Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: KÜSIMUS TARKADELE! 1,9TDI 85KW 2000a Passat (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2886)
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.10 20:18
KÜSIMUS TARKADELE! 1,9TDI 85KW 2000a Passat



Nii, minu mured ei lõppegi, nimelt sai auto endale kenasti uue turbo, mis oli kole katki, selega kõik ilus kena, aga jama on selles, et neljas(salongi poolne) kollektori auk oli päris nõgine, st kollektori seinad olid põlenud ja kõvakstõmmanud tahma täis, näpp mahtus sisse ja kolmandal oli seda natuke kollektori seintel, kaks esimest olid OK. Sellpärast ka turbo katki läks, sest see tahma kõva tükk oli sealt läbi käinud ja palju pahandust teinud. MIllest võib selline jama tekkida? Ons kellelgi sama jama olnud? Kindalsti on, neid mootoreid ju palju liikvel. Palun nüüd head nõu, kuidas seda viga eemaldada? Sest ei tahaks uuestu turbost lahti saada
Kütuse kulu oli vägagi normaalne, linnas üle seitsme ei saanud ja maanteel kindlasti alla 5l. Manuaal kast siis. Muud infot ei oska tuuagi.
Palun siis head nõu asjatundjatelt, kes sama probleemiga silmitsi seisnud.Loodan, et saite mu segasest jutust aru, tean, et mootorit neti kaudu ei remondi, aga sümptomid on ju nii konkreetsed, vähemalt ma loodan seda.
Autoks on kül Passat, aga ma ei usu, et seal on erilist vahet A4 85KW 1.9TDIga



Ettetänades
Holari


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 11.10.10 20:44


Tõmba EGR klapil vaakumvoolik otsast, pane voolikule pime ette ja asi kombes. Kollektor tee puhtaks ja EGR klapp ka! EGR klapist eespool tahma ei tohiks nagu olla! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 11.10.10 20:58


Kas tahma oli kohe nii palju!
http://static2.album.ee/files/957/48/orig_23937049_fOAB.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 12.10.10 03:20


Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Tõmba EGR klapil vaakumvoolik otsast, pane voolikule pime ette ja asi kombes. Kollektor tee puhtaks ja EGR klapp ka! EGR klapist eespool tahma ei tohiks nagu olla! :D



Küll OT aga viskas veits keema:mad: Kas nati kahepalgeline ei tundu?

Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Tsitaat:
Algselt postitas: westa Nii kui nüüd kõik ausalt ära rääkida,siis tuleb alustada sellest miks EGR ültse loodi, minu mälu järgi on tema roheliste silmailu ehk korra põlenud gaasid uuele ringile ja tänu sellele keskkond puhtamaks.
Samas kui ise kinnises ruumis oma s...ahaisu sisse hingata ei kakka meil kellegil parem, pigem vastupidi sama ka mootoriga.
Omajaol plommin ka EGR-i ära ja katt läheb kas riiulisse või kuusakoski(oleneb seisukorrast).
LÄMMASTIKOKSIID NOx

Õhu põhikomponendiks on lämmastik N2 (umbes 70%), mis ei reageeri normaaltingimustel hapnikuga. Suurel temperatuuril ja rõhul (mis toimub mootori silindris põlemisprotsessis) toimub keemiline reaktsioon mille tulemusena tekib lämmastikmonooksiid (NO). Väljudes mootori silindrist ja reageerides hapnikuga, moodustub lämmastikdioksiid NO2. Neid ühendeid koos nimetatakse ühiselt lämmastikoksiidideks IKS astmel NO+ NO2 = NOx noksideks. NOx hulk sõltub põlemistemperatuurist silindris kuupfunktsioonis st. kui põlemistemperatuur suureneb (normist rikkama segu korral) siis NOx suureneb kuni kuubis korda.

Selleks, et vähendada noksgaase kasutatakse tänapäeva autodel heitgaaside tagastussüsteemi (EGR) mis töötab nii, et kui masin liigub ühtlase kiirusega maanteel, siis juhitakse osa heitgaase silindritesse tagasi, millega küttesegu koostis halveneb ja põlemistemperatuur alaneb ja noksgaas väheneb kuni kuubis korda. Noksid suuremates kogustes ärritavad hingamiselundeid ja tekitavad mürgitusnähte. Päikesevalguse ja HC koosmõjuna aitavad noksgaasid sudu ja happevihmade tekkimisele. Teadlaste hinnangul mõjutab viljakust heitgaasis sisalduvad lämmastikoksiid. Itaalias tehtud uuring näitab, et heitgaasid halvendavad noorte ja keskealiste meeste sperma kvaliteeti oluliselt.

Mait Millert



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 12.10.10 03:34


Näita mulle mõnda postitust kus mina EGR klappi kiidan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 12.10.10 03:37


Lisaks on kõigi 2000+ mootorite ehitusel EGR tööga arvestatud ja klapi pimedaks panemine toob kaasa mootori jõudluse vähenemise. Selleks, et antud olukorda ei tekiks, peaks kõik mootori küljes olevad vudipudinad korralikult töötama ja masinaga korralikult sõitma, mitte `säästlikult töristama`


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 12.10.10 03:46


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Lisaks on kõigi 2000+ mootorite ehitusel EGR tööga arvestatud ja klapi pimedaks panemine toob kaasa mootori jõudluse vähenemise. Selleks, et antud olukorda ei tekiks, peaks kõik mootori küljes olevad vudipudinad korralikult töötama ja masinaga korralikult sõitma, mitte `säästlikult töristama`
Omad kogemused või loetud, kuuldud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Holari
huviline



Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.10 04:37


Aga ma nüüd veits segaduses, Audis öeldi, et EGR töötab, aga see ei pea ju 100% tõsi olema muidugi, aga mida ise mõtlen, siis tahm on aint kahes viimases silindris. Esimesed kaks on puhtad. EGRi pole lahti kiskunud...
Aaa ja kui segadus, et mainimatta jäi, siis se vanõgi on väljalaske koldes, ennem turbot.

Holari


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.10.10 05:07


Otsustasid ju ostes mitte-Audi kasuks, miks siis nüüd siit abi otsid?

www.vwklubi.ee


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.2% - SQL: 55.8%]