Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 05.03.03 06:44
|
|
|
Auto veidi kõrgemaks
Kuidas oleks võimalik saada auto esiots nii 1 - 1,5 cm kõrgemaks ? Praegu nati liiga madal. Uut vedruringi jälle ostma ei tahaks hakata. Kas saab
panna mingeid kummijubinaid ? Ning kus seda tehtaks ning mis summa eest.
The replacement for displacement
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 05.03.03 07:01
|
|
|
Lakis kunagi sellist probleemi mainisin, siis Kaimo rääkis, et tema käest saab tellida spetsiaalseid vlantse vedrude jaoks, mis käivad vedru ja
vedrutaldriku vahele. Ma usun, et 1,5 cm paksuseid on kindlasti olemas. Kataloogis paistsid korralike tootjate omad, st. kvaliteediprobleemi ei tohiks
tekkida. Kindlasti müüakse selliseid teisteski kohtades, aga hinna suhtes oleks vast mõistlik ka Lakist järgi küsida (050 83467)...
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.03 07:43
|
|
|
päris mitu varianti võimalikud, seib vahele, klambrid või kummid vedru vahele. Klambrid on kerge paigaldada, odav ja samas suht kindlad, et ära ei
hüppa vahelt. Hind 75kr paar, vaja sul kaht paari, seega kulutus 150 krooni, tõsta saab ühe paariga kuni 5-6cm...
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 05.03.03 07:46
|
|
|
Kus kohast neid klambreid on võimalik saada?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 05.03.03 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tarts
päris mitu varianti võimalikud, seib vahele, klambrid või kummid vedru vahele. Klambrid on kerge paigaldada, odav ja samas suht kindlad, et ära ei
hüppa vahelt. Hind 75kr paar, vaja sul kaht paari, seega kulutus 150 krooni, tõsta saab ühe paariga kuni 5-6cm... |
See klambrivärk on porno,kui sa viitsiksid veic süveneda sellesse kuidas vedru töötab,siis näed et sinna hakkavad igasugused muud jõud mõjuma mis ei
ole üldse kasulikud.
Ja üldse igasugune vedru keerdudele vaheletoppimine on vedrude kestvuse kohalt täiesti karistatav
Üles ja alla võib neid flantse lisada küll.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.03 08:53
|
|
|
klambrivärk on tõepoolest vedrule kahjulik, kuid tõin ühe väga lihtsa võimaluse. loomulikult on õigem panna seib vedru alla, alumiiniumist mul üks
tuttav neid treib.
|
|
|
Maxway
huviline
Registreerunud 06.02.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant Quattro 2.6 V6
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 06.03.03 06:52
|
|
|
Aga kuda need kummid vedrule mõjuvad mis sinna keerdude vahele toppida saab?
Need suht odavad ka!
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.03 07:30
|
|
|
on ikka tuttaval number, a asub ta tartus nagu minagi, kui see pole takistuseks, siis võin teid kokku viia.
need kummid keerdude vahele pidid küll mõttetud olema, kuna pidavat välja tulema kergelt...
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 06.03.03 07:36
|
|
|
Helistasin sinna Lakisse praegu ja tema soovitas ikka kummipukse, kuna need ei lõhu/kriibi ära midagi. Ja suunas ta mind Pärnu maanteele poodi
"Autotarve".
Need flantsid ei pidavat ikka olema parimad lahendused.
The replacement for displacement
|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 06.03.03 10:56
|
|
|
Toppisin endal ntx sügisel kummi puksid taga vedrude vahele maksid need miskine 69 eeku kui õieti mäletan!
Ära and pole küll tulnud ja natike kõrgemax sai asja ning jäigemax ka!
Puksid peaxid aitama ka selle puhul, et kui amort läbi siis põhja ei lööx! Kuigi seda viimast nüüd kacetanud ei ole
|
|
|