Lehekülgi: 1 2 3 |
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 05.10.13 21:24
|
|
|
Saabus taaskord see hea aeg mil saan oma vanakesega tegeleda.
Liivapritsitamise asemel otsustasin ikka traatketta kasuks, kuna seda originaal kummjat mastiksit koobastelt see liivaprits nagunii eriti hästi maha
ei võta.
Pealegi pinnad jäävad kuidagi puhtamad. Tänu meeletule pahtli kihile pluss originaal mastiksile oli tänase päeva progressiks 3 detaili.
Kõik algas nii...
Looking good...
Usside tapmine...
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 06.10.13 06:41
|
|
|
Räägi, mis vahendiga ussi tapad?
|
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 06.10.13 07:42
|
|
|
Sellise vahendiga
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.13 08:05
|
|
|
Hea töö, selle pehme mastiksi eemaldamine on suht nüri töö- tean omast käest.
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 06.10.13 16:28
|
|
|
Tänud. Eks ta ole jah. Esimese koopaga polnud hullu, küll aga täna tagumisega. Peadpidi koos relakaga koopas ja arvake kas lendas kaitseprillidele
hoolimata iga natukese aja tagant miskit silma.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 06.10.13 17:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Põta
Sellise vahendiga. |
Mis peale seda vahendit läheb? Pahtel, täitekrunt ja siis viimane värv või paned enne pahtlit ka midagi? Värvi suhtes oled ka midagi mõelnud, et mis
toodangut kasutada? Küsin, kuna endal varsti ühe vanuriga sama teema ees.
|
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 06.10.13 18:08
|
|
|
Enne pahtlit läheb õhukese kihina veel happegrunt. Värvi võtan arvatavasti dupoint'ist.
Tagumine nurk on saanud millalgi ka päris korraliku koksu. Plekivend on päris kurja vaeva näinud.
Annab pahteldada ütleks.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 06.10.13 18:46
|
|
|
Kaua tehtud kaunikene Palju aega ja jõudu sulle projektiga!
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
sviljar
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B6
|
postitati 06.02.14 12:44
|
|
|
Tere. Endal garaazi koristades leidsin ühe audi kilbi. Kirjutan sellest siia kuna arvan, et vanema audi taastaja võiks teada vastust. Pilti hetkel
pakkuda pole, kuid kilp ise on kroomitud arvatavasti ja selline väike nagu läheks velje keskmise osa sisse. Audi märk peal ja suurus siis Lada kilbist
ikka väiksem. Oskab keegi õelda millisele audi mudelile selline kilp läheb? Samas on seal ka 4x13 tolli velgesid, äkki nood ongi audi omad.
Sry kui risustasin teie teemat.
Audi taastajatele on mul alati pöial püsti ja soovin ikka lõpule jõudmist
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 20.10.14 18:24
|
|
|
Aastake viimasest postitusest möödas ja suurema osa ajast auto kallal nokitseda pole saanud,
kuid nüüd sai otsustatud asi korralikult käsile võtta.
Aastaga olen suutnud koguda ka igasugu vidinaid enamasti saksa ebayst ja nagu ikka uunikute varuosadele kombeks, osad neist ikka kuradima kalli
hinnaga.
Nüüd siis lähemalt tehtust.
Alustasime kõige probleemsemast kohast ehk katusest ja mis üle katuse käinud auto kohta sai plekitööga suhteliselt sirgeks aetud.
katuse plekitöö tehtud, selga roostesurm, happegrunt:
Esimene kiht pahtlit
Hakkab juba looma
VW MK1 coilid, taha istuvad 1:1le
Ette lasen teha custom coilid. Pildil originaal amort vs coili oma. Roolivarda kinnitus läheb umbes sama palju allapoole kui on amortide pikkuse vahe.
Sellisel juhul saan eest vähe madalamaks reguleerimise ruumi juurde. Õnneks on audi insenärid arvestanud sellega, et autot tulevikus madalamaks
lastakse, kere juures midagi lõikuma pole vaja hakata.
Peeglid
Porikummid
Puudu on veel täistulede lüliti.
Istmed ja polstrid viisin Tallinnasse tegemisse ja kätte peaks saama detsembri algul. Siis on järjekord armatuuril, roolil, katusel, sirmidel,
vaibal.
Tööd teostab nahksisu.ee
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 21.10.14 20:38
|
|
|
Kuldsete kätega meeste teemasid on alati väga meeldiv sirvida.
Jõudu tööle!
|
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 01.11.14 15:31
|
|
|
Tänud.
Püstakud mõõdetud, jupeldatud ja sellisel kujul lähevad keevitaja kätte. Endal puudub lõikur millega sirget jutti lõigata.
Näide sellest kuidas esitiib ette istub juhi poolel..
Teise poolega tegime nii:
Kõrvalistuja poolega asi plekitööga ühelpool, jutid jooksevad sirgelt, uksevahed paigas.
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 11.11.14 20:51
|
|
|
Niisiis, püstakud keevitusest käes. Kuna rattalaagrid olid ikka vägagi suurte lõtkudega, siis läksin mina uusi ostma.
Suur oli mu üllatus kui motonetis kassas olev tüüp ütles, et kahjuks 73a sõidukile enam ei toodeta esimesi rattalaagreid.
Kõik see aja ja vaeva kulu mis püstakutele pandud käis juba silme eest läbi.
Uurisin puurisin ja lõpuks ikka leidsin koha kust sain laagri, kohapeal oli vaid üks ja teise tellisin ja tuleb päeva pärast.
Ei oskagi öelda kas forss pakub laagrit? Igaksjuhuks peaks vist mõned siit tagavaraks tellima.
Kerega asjalood sealmaal, et katus ja küljetiib valmis kruntimiseks. Kruntima peabki vist jupphaaval. Nii kui mõned detailid jälle valmis, krunt
peale, et ajaga niiskus kusagile vahele ei poeks.
Koobastele ja allapoole ranti läks mingi uus epo ja happegrundi segu mida kiideti.
Eks seda näitab ainult aeg kui hea ta siis päriselt on.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 13.11.14 14:44
|
|
|
Laagritega on õnneks lihtsam lugu. Otsi mõni firma, mis neid müüb, toodab või maaletooja nendele on. Olen sedaviisi leidnud laagri kiiremini, sest on
olnud laos. Laager on laager laias laastus ja mõõtmete järgi leiad mujalt kui autovaruosadega tegelevast firmast need kiiremini. Sama teema nagu
näiteks Hydroscandist osta mõni survevoolik. :-) Ehk on abiks.
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 13.11.14 15:01
|
|
|
Laagritega asi paigas juba.
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 23.11.14 21:38
|
|
|
Kundepoolne külg pahteldatud, lihvitud. Koobastesse läks hermeetik.
Must grunt. esimese kihi tõttu laiguline.
Püstakud värvitud ja komplekteeritud.
|
|
|
Typhome
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 10.02.15 16:17
|
|
|
Ma kaldun arvama, et kõik said aru mida mõtlesin.
Igatahes autoga on lood sealmaal, et pahteldada on jäänud veel 3 suuremat detaili. Tagaosa ja lisaks veel karbid.
Siis on suurem ja aeganõudvam töö kaelast ära.
Pudinaid kogutud jällegi omajagu. Kõige rohkem on kahju originaal b1 raadio keskpaneelist mida kahjuks endale ei saanud. Aga mis sa teed.
Sisu kohta niipalju, et kuna otseselt kiiret polnud, siis hetkel veel teile progressist pilte näidata pole.
Lisaks viisin ära armatuuri, laematerjali, päikesesirmid, tagumise aknalaua.
Pilte
Tagumised uksestopperid
Leidsin ebayst metallist/kroomist C-piilari katted. Originaalid olid koledad mustad ja plastikust.
Märgid luugile
Leidsin ka kasutatud tulelüliti. Kahjuks pole õnnestunud leida kusagilt uut. Vana lukustus ei toiminud, seega ilmselt hoidis eelmine omanik sõrme
kogaeg lülitil kui täistulesid vajas
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 27.04.15 17:48
|
|
|
Niisiis, lõpuks jõudsime sinna maale, et auto üleni krunditud. Aega läks aga asja sai.
Vähe olen ka pudinaid kogunud. Uued pidurid kõige sinna juurde kuuluvaga on tulemas saksast siia poole.
Järgmiseks laseme krundil kuivada ja hakkab sisepindu tegema.
Varsti oleks aeg viia stanged, kojamehehoovastikud ja ukselingid kroomimisse.
Nüüd siis pilte ja sisust ka väike teaser.
Loodan et piltide kvaliteedi pärast kellegil silm peast ei kuku
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 28.04.15 06:48
|
|
|
Nitse juba ju.
|
|
|
|
JMets
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.04.15 15:36
|
|
|
Müts maha. Tõsiselt näeb enam-vähem hea välja.
|
|
|
ArpR
huviline
Registreerunud 14.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.15 18:19
|
|
|
On edenenud ka vahepeal?
Jõle töö on küll ära tehtud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |