Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 12.09.10 19:53
|
|
|
Küsimus A4 B5 esitiiva kohta.
Tervitus.
Küsimus on seoses siis A4 B5 kerega esitiibade kohta, et kas ja mis on pre-facelift ja facelift esitiibade vahe?
Vaadates alvadi.ee lehte siis valik on 570-672 eeku tükist.
Kas facelifti erinevus vöib ainult olla see, kus tulede juures on nn.löigatud serv, mis vanema pölvkonna omal alles on, vöi on midagi veel?
1.Pre-facelift esitiib
2.Pre-facelift esitiib
3. Facelift esitiib
Lisaks küsiks juurde, et kas pildil 1 on tegu esitiivaga, mis kuulub masinale, mil olemas ka ustel alumised liistud ja 2 pildil siis vastupidine
varjant?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 12.09.10 20:35
|
|
|
1 pilt tundub jah olevat ILMA Audimärgita ja alumiste liistudega mudel.
Ei ole vaid lõigatud esitule servas vahe. Suunatule ava on ka totaalselt teine ikka (ovaal vs ruut) ning küljeliist ei ole ka sama. Parim on kui mõne
auto kõrvale ajad end ja võrdled. B5 ja 5.5 on ikka enamus keredetailid erinevad (tagaluugi plekk tundub silma järgi sama, kuid avaneb
elektrooniliselt).
Kui vahetama hakkad, siis ma soovitaks üldse nende uute B-osade asemel korralikku tsingikihiga kasutatud varuosa.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 12.09.10 21:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
1 pilt tundub jah olevat ILMA Audimärgita ja alumiste liistudega mudel.
Ei ole vaid lõigatud esitule servas vahe. Suunatule ava on ka totaalselt teine ikka (ovaal vs ruut) ning küljeliist ei ole ka sama. Parim on kui mõne
auto kõrvale ajad end ja võrdled. B5 ja 5.5 on ikka enamus keredetailid erinevad (tagaluugi plekk tundub silma järgi sama, kuid avaneb
elektrooniliselt).
Kui vahetama hakkad, siis ma soovitaks üldse nende uute B-osade asemel korralikku tsingikihiga kasutatud varuosa. |
Tagaluugi plekk on töesti erinev, piisab selleks isegi numbritule pealse liistu kiikamisest, rääkimata ukselinkidest.
Vanem isend
Uuem isend
Esitiival olev suunatule erinevus jäi töesti märkamata.
Üldiselt tundub veel see, et kui vaadata siis ikka selline, kus embleemi süvend ka olemas, kuid facelifti omal see üldse puudub.
Tuleb soovitustele järelikult tuginedagi, kus öeldakse, et kasut. originaal parem kui B-osa ning pidavat ka kindlamalt omale kohale asetsema.
Esimesele postitusele küsiks tegelt veel lisaks, et kui esimene pakutav tiib kuulub liistuga isendile, siis mul oleks vaja esimese ja teise summat -
ehk siis liistu ja embleemiga tiiba - kas sellist ka B-osana leida
vöib?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 13.09.10 08:18
|
|
|
Kas see embleem sealt mitte `98a. ära ei kadunud? `94..97a. olid embleemiga. `99a. tuli juba facelift.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.09.10 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Kas see embleem sealt mitte `98a. ära ei kadunud? `94..97a. olid embleemiga. `99a. tuli juba facelift. |
Vöibolla töesti, et sel ajajärgul embleemist loobuti tiival.
Küsiks teema jätkuks seda, et kui näiteks facelift esitiib, siis kuidas on lood liistuga?
Pean silmas, et kas tekib mingi silma riivav erinevus, kui originaalsele laiale liistule asenduseks kleepida pre-facelift esitiiva liist?
Vöi on mötekas juba köik liistud facelift omad muretseda (taaskord vanade asemel uute sobivuse ? )
Embleemi olemasolu pole sel juhul enam oluline ja suunatuled lähevad nagunii facelift omad sel juhul.
Kogu asja point tegelt see, mida oleks pidanud juba teema alguses rääkima on, et tiivakaar näritud (mölema poole omad) ja nöuavad vahetust ning möttes
ka lisada vahetuse käigus facelift esituled (kuidas sobivad inglise omad meie nöuetesse? ), kui juba tegudeks läheb.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 14.09.10 06:45
|
|
|
UK tuled ei sobi, sa ei saa neid paika, sest valgusvihk on suunatud paremale, mitte vasakule, nagu meil kombeks, võibolla kuidagi luubi ringi
sättimisega saaks ehk asja korda.
Kui ÜV-le lähed, siis võidakse ka kobisema hakata.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 14.09.10 07:56
|
|
|
UK tulede luubi ees olevat sirmi saab liigutada niimodi, et need ei ole mitte ülesse nurgaga vaid lihtsalt sirge valgusvihuga. Väidetavalt saab selle
valgusvihu normaalseks, kui luubi ees olev sirm ümber pöörata. Vähemalt sellist juttu olen B4 luupide kohta kuulnud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
KMA4
huviline
Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.09.10 07:59
|
|
|
Enda auto luuptuledes on olemas link, mida ülesse/alla liigutades
muutub ka valgusviht, kas siis paremal või vasakul pool liiklemiseks.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.09.10 15:52
|
|
|
Jaak: mida kobisemise all silmas pead?
Kas seda, et UK tuled vöi ...
Uk tulede valgusvihu kohta olen enamvähem kursis, kuid seda ainult reflektortulega, luubiga kogemused puuduvad ja sealt ajendatuna tuligi ka
kontrolliks selline küsimus.
Samas, kui midagi siiski susserdada kannatab, siis pole köige hullem.
Eks näis nende tulede kohalt.
Eks UK tulede ja meitel nöutava tule hinnas ka mingi vahe.
Et olukorda teemast mitte liialt körvale ajada, küsiks, et kas kellelgi on mötteid/kogemusi tiival olevate liistude kohta?
Tundub see, kus tuleks reaaliseerida Lunaticu soovitus, et ajada vanem ja uuenenud isend vördluseks körvuti.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
Modede/meeskonna otsustada, kas teema lukustada vöi...
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.09.10 16:23
|
|
|
Miks sa ei tee nagu enamus teevad, et vanemal tiival lõikavad suunaka kinnitused ära ja faceliftid ette? Vähem sebimist.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 14.09.10 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KMA4
Enda auto luuptuledes on olemas link, mida ülesse/alla liigutades
muutub ka valgusviht, kas siis paremal või vasakul pool liiklemiseks. |
Oled ikka päris kindel oma jutus? Või nägid linki ja arvad nii?
Äkki see link teeb valgusvihu hoopis sirgeks, mitte ei tekita nurka teisele poole, nagu vaja oleks? Vot, kohe niipalju küsimusi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.09.10 17:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hamlet
Miks sa ei tee nagu enamus teevad, et vanemal tiival lõikavad suunaka kinnitused ära ja faceliftid ette? Vähem sebimist. |
Tösi on, et vähem sebimist, kuid asjal ka vähemtähtis möte see, et saada ka seda piklikumat suunda - kuidagi ilus tundub silmale
Eks uuemad tuled teevad masina igati nägusamaks küll, kuid see pole peamine argument, et toda teemat tegin - ridade vahelt vöib muidugi muud välja
lugeda.
Kui juba facelift omad ees, siis tuleks ka tagumised välja vahetada jne jne.
Igal asjal omad head ja vead.
Tähtsamaks pean, et saaks tolled ussitanud tiivad vöimalikult kaugele/sügavale ära peita, olgu ülejäänuga välimusega kuda on, kuid need näritud servad
hakkavad juba häirima.
Isegi pesta ei saa autot korralikult, kuna svamm laguneb seal servades tükkideks
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Liivatraktor
huviline
Registreerunud 30.12.08
Kasutaja on eemal
Auto: Hõbedane
|
postitati 14.09.10 20:19
|
|
|
Kapotipoolt kinnitustes on ka vahe, facelifti tiival üks poldikoht vähem aga see ei muuda midagi eriti.
S
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 02.10.10 22:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: KMA4
Enda auto luuptuledes on olemas link, mida ülesse/alla liigutades
muutub ka valgusviht, kas siis paremal või vasakul pool liiklemiseks. |
Oled ikka päris kindel oma jutus? Või nägid linki ja arvad nii?
Äkki see link teeb valgusvihu hoopis sirgeks, mitte ei tekita nurka teisele poole, nagu vaja oleks? Vot, kohe niipalju küsimusi. |
Enda kogemusest võin öelda, et facelift tuledel saab tõesti valgusvihu suunda hoova abil muuta.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
iuq
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni
|
postitati 02.10.10 23:42
|
|
|
Kasutajal Siiim oli kunagi pre-facelift A4-jal kunagi facelift B5 tiivad küljes ma tean.
Ma arvan, et tema teab täpselt mis augud olid üle ja mis puudu.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.10.10 06:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Enda kogemusest võin öelda, et facelift tuledel saab tõesti valgusvihu suunda hoova abil muuta. |
Ei saa muuta selles mõttes, et kui enne tõusis paremalt poolt üles, siis pärast siibri liigutamist hakkaks vasakult tõusma. Vihk muutub sirgeks, nagu
juba ülalpool paar korda mainitud. See on selleks, et UK autoga saaks ajutiselt mandrile tulla või vastupidi.
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 03.07.13 13:49
|
|
|
Kasutan teemat ära ja küsiks kust kohast võiks uusi esitiiva "Audi" embleeme/märke saada? Forsist näiteks? Või oskab keegi koodi öelda?
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 14.07.13 18:28
|
|
|
Loen ja loen aga (andke lollile andeks) välja ei loe - kas FL tiib istub pre kerele? Nüüdseks on keegi juba kindlasti proovinud ja teab infot jagada.
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.13 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.H
Loen ja loen aga (andke lollile andeks) välja ei loe - kas FL tiib istub pre kerele? Nüüdseks on keegi juba kindlasti proovinud ja teab infot jagada.
|
Istub, kinnitustes pole mingit vahet.
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 14.07.13 18:54
|
|
|
Sobib.
Aga liistud (keskmised) kas need saab pre omad panna?
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.13 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.H
Sobib.
Aga liistud (keskmised) kas need saab pre omad panna? |
Tean et vastupidi saab küll panna. PFL-le FL omasid. Siis peaks ka sedapidi saama ma usun.
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 15.07.13 07:37
|
|
|
Enda autol oligi nii küljes: pre-FL-il olid küljes FL-i tiivad (ilma märgita, laia keskmise liistuga, pikliku suunatulega).
Kõik sobib 1:1 le. Keskmine liist kinnitub samamoodi nagu ikka.
Ainuke jupp mis üle jäi oli see poritiiva ja kere vaheline latt.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|