Audi80
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F103 Audi 60L
|
postitati 05.09.10 18:48
|
|
|
Audi a6 1.9 tdi 81 kw käivitub kaua.
Tervist. Sellest külm käivitusest on siin juttu küllaga olnud. Aga omalgi 1 mure.
Asi on nii ,et praeguste ilmadega kus hommikul on ilusti veel 5-8 kraadi sooja, ei taha mu 1.9 tdi 81 kw koheselt käivituda. Ketrab mootorit ikka
usinalt ringi ja nii 4-5 sekundi pärast lööb lärts käima. ja siis töötab laitmatult: kui süüde sisse keerata siis armatuuris süttib ka eelsüüte
kyynalde tuli nii 1 sekundiks ja siis kohe kustub. mulle tundub, et ei võta kyynlaidki taha. ja tänu sellele käivitab nii pikalt.
Ja nii iga hommik. Kui aga natuke sõitnud, ning välja suretada ja seejärel uuesti käivitada siis käivitub väga ideaalselt.
Kuidas saaks sellisest probleemist jagu just 81 kw isendil? Kui keegi oskab või on oma autol samat kogenud siis võiks palun aidata, olen ise alles 2
nädalat diislimees!
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 05.09.10 19:38
|
|
|
Kui see jama tekib ainult pikast seismisest siis vaheta ära kütuse tagasivoolu klapp (asub küttefiltri peal), ja vaata küttevoolikud, liited üle!
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 05.09.10 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ahartsi
Kui see jama tekib ainult pikast seismisest siis vaheta ära kütuse tagasivoolu klapp (asub küttefiltri peal), ja vaata küttevoolikud, liited üle!
| Diagnostika ei teeks ka midagi halba!
|
|
|
Audi80
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F103 Audi 60L
|
postitati 05.09.10 19:50
|
|
|
Ok. Siis peab auto aapteegist seda klappi kysima minema. Aga asi on jh ainult hommikuti. Või nii peale 2-5 h seismist, siis tahab jälle pikemalt
ketramist.
Olen ka diagnostika peale mõelnud.
Lugesin, et temperatuuri anduriga võib ka midagi olla kui ei võta kyynalid taha. /ST/ kas praeguste ilmadega diisel mootor üldse kasutab juba
eelsüüdet? Et jh mul viskab ainult sekundiks eelsüüte tulukese, süüte sissekeeramisel põlema.
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 05.09.10 19:58
|
|
|
Eelsüüdet antakse otsepritse diislitel alates +5 kraadist.
|
|
|
autojuht
huviline
Registreerunud 16.09.10
Asukoht: lõuna-eesti
Kasutaja on eemal
Auto: a6 1,9 tdi 81 kw
|
postitati 16.09.10 08:00
|
|
|
mul sama jama võta hommikul temperatuuri pistik ära võtab küünla järgi ja läheb käima,pistik taga tahab ketramist andur vahetatud ,diagnostika tehtud
kuskil viga ei näita
|
|
|
Audi80
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F103 Audi 60L
|
postitati 24.09.10 09:39
|
|
|
..
See hommikune pistiku katkumine on ka jama. Tahaks ikka leida selle vea.
Siin räägitakse, et tagasivoolu klapp jamab.
Nüüd tekib kysimus ,et kus see klapp üldse 1.9 tdi 81 kw asuda võib?
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 24.09.10 11:52
|
|
|
Rida 4 rootorpumbaga diislitel tagasivoolu klappi ei ole. Süsteemi satub õhk enamasti kütuse filtri peal olevast kütuse regulatsiooni klapi vahelt.
Läbipaistvate küttevoolikute puhul on asja lihtne kontrollida. Töötava mootoriga vajutada, liigutada filtri peal olevat klappi, ja jälgida voolikutes
ringleva õhu hulka. Kui kütuses ringleva õhu hulk ei muutu on viga ilmselt ülejäänud toitesüsteemi liitmikes, kaasaarvatud filtri külge minevad sest
normaalne diisli omanik katkub neid lahti korra aastas.
|
|
|