Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kuidas soome autot müüa. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2485)
Mäks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,9TDI

postitati 25.08.04 17:18 Tsiteeri
Kuidas soome autot müüa.



Vaatasin Soome nn. Kuldset börsi ja avastasin, et seal on auto hinnad mõnusalt krõbedamad.. Eriti kallid ón suure litraaziga autod ja sportlikumad a'la Audi Coupe, Opel Calibra(ei tea mida nad selles leiavad..)jne.. Meil ned suure töömahuga vanemad saiad suht odavad.. Tekiski mõte, et miks mitte neid soome tarida.. Oskab keegi öelda mis maksud mind sel juhul ootavad ja kas sellisel ettevõtmisel üldse pointi on..?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.08.04 17:24 Tsiteeri


soomes väänatakse autole sellised maksud et......:o ja kui sellel oleks mingi iva, siis juba ammu tassitaks neid sinna koormate viisi:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mds
huviline



Registreerunud 21.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.04 17:52 Tsiteeri


http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=15581


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 25.08.04 18:08 Tsiteeri


päris krõbedad maksud!! vend müüs just ühe bmw 730i 90.a. soome ja maksud olid üüratud :o võin täpsemalt küsida/ääkida kui ta tagasi tuleb sealt!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 25.08.04 19:27 Tsiteeri


Teen ühe peaaegu copy/paste jutust, mille varem ühte teise foorumisse kirjutanud:
Soome seadused on väga tapselt paika pandud, st neid hasti tundes ka kergelt manipuleeritavad. Maksud sõltuvad sellest, mis oli sellise auto hind Soomes UUENA ning kui palju maksab selline auto praegu kasutatuna. St maksud on täpselt paigas nendel autodel, mida on seal uuena myydud, ning sinna tasub viia just sellist mudelit, mida seal UUENA ei myydud. Heaks naiteks on yhe tuttava temp, kes tõi Saksast Porsche 944 Turbo {täpset modifikatsiooni ei maleta} ning kirjutas avalduse, et see auto samastatav Soomes tollal myydud Opel Calibraga ning pidi maksma Porsche puhul vaid Calibra maksud {IRW}. Nende maksude kohta on info ka netis olemas. Tasub aga meenutada, et kui Sul autole ostjat valmis ei ole, siis nad on uskumatult skeptiliselt *ryssäläst* tulnud autode suhtes ja myymine polegi nii lihtne. St kui tahad teenida, vii parem suuri ja forsitud mootoreid, mis Eestis on odavad ja Soomes suht kallid. Sellelt aadressilt leiad kogu vajaliku info Soome auto toomise kohta ning ka lingid edasi, kus lugeda seaduste kohta (soome keeles):
http://www.yleisavain.com/import/

Soomes on suht kallid uued ja kuni 10-12 a vanused autod (sinnamaani maksab ka auto aastaarv, hiljem mitte eriti). Vanemad masinad võivad olla isegi odavamad kui Eestis, olenevalt margist ja mudelist. Kindlasti on need odavamad vanad masinad aga oluliselt paremas korras, st saad sama raha eest rohkem autot. Seal on nüüd mitu "aga":

1. Keremudelist enam maksab mootor: näiteks kui Sierral/Scorpiol/Granadal on peal 2.8i mootor, ületab sellise isendi hind mitmekordselt tavalist 2.0L mootoriga masina oma. Samas, neid kõiki leiab turult ka 5.0L ja 5.7L mootoritega. Kuna doonorautona kasutatakse sageli näiteks Rover 3500 SD1, siis on ka need autod (õigemini V8 mootorid) väga kõrges hinnas, neid topitakse peale kõikvõimalikele suurematele autodele. St kasulik oleks teada neid nüansse, kui plaanida autode toomist või viimist. Heaks näiteks on Volvo Lapplanderid, mida oli mingil hetkel Eesti täis, aga kui soomlased haisu ninna said, ostsid Eesti neist tühjaks. Ning seda hoopiski Lapplanderi sildade pärast, sest kasutatuna maksab Soomes Lapplanderi esi või tagasild rohkem, kui Eestis 2-3 täiskomplektset Lapplanderit

2. Auto hind on oluliselt kõrgem, kui auto juures on mingi vihje sportlikkusele: näiteks klapptuledega 5-ukseline Mazda 323F mudel, samuti igasugused kupeed või ka muul viisil haruldasemad mudelid. Just enne eurode tulekut oli müügis üks vähesõitnud (st veidi üle 100tkm) tavaline Audi Coupe Quattro 84a, millel oli hinda 140.000 markkaa (üle 300tkr!) ja mis osteti kah suht kiiresti. Veidi rondistatuna ei maksa need ju Eestis eriti midagi

3. Auto on kallim, kui kuulutuses on kirjas "alkuperäinen suomiauto". Põhjamaadesse toodetavatel autodel on mootorid juba algselt hõredamad (kolvid väiksema läbimõõduga, rõngasteosa on loomulikult tihe nagu mujalgi:)), sest tänu suurtele temperatuurierinevustele talvel kipuvad lõunast toodud UUTE autode mootorid kinni kiiluma. Enda tutvusringkonnas pole seda kellelgi juhtunud (toonud nii Saksast kui USAst paarikümnetuhandese läbisõiduga autosid), kuid sõbra teenindusse ikka tuleb aegajalt selliseid autosid, millel lõunamaine mootor just sel põhjusel kinnilõiganud. Siit ka soovitus, et nii külma kliimasse tasub tuua vähemalt 150tkm läbisõiduga autosid, millel ka kolvid juba veidi kulunud. Samuti on mujalt Soome toodud autole üle mõistuse keeruline leida lihtsamaidki varuosi, kuna kataloogi järgi ei leia eriti midagi. Olen ka oma autodel (kõik Saksast pärit) pidanud ümber ehitama nt filtritesüsteemid, sest kasvõi diislile kütusefiltri tellimine Saksast läheks maksma üle 1000kr! Kohapeal isegi esindusest neid aga ei saa. Heaks näiteks ka mu viimane Passat (1.6TD), mille sillad on Soome jaoks komplekteeritud samadest juppidest kui Saksas müüdud 1.9TD omadel. Sama lugu rooliotste, piduriketaste/klotsidega, sharniiridega jne, mis on pärit veel erinevatelt mudelitelt. Ning leia nüüd lollike, kes sellise õnnetuse omale vabatahtlikult kaela võtab:o. Reaalselt ootad ju nädalaid, enne kui soovitud jupp kohale tuleb, ja nii iga pisiasjaga

4. Soomlane on suht skeptiline välismaalaste suhtes ja maksab meelsamini teisele soomlasele samaväärse auto eest kõrgema hinna. Autofriigid, kes kõik õhtud garaazhis oma masinat putitavad, on loomulikult teine teema - nemad maksavad meelsasti enam, et omada midagi, mis erineb massist. St kui kontaktid eelnevalt loodud, siis anna minna!


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 25.08.04 20:41 Tsiteeri


Lihtsalt üks näide soome maksudest: õemees, kes elab soomes, käis saksas ja tõi endale Volvo v40 1,9 td. 2002 a. Auto ise maksis 13000 ¤, Soomes pidi riigile maksma 9000 ¤ makse. Ometi sai ta auto u. 4000¤ võrra odavamalt, kui soomest ostes. Olgu öeldud, et ta tõi auto 1 aasta tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riits
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 25.08.04 20:47 Tsiteeri


lühidalt öeldes on see ju sommi enda mure, palju ta seal makse maksab...oma müügihind tuleb lihtsalt vastavalt sellele kohandada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.8% - SQL: 68.2%]