raug
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 84
|
postitati 27.08.04 07:56
|
|
|
mootor hommikuti jamab
mootor 1,6 55kw karb. auto ise 80 1984. käima läheb koheselt ja hästi. kuid jõudu pole alguses, nii paar minutit. nagu osad pütid poleks taga. annad
rohkem gaasi siis hakkab kergelt surema (nagu ei saaks kütet). natuke sõitnud siis kohe jälle asi korras ja mingit probleemi pole. milles võiks asi
olla ning kas tasuk kellegil asjamelhl üle lasta vaadata.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.08.04 17:14
|
|
|
Kontrolli karburaatori alune kummipadi üle.Kui seal mõrad sees siis hakkab sama jama pihta.
|
|
|
|
raug
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 84
|
postitati 25.10.04 08:11
|
|
|
nii, vahepeal paar asja tehtud kuid jamab ikka. sai kontrollitud üle karpa toore klapp (see ok, läheb küma mootoriga kinni). sai vahetatud õhufilter,
karp alune kummipadi on ok.
hommikuti läheb käima endiselt igati hästi, siis aga hakkab vaikselt katkuma ning väristab masinat päris korralikult ja suuremate külmadega on ka
välja surnud. sõitma hakates mootor jukerdab ja pole palju jõudu. mootor soe siis asi kõik ok.
kas viga võiks olla kuskil andurites? kust võiks viga otsida?
|
|
|
raug
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 84
|
postitati 08.11.04 07:21
|
|
|
vaatasin üks päev õhufiltrit (mis sai nii kuu aega tagasi vahetatud) ja see osaliselt õline ning suht määrdunud nagu. millest see jama veel tingitud
võib olla? ning on ilmnenud ka selline asi, et õhufiltri ümber niiske ning mõned tilgad vett seal? ning muidugi endiselt hommikuti mootor jamab
külmalt (kui ise gaasi juured ei anna siis sureb ka vaikselt välja). oskab keegi midagi kommenteerida?
|
|
|
viljar
huviline
Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 quattro `87
|
postitati 08.11.04 15:17
|
|
|
oli sama jama. hiljem ei tahtnud üldse enam käima minna. viisin diagnostikasse. aju oli hakanud segast panema ja andis vale küttesegu peale. see
tähendab siis seda, et külma mootoriga sai ka sooja mootori segu. seetõttu külmalt puterdaski ja kui mootor soojemaks läks, hakkas ka paremini tööle
ainult quattro
|
|
|
|
raug
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 84
|
postitati 09.11.04 09:38
|
|
|
aga annab ise seda kuskilt sättida või vaja viia remonti ikkagi?
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi rs6, c5
|
postitati 10.11.04 08:57
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja raug
mootor 1,6 55kw karb. auto ise 80 1984. käima läheb koheselt ja hästi. kuid jõudu pole alguses, nii paar minutit. nagu osad pütid poleks taga. annad
rohkem gaasi siis hakkab kergelt surema (nagu ei saaks kütet). natuke sõitnud siis kohe jälle asi korras ja mingit probleemi pole. milles võiks asi
olla ning kas tasuk kellegil asjamelhl üle lasta vaadata. |
hmm mul samad sümtomid kuid mootor 1,8S 66kw 89a -- külmaga lööb asja ilusti käima kuid siis kahe seki möödudes viib pöörded alla ja hakkab surema.
Kui külmalt kohalt võtta (vaikselt v kiirelt vahet pole) hakkab puperdama ja jääb nigu nälga... ja lõpuks sureb päris ära..
kui kohapeal õrnalt gaasi anda hakkab smuti surema. Kõik see kestab ligi kümme sekki siis saab mootor jõu tagasi ja probleeme pole? Seda siis külmalt
soojalt kõik normis. Saa siis aru kuhu koer on maetud??
tänan kaasmaalasi kes viitsivad vastata..mures.
|
|
|
|
raug
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 84
|
postitati 10.11.04 09:13
|
|
|
no sõita saab kui gaasi anda palju, aga kui korrakski gaasi lahti lased siis hakkab jamama ja võib ka välja surra.
on pakutud, et viga võib olla jagaja kaanes (vaatasin üle ja see korras), et läheb seistes niiseks ja siis soojenedes kuivab. on veel midagi
probleemiallikaid pakkuda ehk kellegil?
|
|
|
Classic
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B3 1.9 atm./ A6 C4 2.0
|
postitati 10.11.04 13:01
|
|
|
tuleks üle vaadata vaakum klappid ja voolikud kui on korras,siis arvan ,et võib asi olla toorklappi siibris,mis kauemaks kinni jääb.kas sul on
külmkäivitus käsitsi või automaatne?
|
|
|
raug
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 84
|
postitati 10.11.04 13:12
|
|
|
külmkäivitus on automaatne. klapp läheb mootori külmenedes ilusti kinni nagu vaja. viga peab olema mujal. voolikud ka üle kontrollitud.
|
|
|
Classic
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B3 1.9 atm./ A6 C4 2.0
|
postitati 10.11.04 15:27
|
|
|
siis peab viga olema selles siibri,kas jääb liiga pikalt kinni või siis avaneb liiga kiirelt,seda on võimalik reg.
seepärast see käsitsi külmkäiviti on lollikindlam
|
|
|
raug
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 84
|
postitati 11.11.04 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Classic
siis peab viga olema selles siibri,kas jääb liiga pikalt kinni või siis avaneb liiga kiirelt,seda on võimalik reg.
seepärast see käsitsi külmkäiviti on lollikindlam |
aga kust seda võimalik siis regullida?
|
|
|
Muhk
huviline
Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 11.11.04 08:44
|
|
|
mootor hommikuti jamab!
Mul sama probleem, et hommikuti ei saa nagu kütet korralikult kätte, autoks b3 88a, 1,8S. Lasin siis jagaja juhtmed mingi niiskusekaitsega üle, siis
paar päeva oli ok. Krt üldse kas viga on selles? Kas peaks äkki küünlad üle vaatama? Või mis efekt on siis kui kütusefilter on umbes? Või vesi paagis?
Krt neid vigu võib olla palju erinevaid.
Kas keegi oskab aidata?
|
|
|
Muhk
huviline
Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 11.11.04 08:45
|
|
|
Äkki on lambdas asi? 
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi rs6, c5
|
postitati 11.11.04 14:49
|
|
|
hmm mul samad sümtomid - mootor 1,8S 66kw 89a -- külmaga lööb asja ilusti käima kuid siis kahe seki möödudes viib pöörded alla ja hakkab surema. Kui
külmalt kohalt võtta (vaikselt v kiirelt vahet pole) hakkab puperdama ja jääb nigu nälga... ja lõpuks sureb päris ära..
kui kohapeal õrnalt gaasi anda hakkab smuti surema. Kõik see kestab ligi kümme sekki siis saab mootor jõu tagasi ja probleeme pole? Seda siis külmalt
soojalt kõik normis. Saa siis aru kuhu koer on maetud??
tänan kaasmaalasi kes viitsivad vastata..mures.
|
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi rs6, c5
|
postitati 14.11.04 07:58
|
|
|
?????
pole siis kaasmaalasi kes oskaks nõu anada??.. lootes kõige paremat
|
|
|
|
Muhk
huviline
Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 19.11.04 14:38
|
|
|
Leidsin siis ise lõpuks vea üles. See krt kuumakindel toru, mis läheb kollektorisse, oli otsast katki. Kui mootor oli külm, imes ta väljast külma õhku
ja sealt see jama tuligi. Asub see toru otse õhupuhastaja all. Poes on selle vidina hind ca 30 eeku ja jätkub sellest kolmele autole
Mina ja kauboi?
|
|
|
|
cescor
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI
|
postitati 19.11.04 14:53
|
|
|
kas poest ostes ongi ta nimi kuumakindel toru. Endal ka katki ja vaja osta. (mingit mootori jama just pole)
Ostsid autopoest?
|
|
|
|
Muhk
huviline
Registreerunud 15.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 22.11.04 07:09
|
|
|
Ostsin jah poest. Mul oli vana toru kaasas ja panin selle letile. Nad teavad küll, välja näeb see nagu vana vene tolmuimeja voolik, ainult veits õhem.
Mina ja kauboi?
|
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi rs6, c5
|
postitati 16.12.04 11:52
|
|
|
hmm?? see toru ju külmkäivitusele kaasa ei aita? kui mootor külm pole tal seda sooja õhku niguinii kuskilt võtta?
mul see kupatus kõik sealt puudu?? kas ona oluline?? kui soojalt käima läheb?
|
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 16.12.04 12:55
|
|
|
Sarnaste nähtudega ka minu masin. Alates ~ -5 siis käima läheb kohe aga pean hoidma mingi 3sek gaasi peal(ja üle 2000 pöörde) muidu jõud kaob ja moto
sureb välja.
Masin on 1,8 66kw ja peaks olemas karbuss millel kasutatud tavapärasest rohkem elektroonikat(Samuti olemas tooreklapp - käsigaas- selline mehaaniline
värk).
Mul pöörded kuidagi ukerdasid ka sooja mootoriga - vahetasin jagaja kaane ja see viga kadus - nüüd ei saa arugi kui masin töötab:-) Karpa alune padi
on mul ka OK. Samuti töötab korralikult sooja ja külma õhureguleerimise klapp - et millist õhku haaratakse õhulugejasse.
Seda kolmiku asja uuriks isegi kuna need andurid seal ka üsna väsind välimusega.
PS! Kuna ise suht võhik ka autode teemal siis keegi äkki oskab öelda (masina koodi järgi äkki) kas minu masinal ka mingi aju kuskil eksisteerib?
R
|
|
|