keegimarten
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TQ '99
|
postitati 13.09.10 14:53
|
|
|
A4 TQ Avant Ropka Autos Tartus
Tervitus,
Otsin talveks sobivat liikumisvahendit ja tundub et kõige mõistlikum variant on A4 TQ.
Suurem huvi on selle auto vastu: http://www.auto24.ee/used/755832
Oskab keegi siinsetest seda masinat kommenteerida?
Üldiselt on Audi minu jaoks üks tume maa, seega otsin igasugu kiitust ja laitust selle auto kohta. Kuidas meie oludes tehnika, veermik, käigukast,
turbo ja eelkõige quattro vastu peab, on see varaste lemmik nagu varem, kere vastuvõtlikkus roostele (galvaniseeritud kere?) ja kõik muu seonduv
Kui nüüd juhtun seda vaatama minema, siis lisaks elementaarsetele asjadele on sellist sorti masinal mingid spetsiifilised tegurid, mida jälgida?
Tänud suured ette,
Marten
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AAN
|
postitati 13.09.10 15:06
|
|
|
Konkreetsest masinast ei tea midagi aga alusta näiteks SIIT.
Otsingut kasutades leiad oma küsimustele vastused.
|
|
|
keegimarten
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TQ '99
|
postitati 13.09.10 15:16
|
|
|
No ütleme nii, et seda teemat ja quatto alafoorumit ma siin pisitasa läbi närin juba 
Minu point on selles, et see väidetav quattro liitrine kütuse lisakulu ega samamoodi väidetav esisillaremont niiväga ei heiduta. Pigem huvitab see
nelivedu ja sellest tulenevad hoolduse/remondi lisakulud
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
|
keegimarten
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TQ '99
|
postitati 06.10.10 18:44
|
|
|
Annan neile ka infot, kes võivad autost huvi tunda... käisin vaatamas ja lasin Tartu Audihoolduses auto üle vaadata, au ja kiitus neile minupoolt -
teenindus oli kiire ja igati asjalik.
Tulnud Hispaaniast, hooldusraamatu viimane sissekanne aastal 2004.
Kere peal täkkeid, kriime... iseenesest mitte midagi hullu, aga kohati näha, et värvitud aerosooliga.
Veermik suht ok seisukorras, paari väiksemat-lihtsamat detaili veermikus vajavad vahetust, turbo ei anna piisavalt rõhku välja, auto ei lähe nii edasi
nagu peaks... kuid automüüja lubas, et viib auto parandusse ja laseb korda teha
Kes tahab lisainfot, võib mulle kirjutada
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.10 06:17
|
|
|
..sekkun samuti teemasse, kuna koos käisime
..jätad lisamata väga olulise ...turbo ei töötanud...tagasilaskeklapi mingi andur vms olla pekkis..ning no absull masin ei liikund...1,3 civic läheb
ka paremini
..ja avariilisest oli ta kindlasti üles tehtud, seda tõestasid 90% värskelt vahetatud sillaosad, ning see parem külg oli ikka vääga vääga haledalt
taastatud.
kuid tartus http://www.auto24.ee/used/726560
sedaankerega 1,8TQ oli seevastu väga erksa minekuga. paraku ei puudunud ka sellel kulutused, /vahetust vajasid kettad, klotsid)
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 09.10.10 14:01
|
|
|
Õnneks on see piduriketaste ja -klotside vahetus lihtne ja suhteliselt odav. Neli ketast kokku peaks saama juba iga inimene poest kätte ~1200
krooniga. Klotsiring algab ka u 500'st. Ning on mitu aastat muretu 
|
|
|