kehv rihma vahetus.



Tere,

Nimelt autoks on mul siis Audi a6, 2,5 td ja aastaks 2002, probleem on selles , et mul sai nüüd hammasrihm ja sellega kaasnevad varuosad kõik vahetatud, kuni ühe ilusa õhtuni kui hakkas mul rihm vilisema, mootor kolisema ja pöörded kõikuma.Jõudes töökotta kus ma seda vahetasin, öeldi, et mul rängalt vedas jne.Katki läks mul üks rullikutest(kinnituspolt) ja see jäi sinna vahele kinni ja rihm vilises selle peal.
Sai siis asjad uuesti vahetatud ja võtmed kätte. Mõne päeva pärast hakkas mul autot raputab sõites 30-40 km/h, pöörded kõiguvad seistes ja kui sõidan 55-60 km/h auto juba jõnksutab tõsiselt ja pöörded hüppavad 200-300pm ja lisaks mootor teeb natuke teistsugust häält kohapealt ära minnes.
Sai siis käidud siin ja seal ja vastust pole kuskilt saanud.Revalis öeldi, et nende andmete järgi on kõik korras, 3. ja 4. silindri vahe oli ainult 3 bari aga see pidanud olema normaalne.Pole kuskilt kinni haarata ja hirm on alati sees, et kuskile teepeale ma jään.
Äkki on kellegil ka niimoodi vedanud ja selline probleem esile tulnud või oskab keegi mind suunta kuhugi?

Ettetänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.10.10 15:50 Tsiteeri


Rihma maha lendamisel on teele jäämine kõige viimane probleem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.10.10 15:54 Tsiteeri


Ma küsiks selle jutu peale, et kas oli ka pädev töökoda sellist tööd tegema?
Rullikute poltide pingutusmomenti tuleb väga täpselt järgida, mitte üle ja pool ringi tagasi. Ja üldse, see töö nõuab suurt täpsust ning teadmisi, kuidas ja mis. Kas rihma pinguti ka ära vahetati? Otsi kohe mõni erapooletu spetsialist ja lase asi üle vaadata, enne kui klapid peas.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.10 04:28 Tsiteeri


Ma usun, et sellel läksidki klapid pähe ja kuna see on V6 2.5 siis osad nookurid on katki. Auto veel liigub kuna 4klaplist süsteemi kasutatud ehk siis kokku 24 klapi, millest vb 4-5-6 ei tööta. Kompressiooni test ega ükski teine asi seda otseselt välja ei näita. Kaaned maha ja siis peaks näha olema!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]