Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  8  9  10
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1.8 - 1987 - LastResort (Vastuseid: 249 | Vaatamisi: 37620)
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 31.03.12 13:07 Tsiteeri


Sain salongi ventika tööle, ühe harjase juhe oli kinni kiilunud ning ei andud kontakti, vaatusel paistis et need on väga kulunud ning vahetada jõle keeruline ja tülikas


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 01.04.12 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Meil oli analoogsel tundemärgil pöhjustajaks üks andur.
Vist isegi oli temperatuuri andur, seal, kus neid 2-3 tükki ühes pölves/flantsis 2-3 tükki puntras (seda ütlen mäletamist mööda ja vist oli valge andur.)
Kuna sellest on aastaid juba möödunud, siis kindlat ei saa öelda, kuid see on kindel, et peale ühe anduri vahetust pole enam mingeid anomaaliaid siiani esinenud.
Käima läheb koheselt ja tuksub rahulikult.


Millisest jutt käib, üks nendest andurites annab karburaatorile infot mootori temperatuuri kohta. Et kui ta läbi on siis peakski olema küttesegu rikkam, kuna karburaator saa infot et mootor on külm. Parandage kui eksin
Lisasin pildi ka, ehk on visuaalselt parem aru saada.

http://albums.rate.ee/1/b/c/1bc610563023.jpg

Edit: Sain nii palju targemaks, et andur (C) pidi olema näidiku oma, kuid lähemalt vaadates on andur (A) ja (B) ühesugused (kood : 049 919 501E ). Uurisin teiselt Audi 80-nelt, kuid see oli 1.8l sissepritsega. Sel oli andur (A) koodiga : 0 280 130 214 ja andur (B) koodiga : 049 919 501E. Kas minu audi puhul on see normaalne või midagi mäda. Vabandan võhiklikuse pärast, kuid ise ei jaga seda teemat.
Ehk keegi oskab aidata.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 04.04.12 23:58 Tsiteeri


Andurite kohta ei oska keegi midagi pakkuda.
Avastasin ka, et vasak esimene laager õhtal omadega ja vasak pooltelje ots. Laager ise läheb esmaspäeval vahetusse garantii korras. Poolteljeg läheb ka lähiajal vahetusse. Kui mingi tummine kolin on kusagil, raputasin ja kolistasin auto aga ei midagi, kõik on vaikne. Aga kui mingi kõvem auk jääb ette või järsult pidurdada käib õudne tümps.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 10.04.12 20:04 Tsiteeri


Andurite suhtes pole enam jaksu süveneda, ehk kui kellegi sama mootor ja sama karburaatori süsteem viitsiks ehk omal vaadata kuidas õigem oleks, kuna manuali järgi ja foorumistest leitud andmete põhjal on Audil suuremat sorti sombe. Kõik paistab olevat valesti või segamini.
Laager läheb homme vahetusse( esmaspäeval kahjuks ei saanud ja tänagi oli muud tegemist) loks on juba kole õudne (peale keerates jääb ratas liikumatuks) ja täna sisustasin oma päeva pooltelje otsa vahetusega, vana pooltelje otsa kaitsekumm oli vett täis kuid kumm ise paistis korralik olevat. Avastasin ka, et amordi tugilaagrid läbi ja sillaraami puksid. Sillaraami puksid lasin ära vahetada 2010. aasta sügisel, ei kujuta ettegi, kas on normaalne pukside ja laagrite massiline pidev kulumine. Vasak esimene kulub vähem kui poole aastaga ära, kuid parem on suvest saadiks vastu pidanud ( vahetasin käändmiku ära ). Põhiline kulu on siiski amordi tuglaagrid mis kipuvad kiiresti väsima. Õnneks on ühed varud olemas, jõuan ehk needki lähi ajal ära vahetada.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 13.04.12 19:34 Tsiteeri


Nii laager vahetatud, tuli välja et mulle anti vale pooltelje ots. Nuudid kõik klappisid, kuid võllil endal on peal mingi rant ( nagu ka audi omal) kuid rant ulatub umbes 2 mm rohkem välja poole, ning kulutas natuke käändmiku. Kuna oli juba küljes siis seda tagastada pole kahjuks võimalik. Sai siis lastud natuke ketaslõikuriga seda ranti maha.
Sain ka radiaatori lõpuks kätte ja sai ka peale juba pandud
http://albums.rate.ee/1/b/c/1bc610574935.jpg

Kuid nüüd sain siis teada mis seda tummist kolksu tegi, uudis polnud üldse hea. (kvaliteet halb)
http://albums.rate.ee/1/b/c/1bc610574930.jpg

Tegemist siis parema tagasilla puksiga, millel ümbris (ei oska täpsemat nimetust anda) otsad andnud. Suurem osa süüd näen kodu tees, mida kaunistavad jõhkrad augud.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 13.04.12 20:16 Tsiteeri


Mis radiaatori ostsid, kust ja mis hind tuli?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 13.04.12 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Mis radiaatori ostsid, kust ja mis hind tuli?


Tootja oli SRL,
Laius: 590
Kõrgus: 320
Paksus: 35
Tegin internetis tellimuse acar.ee. Koos kohale toomisega 41.- €, tuli siis Tartust.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 17.04.12 18:26 Tsiteeri


Nii täna sai siis parandatud seda kinnitust, kui üldises mõttes pole enam selle kerega midagi peale hakkata. Öeldi, et sild on kunagi hea paugu kusagilt saanud, ja ma sain lihtsalt selle õnnetud juhuse osaliseks, et laiali läks.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
-ErNo-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.

postitati 17.04.12 20:19 Tsiteeri


Midagi ikka teha annab selle sillaga.. Ära päris vanarauda nüüd kah vii :D Äkki leidub mõni lisapilt sellest ,,defektist,, ? Kõike annab keevitada kui hästi tahta :P


Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 17.04.12 20:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ErNo-
Midagi ikka teha annab selle sillaga.. Ära päris vanarauda nüüd kah vii :D Äkki leidub mõni lisapilt sellest ,,defektist,, ? Kõike annab keevitada kui hästi tahta :P


Siiski vanarauda auto ei lähe :). Omal keevitus võimalust pole, hetkel sai töökojas seda natuke paigata. Hetkel saan pilti teha parandatud kohast. Öeldi et selle " kahvli" ümbrus oli mõrasid täis, lasti need ka kinni.
Täpsemat pilti mul kahjuks pole hetkel:
http://albums.rate.ee/1/b/c/1bc610578497.jpg


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 23.04.12 15:08 Tsiteeri


Kuidas selle b-varuosa jahutusradika kvaliteet tundub?
Kas jahutusribisid on vähem näiteks kui vanal originaalil?
Kuna endal plaan kah b-varuosa radikas soetada,siis uurin veidike tagamaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 24.04.12 04:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maaryo
Kuidas selle b-varuosa jahutusradika kvaliteet tundub?
Kas jahutusribisid on vähem näiteks kui vanal originaalil?
Kuna endal plaan kah b-varuosa radikas soetada,siis uurin veidike tagamaid.


Kvaliteedi osas nuriseda pole midagi, tosooli hoiab sees ja mootor üle ei kuumene.
Paistab samasugune, kui vana. Uus radikas jahutab paremini.
Ma olen rahul selle varuosaga :)


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 06.05.12 21:21 Tsiteeri


Sain teada mille tagajärjel oli Audil keskmine kütte kulu 13l/100km. Sai vahepeal tangitud mitte kodumaist bensiini. Nii kui hakkasin kasutama Statoili bensiini on keskmine kulu 7.8l / 100km


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 07.05.12 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LastResort
Sain teada mille tagajärjel oli Audil keskmine kütte kulu 13l/100km. Sai vahepeal tangitud mitte kodumaist bensiini. Nii kui hakkasin kasutama Statoili bensiini on keskmine kulu 7.8l / 100km


Päris räige vahe ma ütleks,ise kasutan ka sageli mitte kodumaist kütet,kuid sellist ulmelist vahet pole kunagi saanud-vb max liiter või nii!
Aga jh ilmselt kui juba selline vahe tekib,siis pole mõtet vene kütet üldse tankidagi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.12 09:20 Tsiteeri


Endal koivuse 30 euro tuuris radikas. Selle raha eest radikat küll, jahutab hästi. Mingi vooliku kinnituse juurest tuli natuke noaga plasti lõigata.
Antud auto teemasse tagasi tulles, pakuks et see tagumine andur on termo-kontakt mis lülitab karpsi alust soojendust sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 07.05.12 14:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maaryo
Päris räige vahe ma ütleks,ise kasutan ka sageli mitte kodumaist kütet,kuid sellist ulmelist vahet pole kunagi saanud-vb max liiter või nii!
Aga jh ilmselt kui juba selline vahe tekib,siis pole mõtet vene kütet üldse tankidagi!


Mootor puterdas alatasa, sai küünlaid ja muid asju vahetada aga ikka oli sama jama. Nii kui enam seda kütet ei kasuta, on olnud sõitmise elamus ka parem. Ei oska öelda miks mu Audi pirtsutab :)


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.12 15:27 Tsiteeri


guugel andis selle A andurina et tegu ongi termokontaktiga
http://manuals.type4.org/ljet/tests/ljet18.html
K-jetil juhtis see vist tühikäigu mootorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 25.05.12 15:03 Tsiteeri


Kui võtan juhtmed sellelt andurilt maha siis jahutuse näidik kukkub nulli.

Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
guugel andis selle A andurina et tegu ongi termokontaktiga
http://manuals.type4.org/ljet/tests/ljet18.html
K-jetil juhtis see vist tühikäigu mootorit.



Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 25.05.12 19:44 Tsiteeri


Siin on siis pilt parandatud sillakinnitusest, paremaks polnud kahjuks keegi suuteline.
Seletan siis natuke. Katkise kohapeale on keevitatud kinni suur seib ja sebi külge siis on kinni lastud ka puksi läbiva poldi mutter. Tol hetkel polnud kahjuks paremaid vahendeid.

http://albums.rate.ee/1/b/c/1bc610602964.jpg

Linna vahel sõites, satus tuttav autole sappa. Tegi mulle kõne ja ütles et Audil tagumik liigub kuidagi kummaliselt, täpsemalt vaatlusel saime teada, et tagasild jooksebki viltu. Sai küll seda kinnitust igatepidi ja nii palju kui võimalik paika seatud,et sild ikka jääks enam-vähem sirgelt. Arvasingi et kinnitus sai viltu, aga tegelikult on sild ise kõver
Püüdsin kuidagi ka seda pildile jäädvustada
http://albums.rate.ee/1/b/c/1bc610602966.jpg
Paremat pilti ei saanud teha

Omale nagu ei meenu, et oleks kusagile sõitnud mis sedasi teha võiks.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 13.09.12 10:00 Tsiteeri


Pole ammu enam kirjutanud, kuna Audi terve suve seisis. Aga nüüd on liikluses tagasi.
Hetkel on autoga kõik korras, tagasilla keevitus on vastu pidanud, kuid aastad on oma töö teenud.
Nüüd tuleks välja vahetada esiratta laager ja ükspooltelje ots ( sain poest vale ja välja ei vahetada, kuna on rikutud), siis peaks olema mõnda aega kõik ilus ja kena.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 01.10.12 19:45 Tsiteeri


Nii, Audi pole viimasel ajal probleeme tekitanud, välja arvatud see et rehvi poksis kinni lastud velje polte enam lahti ei saa. Üks polt juba ilus ümmargune. Täna siis lõi autosse korraks kärsaka. Arvasin, et miski nüüd põleb, jäin seisma, suitsu kusagilt ei tulnud, arvasin et ehk esimene auto haises. Õhtul koju jõudes, Esituled ei tahtnud mulle enam teed näidata, sõitsin koduni välja. Mõtlesin et jälle generaatoril tablet saba andnud, geneka juures oli tunda kärsaka hõngu. Kuna testrit käepärast polnud, siis võtsin (-) klemmi maha, auto välja ei surnud. Kuid hakkas meeleheitlikult puterdama. Panin klemmi tagasi töötas ilusti. Kuna juba 2 aastat on genekas teenud vinget "turbo" vilinat :D Siis, nüüd teeb suremise häält. Homme valges uurin asja lähemalt. Kuid eeldan et peab välja vahetama.
Ning kummaliselt kombel on Audi ülejuhitav, midagi nagu ei loksu, aga rool on ebanormaalne. Natuke keerad ja paneb jugama.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 03.10.12 11:03 Tsiteeri


Sai siis uus tablet ostetud (SWAG). Panin peale, muutus ainult nii palju et kui (-) klemmi eemaldasin siis mootor suri välja. Võtsin siis teise audi pealt generaatori maha. Proovisin alguses uuetabletiga, töötas. Panin vana peale, töötas. Viga siis generaatoris endas, eeldan et kui oli kärskas üleva, siis põles lihtsalt seest maha. Arvan, et taastama seda ei hakka.
Teise Audi generaatorit peale ei jäta, kuna on natuke erinevad, vaid valge jääb, siis nii kauaks seisma, kuni generaator olemas.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 06.10.12 22:13 Tsiteeri


Nii generaator olemas. Sain selle kasutaja kiljotiin'i käest. Sai siis eile ära toodud ja peale pandud, muidu kõik töötab, aga laagrid vist kuival, kahiseb. Võllis loksu ka ei paistnud olevat.
Audi ülejuhitavus ka selguse saanud. Nimelt vasakpoolne sarniir on õõtsa küljest lahti pääsenud (jälle) ning paigast läinud. Täna sellega tegeleda ei jõudnud. Võtan homme selle töö ette ning uurin ka muid lokse ja kolkse, mis ilmneda võivad. Peab hakkama vaikselt valmistuma ülevaatuseks.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 07.10.12 13:21 Tsiteeri


Nagu eelnevalt mainitud, siis sai sarniir ilusti tagasi pandud, kuid peale järsemat pidurdust läks samasse asendisse tagasi. Auto on endiselt täiesti juhitamatu, isegi siis kui sarniir oli õigel kohal tagasi. Raputasin igalt poolt, aga ei loksu midagi, mis paneks auto sedasi ujuma teel. Just kui otsiks teed. Täna proovi sõitu tehes katkus mind teelt välja. Sõites 80 km/h kas või väiksemast august läbi, rebib rooli käes ja paneb jugama sinna kuhu saatus juhatab.
Kui sõita 90 km/h trassil siis peab vaeva nägema, et autot otse hoida. Mida rohkem aeg edasi, seda hullemaks asi muutub

Edit: Vigu juba esineb nii palju ja suuremaid vananemise märke, et ei jõua enam midagi ette võtta


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 07.10.12 16:16 Tsiteeri


Nii ma eeldan, et sillapuksid ongi need kurja juured, mis peavalu tekitavad


http://albums.rate.ee/1/b/c/1bc610688892.jpg

Edit: Sillapuksid olid küll mõrasid täis ja õnnetud, kui mure on ikka endine


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  8  9  10
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.4% - SQL: 61.6%]