multik
huviline
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Quattro '94 (autom.)
|
postitati 24.08.04 08:04
|
|
|
2,5TDI kvaliteet
Tere,
on nimelt huvi diisel audi 100/a6 avant quattro vastu, kuid puudub igasugune info audi 2,5TDI mootori töökvaliteedi kohta. Palun kirjutage kas on hea
mootor, kas tasub võtta jne. Tänud ette.
|
|
|
nõlvak
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: väike auto
|
postitati 24.08.04 08:15
|
|
|
arvan et AudiTeam on õige vend vastama..küsi temalt
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 24.08.04 11:38
|
|
|
2,5TDi on üks vaiksemaid diisel mootoreid. Põhi tüüpe c4 kerega masinatel on kaks: kas siis 85kW või 103kW. Nende mootorite erinevused väga suured ei
ole lihtsalt toodeti erinevatesse maadesse erinevate võimsusklassidega - võimsuste järgi jagunesid ka maksude klassid.
103kW ja 85kW erinevused peaksid olema ainult turbos ja ajus - mootorid on identsed.
Kütusekulu poolest väga ekonoomsed - 2tonni kaaluv masin võtab maanteel ikka 5 liitrit kütust sajale kilomeetrile tundub kuidagi müstiline aga nii ta
on.
Kui maanteel sõita 120km/h siis kuuenda käiguga on pöörded 2000p/min.
2,5TDi Quattroga kogemused kahjuks puuduvad - oleks endale sama isendi ostnud kui oleks sobiv pakkumine olnud auto ostmise hetkel. (neid liigub ikka
väga vähe ringi)
Esimene asi mida diisli puhul mõeldakse et uimane - ei vasta tõele tõmmet on masinal küllaga kui ikka vajutada. Rida 5 mootor liigub ikka väga hästi
edasi - muidugi oleneb jälle millega võrrelda.
Mootori poolepealt pole midagi halba kuulnud kui on korraline hooldus pidevalt tehtud. Enda isendil oli müstiline juhus - nukkvõll lendas neljaks
tükiks, teadmata põhjusel - rihmad olid korras, õlid pidevalt vahetatud ja hooldus oli ka korraline. Ainuke asi mis võis asja põhjustada oli
rihmaratas - ma ei saanudgi täpselt teenenduses aru kas kiil oli terve või ei olnud kuna rihma rattapeal olid küll kahtlased jäljed - see kiilu koht
oli nagu deformeerunud - sai paigaldatud uus ratas ja kiil. Muidu mootoriga pole mingeid probleeme olnud.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 24.08.04 12:58
|
|
|
Väike täpsustus - nukkvõlli peal kiilu ei ole. Õõõudsalt kõvasti peab see rihmaratas seal peal kinni keeratud olema. Seal koonus, mille peal see
rihmaratas püsib.
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 24.08.04 13:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja sospert
Väike täpsustus - nukkvõlli peal kiilu ei ole. Õõõudsalt kõvasti peab see rihmaratas seal peal kinni keeratud olema. Seal koonus, mille peal see
rihmaratas püsib. |
Ma pidasin alumist rihma ratast silmas.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 24.08.04 13:38
|
|
|
Ja kui ostuks läheb siis vaata et see alumine rihmaratas ei loperdaks otsas.Kunagi käisin ühte vaatamas ja väike muig, ei tea kas oli midagi peetis

|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 24.08.04 13:53
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Ja kui ostuks läheb siis vaata et see alumine rihmaratas ei loperdaks otsas.Kunagi käisin ühte vaatamas ja väike muig, ei tea kas oli midagi peetis
|
See ratas toimib väändevõngete summutina(kummiosa vahepeal), kui kumm lahti, siis loperdabki(õli sööb seda väga hästi)
Toomas
|
|
|
|
multik
huviline
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Quattro '94 (autom.)
|
postitati 24.08.04 14:26
|
|
|
Aitähh heade soovituste eest. Kas on ka teada sellise isendi mootori kuluvate juppide hindu? Pean silmas rihma, rullikut, õlikogust jne. Noh neid
asju, mida peab regulaarselt vahetama.
Hetkel on Astra 1,7TDi Isuzu mootoriga, seal peab hammasrihma vahetama 120K pealt, odavaim teha Viking Motorsis. Samalaadse info vastu suur huvi.
Aitähh 
|
|
|
Inq
huviline
Registreerunud 17.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Tiguan 2014 2.0TDI
|
postitati 24.08.04 17:33
|
|
|
Pumba rihm + hammasrihm koos 3 rullikuga maksid (väikse alega loomulikult) ca 2 kilo raha, vahetus Türi tänaval Diisli keskuses 1180 EEK.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 25.08.04 07:43
|
|
|
Kuna on plaanis enne talve ka rihmad ja rullid vahetada siis tegin "autopartnerist" väikse järelpärimise ja kõik rihmad ,rullid, veepump ja
vända otsatihend tuli kogumaksumus ümmarguselt 3500 ilma vahetuseta.
|
|
|
|