Eelmise aasta sügisel vastu talve oli endal kogemus selles valdkonnas. Vahetasin välja C4 tagaluugi, kuna vana mädanes lihtsalt kätte ära. Kogu
kupatust ümber tõstes selgus, et vasakpoolses kumm-üleviigus olid kõik juhtmed ausõna peal ehk teisisõnu mõni kiud igas juhtmes ehk veel voolu andis,
aga üldiselt olid kõik murdunud ja isolatsioon maas. Kuna üleviiku pole võimalik jätkatud juhtmekimpu teha, sest esiteks pole seal ruumi, tegin
termoühendustega (fööniga paigaldatav ning tinajootega ning suht kirve hiinnaga, kuid see eest kvaliteetsed ja niiskuskindlad) ühelt poolt jätkud lage
lõpetava liistu alla (lae karkassi sisse) ja teiselt poolt luugi küljes asuva küljeliistu poole peale. Aega võttis aga asja sai. Anyway tegelikult
sellisesse suht liikuvasse kohta sobiks muidugi ülihästi kallis kaabel (silikoon juhe, mille kiud on võrdväärsed kõlari membraani külge viivate
kiududega ning mis talub karme külmakraade ja palju liikumist) mida kasutatakse ntz elektroonika tehastes pinkide peal kus tehnika liigub kiirelt ja
sadu tuhandeid kordi päevas siia-sinna. Samas aga on ca 19-12 aastat tava juhtmestik vastu pidanud. Siit järeldus et jätkatud juhtmed peaks veel
teised 12 aastat vastu pidama ja vaevalt et sa nii kaua C4-ga sõidad, nii et meeldivat päeva veetmist juhtmete ühendamisel Nb! Mõistlik oleks tagaluugi akna juurde ühendused teha sedasi, et ei tekiks
ühtset suurt kimpu jätkusid, vaid sedasi et ntz osad juhtmed on veist teisest kohast jätkatud ... st termoühenduse pikkusest edasi ... muidu tekkib
liiga suur kimp, mis ei mahu enam hästi liistu alla ära sest sinna on mõeldud siiski ainult paljad juhtmed aga peale jätkude tegemist oleks hea see
juhe täies pikkuses siiski veel riideteibiga üle käia ja see muudab asja veel jämedamaks. Veel parem kui paned juhtmed täies pikkuses aga vaevalt et
seda teha viitsid sest pistikutega tekkib mõttetut peavalu. Mina leian et nii vana auto puhul pole mõtet nii röögatut vaeva näha, vaid lihtsalt jätkud
teha aga kui meeldib miks mitte Nb! Peab Meeldima 
XZN M16
|
|