Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.8TQ - 1996 - Aht0 (Vastuseid: 62 | Vaatamisi: 18089)
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 24.04.11 16:28 Tsiteeri


20.04 tegin väikse hoolduse oma Audile. Sai vahetatud õli, lekkiv õlifilter ja õhufilter. Võtsin ka klapikambrikaane maha, kuna see ka lekkis ja panin hermeetikuga tagasi. Eelmise õliga sain sõita 5080km, mille jooksul võttis 2l õli ja oleks tahtnud kohe veel, kui poleks õli vahetanud. Nüüd sõidab ja vaatab, kas tahab peale valamist.
Mõned pildid ka maal käigust:
http://i805.photobucket.com/albums/yy340/Mace_Ahto/Audi/IMG_0508800x600.jpg
http://i805.photobucket.com/albums/yy340/Mace_Ahto/Audi/IMG_0509800x600.jpg
http://i805.photobucket.com/albums/yy340/Mace_Ahto/Audi/IMG_0638800x600.jpg


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 20.05.11 17:21 Tsiteeri


Pole ammu midagi kirjutanud. Põhjuseks siis see, et ootasin ühte isikut, kes keeraks oma Audi küljest hooratta koos siduriketta ja -korviga maha. Tuli välja, et korv ei kõlba ja hooratast ei saanud küljestki ära. Mõtlesin siis, et võtan kasti maha ja vaatan, mis seal toimub. Tuli hoopis 2.3 r5 mootoril polkikaan maha võtta ja enda Audi ära laenata. Lõpuks jõudsin tegudeni kah:
http://i805.photobucket.com/albums/yy340/Mace_Ahto/Audi/DSCN0508.jpg
Kuuma tõttu ei surunud lammellid, mis on siduriketta katete vahel, katteid lahku. Külge läks uus komplekt ja käiguhoovastiku ja sidurivõlli simmerid. Nüüd sidur hea kerge ja võtab põhjast.
Starter sai ka puhtaks tehtud. Natuke KTM-i on ka mu Audi küljes: http://i805.photobucket.com/albums/yy340/Mace_Ahto/Audi/DSCN0514.jpg


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 27.05.11 21:27 Tsiteeri


http://i805.photobucket.com/albums/yy340/Mace_Ahto/Audi/DSCN0549.jpg
Ise tehtud, mitte väga hästi tehtud. Üldmulje hea, aga ei kannata kriitikat. Lähvad värvi alla, kui tekib võimalus.
Vahetasin ära ka õlivarda kõri ja õlipunni koos vask seibiga.


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 13.07.11 10:36 Tsiteeri


Pole ammu kirjutanud kuigi vahepeal on palju juhtunud.
Kõigest järjest siis:
Kimbutas mindki see kõigile tuntud immo probleem. Süüdi oli võtme transponder, mis ei olnud enam uuemate killast. Lahenduseks tellisin Revalist uue võtme ja lasin seal ka kodeerita, nüüd on hea.
Järgmiseks ei andnud rahu suur pragu esiklaasis, selle lahendasid Carglass'i töötajad uue esiklaaasiga, jälle hea.
Sai ka valed rattapoldid orginaalidega asendatud koos poldi kapslitega.
Pilt ka:
http://i805.photobucket.com/albums/yy340/Mace_Ahto/Audi/IMG_2089.jpg
Enne suve sai ka kliima koolis täidetud, et ei peaks palavust kannatama. Mõtlesin, et nüüd hea suvele vastu minna korras autoga, aga kus sa sellega.

Kohe, kui välised õlilekked peatatud, viimaseks oli õlipunni seib, hakkas hoopis rohkem õli sööma, aga kuhu kaob on siiani saladus. Sinist ei tule peenestades, ega peale seismist tööle pannes. Kõik lõdvikud turbost sisselaskesse kontrollisin üle ka cooleri. Liiga palju õli seal ei olnud, aga turbo ristilõtk oli minu arust natuke liiga suur. Küünlad on ka valged ehk liiga lahja segu. Ainus asi mille ma olen suutnud välja mõelda on see, et turbo viskab õli otse sumpsi, see omakorda rikub lambdat ja nii ongi segu lahja?
Abi teretulnud.


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar023
huviline



Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..

postitati 14.07.11 04:44 Tsiteeri


Sai endal just vahetatud turbo ja oskan öelda et minul viskas sisselaske kollese õli, ja siis hakkas ullult sinist viskama. Et vaata kas cooleri torudes on õli kui on siis vaheta turbo ära, siis pole pärast jamasi niipalju.
Minul hakkas sellist põlenud õli lõhna viskama sumpsist välja kui õli sattus sisselaskesse, ja kui ülevaaatus läheneb siis tea et kui õli juba kuskil vales kohas siis CO kah laes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 14.07.11 09:13 Tsiteeri


Valehäire, õnneks.
Õli lekib hoopis karteripõhja tihendi vahelt. Pole kunagi varem nii õnnelik õlileket nähes olnud:). Suur töö on see siiski, täna ostan tihendi ja vaatab mil vahetada saab. Õlilekkeid kontrollisin ka varem, aga ju ei trehvanud.


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 21.07.11 22:45 Tsiteeri


Valehäire ka nüüdseks peatatud. Raske ja mahukas töö oli aga nüüd tehtud. Vahetatud ka rooliotsad ja tagasilla ülemise õõtsa puksid.

Lahja segu anomaalia kimbutab ikka:
Kütusefilter vahetatud, lambda vahetatud, need küll ennem lahja segu tekkimist, aga siiski.
Kõik lõdvikud olen õli kadumise asjus maha kakkunud ja puhastanud, katki ei olnud. Mõtlesin, et mõni klamber on mul valesti kinni pandud aga ei. Proovisin ka eetriga tühikäigul, et see annab õhulekke kohast aimu, ei midagi.
Õhulugejat kontrollisin ja üle 4 grammi sekundis tühikäigul ei läinud.
Nüüd kakkusin ka karterituulutuse torud maha, need korras, kuna ise olen vahetanud millalgi. Küsimus, aga klapi kohta, kas see klapp peab kergelt avanem, kui puhuda? Praegu küll kergelt ei avane.


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 28.10.11 18:13 Tsiteeri


Olen teema soiku jätnud.
Segu tegin korda, veaks osutus hoopis bypass klapp, mis ei toimetanud. Sai vahetatud Audi TT oma vastu. Samuti vahetatud sai ka süüteküünlad NGK omade vastu. Kõik see toimus augusti keskel.
Audi on nüüd Raplas, osteti ära 22.10.2011, muretuid kilomeetreid uuele omanikule. Vahetult ennem müüki kriipis keegi oma auto nurgaga minu Audi vasakut külge.
Viimane pilt:
http://i805.photobucket.com/albums/yy340/Mace_Ahto/Audi/IMG_4311800x600.jpg
Teema lukku, palun.


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Alehandro
huviline

Avatar


Registreerunud 08.07.09
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Typ 8C: B4; Audi 80

postitati 19.12.11 03:30 Tsiteeri


Tsitaat:
[quotemuretuid kilomeetreid uuele omanikule

Edu jah

http://www.youtube.com/watch?v=XVQb_dgh9dM

http://www.youtube.com/watch?v=9ltA8Z_GAzg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janar103
huviline



Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.11 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: Alehandro
[quotemuretuid kilomeetreid uuele omanikule

Edu jah

http://www.youtube.com/watch?v=XVQb_dgh9dM

http://www.youtube.com/watch?v=9ltA8Z_GAzg


No on tublid mehed tõesti. Kahju selliseid videosid vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 19.12.11 20:17 Tsiteeri


Ei usu, et see uue omaniku tegu on.
Selliseks sõiduks on ikka maasturid.


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Alehandro
huviline

Avatar


Registreerunud 08.07.09
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Typ 8C: B4; Audi 80

postitati 19.12.11 20:57 Tsiteeri


Tegu on Aug2009.

Olen nõus, et maastur oleks parem. Aga: kui jääd kuskil mudaloigus või lumehanges kinni kogemuste puudumise ja võimaluste teadmatuse pärast kinni, tunnen siis kaasa. Nimetagem seda proovisõiduks. Kui ma märkasin, kuival sirgel asfaldil päikse käes on kõik kangelased. Maale või kalale ei käi vist keegi, see eest kiiruse piiranguid asfaldil ei austa ka.

Mis juhtub autoga, kui ronib selle mäe otsa, ja tiirutab pehmete metsateede vahet?

Peace :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 19.12.11 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Alehandro
Mis juhtub autoga, kui ronib selle mäe otsa, ja tiirutab pehmete metsateede vahet?

Rehvid saavad liivaseks:D


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 62.2% - SQL: 37.8%]