Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  4  5  6
Autor:
Pealkiri: Audi 80 typ85 GTE quattro 1.8T projekt - 1985 - -ivar- (Vastuseid: 148 | Vaatamisi: 37746)
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 27.03.12 05:07 Tsiteeri


Tiksub jah:)
Käisin see kuu kahel korral väljamaal, seega pole väga suurt miskit teinud.
Aga elektrisüsteemi ehitamine on selline jube aeganõudev.
Õnneks on meil siin foorumis kaks kõva tegijat Eints ja Prj, kes abistasid nõuga:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 28.03.12 13:54 Tsiteeri


Hmm.. Legaliseerimisega probleemid...
Mida foorumi rahvas arvab sellest, et 30% võimsama mootori võib paigaldada.
Kas see 30% on konkreetse masina mootorist või sellele kerele paigaldatud kõige võimsamast mootorist?

Probleem seisneb selles, et mul orig mootor 81kw ja 110kwne mootor on ca 35% sellest...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
RedRockets
huviline

Avatar


Registreerunud 29.11.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, BMW

postitati 28.03.12 14:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-

Probleem seisneb selles, et mul orig mootor 81kw ja 110kwne mootor on ca 35% sellest...


Mina olen asjast nii aru saanud, et kui sellisele autole on tehasepoolt seda 110kw mootorit paigaldatud, siis ei ole probleemi, aga kui see on mingi teise auto pealt(näiteks bmw vms) siis kehtib see 30% värk!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.12 14:33 Tsiteeri


Kehtib sellele kerele paigaldatud kõige suuremast mootorist minu teada ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 28.03.12 14:56 Tsiteeri


Minu küsimus:
Tere.
Kas siis seaduse järgi ei olegi mul võimalik sellist ehitust legaalseks saada?
Muidugi tekib küsimus, et kas määruses 42 on mõeldud passi kirjutatud võimsust või tegelikku võimsust.
Kui see pole määruses korrektselt välja toodud siis tuleks mõõta dünostendis tegelik võimsus ja sealt edasi mõelda.
Tõenäoliselt pole nii vanal mootoril 110’t kilovatti alles.
Huvitav on muidugi see, et Eestis on mitmeid selliseid ümberehitusi tehtud.
Samas on foorumites pikalt räägitud, et see 30% võimsam mootor võetakse konkreetsele kerele paigaldatud kõige võimsamast mootorist.
Kuidas seda kommenteerite?






Eksperdi vastus:

Tere,

Siiani on siiski lähtutud konkreetsele autole paigaldatud mootorist, mitte antud mudeli max. mootorist. Dünostendi kogemus puudub, kuid täpsustan siiski asja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.12 15:22 Tsiteeri


Tsitaat:

Lisa 1 Nõuded alates 1. jaanuarist 1997. a liiklusregistrisse kantud või kantavale sõidukile, välja arvatud enne 1. jaanuari 1984. a valmistatud või esmakordselt kasutusele võetud sõidukid ning 30-aastased ja vanemad sõidukid

7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele mootorsõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist ning sellega ei muutu mootorsõiduki kategooria, on lubatud mootorsõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja massi erinevus 10 % valmistaja poolt ette nähtust.


Imelikult paradoksaalne seadus.
Kui tehasest ei paigaldatud muud mootorit, siis võid võimsama mootori paigaldada. Kui valmistaja nägi ette ka võimsamaid mootoreid, ei teagi, mis saab. Põhimõtteliselt oleks kilplaste meetodil võimalik regada auto 100kW-na ja siis hiljem võid kasvõi 130kW mootori paigaldada.
Kuigi ilmselt saaks ka lihtsamini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 28.03.12 19:18 Tsiteeri


Edu loodan varsti seda pilli sõitmas näha:P
Paneks like-i kui saaks ;)


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 25.09.12 20:24 Tsiteeri


Mis seis kah hetkel on?
Kunas esimesed proovitiirud tulevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 25.09.12 21:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maaryo
Mis seis kah hetkel on?
Kunas esimesed proovitiirud tulevad?


Oh ei... projekt liigub tigukäigul, aga noh... vähemasti liigub.(vahepeal seisis pikalt)
Kollektori tegemine käsil:


https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/543432_426644744061717_586379432_n.jpg


https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/565054_426644840728374_2105215701_n.jpg

Lihtsalt kevad-suvi-sügis on põllumeestel töine aeg ja kui nendel masinad lagunevad pean ma ka tööd rabama.
Mida talve poole, seda rohkem aega teha:) pluss veel väike kipsjalg takistas:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 26.09.12 18:31 Tsiteeri


Pead minu auto ära ikka ostma siis üks mure vähemja saada vai mootorile keskenduda :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 26.09.12 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Pead minu auto ära ikka ostma siis üks mure vähemja saada vai mootorile keskenduda :)



Tänan ei:D
Seda jubedust nii palju juba tehud, et enam pooleli ei tohi jätta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 27.09.12 08:50 Tsiteeri


Vähemalt edeneb vaikselt:D
Nagu aru saan,siis külge läheb ilmselt K-24?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 27.09.12 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maaryo
Vähemalt edeneb vaikselt:D
Nagu aru saan,siis külge läheb ilmselt K-24?


Esialgu K24 jah:D
Sest K24'ja on rohkem liikvel. K03/04 turbosid kasutatuna on pea võimatu saada.
Pluss veel see, et orig kollet vaadates võib naerukrampidesse ära surra.
Kui ma ei eksi siis kaane ava on 45mm kolde 4*avad 38mm ja turbo toide ca 30mm vms...
Minu ehitatud( see on mu esimene) koldel on 4* avad 45mm ja turbo toide 50mm.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 27.09.12 10:42 Tsiteeri


Ütleme nii,et jh ko3 ja ko4 suht võimatu vähemalt eestist leida,samuti küsitakse krdi kallist hinda nende kasutatud asjade eest. Enamvähem saab selleest kasutatud koralikke k-24 vähemalt juba 2 tükki.
Ja noh,see originaal kolle on tõesti üks naljategu seal küljes.
Eks endal on kh see uue kolde ehitamine ees ja loomulikult teine turbo. Hetkel veel enda ko3 töötab miskitmoodi,mida ma juba imestan päris kaua,et see pole otsasid andnud,kuna lõtk on meeletu sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.09.12 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Pluss veel see, et orig kollet vaadates võib naerukrampidesse ära surra.
Kui ma ei eksi siis kaane ava on 45mm kolde 4*avad 38mm ja turbo toide ca 30mm vms...
Minu ehitatud( see on mu esimene) koldel on 4* avad 45mm ja turbo toide 50mm.


Väiksem runneri diameeter tagab kiirema gaasi voolavuse ning parandab spoolupi.
Originaalturbo ei ole eriti tootlik, seega ei ole sellel ka midagi väga viga.

Lihtsalt tuimalt kõik kanalid suureks tehes saab lagi juurde ning mitte mingisugust eelist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 27.09.12 11:03 Tsiteeri


Sisselaske ja väljalaske kolde vorpimine on väga keeruline teadus tõesti. Aga eks proovima peab, muidu teada ei saa.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 27.09.12 14:44 Tsiteeri


Kas 165kw 1.8t on sama koldega?


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 27.09.12 17:03 Tsiteeri


Noh ma ütlesin, et see mu esimene kolle.
Bensu turbokatega puudub ka varasem kokkupuude, seega ma usun, et paras koht õppimiseks.
Seda, et väiksem ava tagab kiirema spoolupi olen kusagilt kuulnud, aga samas lugesin, et turbokal peab olema võimalikult vaba hingamine.
Kui see kolle suudab K24ga toimida stocki väärselt, siis on asi korda läinud. (ei aja hetkel performance'i taga)
Kolde ehitamisel sai kergelt uuritud ka Corky Bell- Maximum Boost raamatut mida härra Tryku soovitas. Mõned tarkuseterad sai sealt nokitud;)
Enamasti pani kolde välimuse paika siiski kapotialune ruum, seda lihtsalt b2'l pole piisavalt:D

Rohkemate kw'dega 1.8T kolletest pole aimugi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 01.10.12 18:19 Tsiteeri


Üks loll küsimus suurele ringile:
Miks K24 turbo jahutusvedeliku äravool on peenem, kui pealevool?
Või olen ma millesti väga valesti aru saanud!?

Täna ehitasin "pauer stiiringu" ja tagumised nö "rooliotsad" leiutasin ka uued. (orig 70 euri tükk- seepärast oli vaja leiutada.)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorenzo
huviline



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B7 avant quattro, 2x 82' Ford Capri

postitati 02.10.12 06:55 Tsiteeri


Ma usun et turbo jahutus on sedapidi, kuna soe vesi tõuseb ja paisub ning külm langeb ja kahaneb.
Ehk et jahedamat vett on lihtsam ülesse tõsta kui soojemat alla suruda.
Auto jahutussüsteem toimib samuti, plokist tuleb kuum vesi radikasse ülemise ava kaudu ja jahedam väljub alumise ava kaudu.
Õlitus toimub teistpidi kuna seal ei takista miski teda karterisse ära voolamast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 02.10.12 08:08 Tsiteeri


Su jutus on iva.
Järelikult on siis nii, et blokist saab toite turbo alla ja pealt läheb radika ülemise lõdviku külge.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 01.01.13 20:00 Tsiteeri


Mis seis ka on,ootaks juba uuendusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 02.01.13 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maaryo
Mis seis ka on,ootaks juba uuendusi?


Ongi seis... Seisab ajapuuduse taga... Elu tegi kerge pöörde ja aeg kulub mujale.
Maha ei müü ja üritan ikka edasi teha, aga praegu lihtsalt seisab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 11.01.13 17:42 Tsiteeri


Nagu ikka... taaskord plaanid muutusid ja sain garaazi minna.

Võtsin mootori maha, panin hooratta korralikult kinni( korra jooksid poldid lahti), siduri sisse, kardaani alla, nipet näpet veel ja täna õhtul ta tagaveolisena sõitiski :)

Ehitamist on küllaga, aga vähemalt sai omaljõul liikuma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  4  5  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]