MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.10 11:34
|
|
|
Audi C4 kerele C5 A6 või D2 A8 istmed?
Kas keegi on proovinud sobitada C4 sedaani C5 või D2 istmeid - neid on tunduvalt suuremas valikus saada, kui C4 enda istmeid. Kas ja kui palju peab
ringi ehitama?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 16.08.10 12:11
|
|
|
Eints ehk oskab paremini seletada, aga kui ise küsisin tema tehtud A8 recaro istmete vahetuse kohta C3-e siis vastuseks sain, et istmete põhja
kinnitused tuleb korralikult ringi keevitada. Ning ka tagaiste pidavat olema 2-3 cm kitsam, et tarvis mingid katted mõelda välja külgedele. Ning kuna
C4 sisu sobib teatavasti 1:1 C3, siis on ilmselt sama palju tööd ka C4 puhul. Kuid jah nö. uuemaid sisusid liigub rohkem turgudel. Kui lahenduse leiad
ole hea ja anna teada
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 16.08.10 12:27
|
|
|
S8 sisu olen pannud c4 avanti. Küsi pilte Serxilt.
Kõik on tehtav.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 16.08.10 13:11
|
|
|
Neid pilte tahaks lausa ise näha, et kuidas S8 Recarod C4-a sobivad.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 16.08.10 13:15
|
|
|
Ma nimetaks probleemiks pigem seda, et c4'ja puhul on enamjaolt käsikähmlusega istmed aga D2'l elektriga, mida pakutakse. MaQQu, kumb variant Sul
c4'l hetkel on? Istmete suurus ise on igati sobilik antud keresse pista, aga kas ka põhja kallale tahad asuda on teine asi .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.10 15:20
|
|
|
Hetkel autos (originaalina) sees täiselekter istmed, kuid tavalised, mitte sport, ehk parajad taburetid.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 16.08.10 15:29
|
|
|
Elektriosad on kõik istme küljes, ainult vool vaja sisse tuua.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 16.08.10 16:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Hetkel autos (originaalina) sees täiselekter istmed, kuid tavalised, mitte sport, ehk parajad taburetid. |
Kui vaja saan homme d2 siinide laiused ja auguvahed ära mõõta. Elektrisse pole paraku ise süvenenud istmete ristsiirdeks, aga kui juba el. ka c4'jas
sees, siis on asi juba tunduvalt lihtsam, eriti põhjakinnituste ära kasutamises .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 16.08.10 18:01
|
|
|
Mälu järgi oli vaja põhja keevitada, ristitalad vist tegime.
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 17.08.10 14:57
|
|
|
Keegi võiks siisa veidike pildimaterjali üles riputada küll. Omal samad plaanid peas, kuna c4-le lihtsalt originaal nahk sportsisu pole eriti liikvel.
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
wondero
huviline
Registreerunud 15.08.08
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Land Rover Range Rover Sport 3.6 TDV8
|
postitati 18.10.13 17:54
|
|
|
Võtaks ühe vana teema üles, ehk keegi oskab jagada pildi materjali, et kuidas selle läbi viinud on.
Kõlgub ka endal see mõte peas, välja vahetada tahaks siiski ainult esimesed istmed. Parim variant oleks saada sisse D2 el. istmed, juhtmestiku vedu ja
ühendamine peaks olema suht lihtne nagu aru sain. Kuna istmetes kõik valmidus olemas siis peaks vedama vaid voolu istmetesse ja olekski toimiv asi
olemas?
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 18.10.13 20:41
|
|
|
Ilma kere lõikamata asja originaalisiinidel tööle saada on paras peavalu, pole küll midagi ilmvõimatut kindlasti kuid ka niisama sissetõstmisega ei
pääse. Lisaks tuleb originaal C4 juhtmestik päris põhjalikult ümber teha, D2 omast pole peale pistikute suuremat kasu, selle parajaks lõikamine on
veelgi keerulisem.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
wondero
huviline
Registreerunud 15.08.08
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Land Rover Range Rover Sport 3.6 TDV8
|
postitati 20.10.13 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Ilma kere lõikamata asja originaalisiinidel tööle saada on paras peavalu, pole küll midagi ilmvõimatut kindlasti kuid ka niisama sissetõstmisega ei
pääse. Lisaks tuleb originaal C4 juhtmestik päris põhjalikult ümber teha, D2 omast pole peale pistikute suuremat kasu, selle parajaks lõikamine on
veelgi keerulisem. |
Hmm, ok!
Mõtlesingi, et ilmselt keevitada C4 põhjale täiesti uued kinnitused, hetkel ei ole mitte mingisugust juhtmestikku mis oleks istmetega seotud, nii, et
juhtmestiku teema tuleks alustada niikuinii täiesti nullist, selles osas peab konsulteerima targemate meestega.
|
|
|
|