Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a6 1.9 tdi 81 kw käivitub kaua. (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2365)
Audi80
huviline



Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: F103 Audi 60L

postitati 05.09.10 18:48 Tsiteeri
Audi a6 1.9 tdi 81 kw käivitub kaua.



Tervist. Sellest külm käivitusest on siin juttu küllaga olnud. Aga omalgi 1 mure.

Asi on nii ,et praeguste ilmadega kus hommikul on ilusti veel 5-8 kraadi sooja, ei taha mu 1.9 tdi 81 kw koheselt käivituda. Ketrab mootorit ikka usinalt ringi ja nii 4-5 sekundi pärast lööb lärts käima. ja siis töötab laitmatult: kui süüde sisse keerata siis armatuuris süttib ka eelsüüte kyynalde tuli nii 1 sekundiks ja siis kohe kustub. mulle tundub, et ei võta kyynlaidki taha. ja tänu sellele käivitab nii pikalt.
Ja nii iga hommik. Kui aga natuke sõitnud, ning välja suretada ja seejärel uuesti käivitada siis käivitub väga ideaalselt.

Kuidas saaks sellisest probleemist jagu just 81 kw isendil? Kui keegi oskab või on oma autol samat kogenud siis võiks palun aidata, olen ise alles 2 nädalat diislimees!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 05.09.10 19:38 Tsiteeri


Kui see jama tekib ainult pikast seismisest siis vaheta ära kütuse tagasivoolu klapp (asub küttefiltri peal), ja vaata küttevoolikud, liited üle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 05.09.10 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Kui see jama tekib ainult pikast seismisest siis vaheta ära kütuse tagasivoolu klapp (asub küttefiltri peal), ja vaata küttevoolikud, liited üle!
Diagnostika ei teeks ka midagi halba!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi80
huviline



Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: F103 Audi 60L

postitati 05.09.10 19:50 Tsiteeri


Ok. Siis peab auto aapteegist seda klappi kysima minema. Aga asi on jh ainult hommikuti. Või nii peale 2-5 h seismist, siis tahab jälle pikemalt ketramist.

Olen ka diagnostika peale mõelnud.
Lugesin, et temperatuuri anduriga võib ka midagi olla kui ei võta kyynalid taha. /ST/ kas praeguste ilmadega diisel mootor üldse kasutab juba eelsüüdet? Et jh mul viskab ainult sekundiks eelsüüte tulukese, süüte sissekeeramisel põlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 05.09.10 19:58 Tsiteeri


Eelsüüdet antakse otsepritse diislitel alates +5 kraadist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
autojuht
huviline



Registreerunud 16.09.10
Asukoht: lõuna-eesti
Kasutaja on eemal

Auto: a6 1,9 tdi 81 kw

postitati 16.09.10 08:00 Tsiteeri


mul sama jama võta hommikul temperatuuri pistik ära võtab küünla järgi ja läheb käima,pistik taga tahab ketramist andur vahetatud ,diagnostika tehtud kuskil viga ei näita


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi80
huviline



Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: F103 Audi 60L

postitati 24.09.10 09:39 Tsiteeri
..



See hommikune pistiku katkumine on ka jama. Tahaks ikka leida selle vea.
Siin räägitakse, et tagasivoolu klapp jamab.
Nüüd tekib kysimus ,et kus see klapp üldse 1.9 tdi 81 kw asuda võib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 24.09.10 11:52 Tsiteeri


Rida 4 rootorpumbaga diislitel tagasivoolu klappi ei ole. Süsteemi satub õhk enamasti kütuse filtri peal olevast kütuse regulatsiooni klapi vahelt. Läbipaistvate küttevoolikute puhul on asja lihtne kontrollida. Töötava mootoriga vajutada, liigutada filtri peal olevat klappi, ja jälgida voolikutes ringleva õhu hulka. Kui kütuses ringleva õhu hulk ei muutu on viga ilmselt ülejäänud toitesüsteemi liitmikes, kaasaarvatud filtri külge minevad sest normaalne diisli omanik katkub neid lahti korra aastas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.4% - SQL: 67.6%]