kelder66
huviline
Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89
|
postitati 17.08.04 16:38
|
|
|
temperatuuriandurite remont/vahetus
Tervitus!
Kas keegi oskab soovitada kohta, kus keegi vaataks, kas jahutusventikat ja mootori temperatuuriandurit on võimalik kuidagi remontida või peab need
täitsa välja vahetama?
Temperatuurinäidik ei ole kunagi midagi näidanud ja nüüd ütles ka ventika andur üles vist (natuke aega käis ventikas pidevalt, siis tõmbasin selle
pistiku tagant välja maanteel ja nüüd ei käi ventikas enam üldse (pistik on taga muidugi nüüd )
Et mis kohas mõistiku hinna eest keegi vaataks, et mis kamm on ja mis tegema peaks, ise ei jaga asjast suurt midagi...
Autoks 89a. coupe 2,3
terv,
kelder
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.04 16:58
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kelder66
Tervitus!
Kas keegi oskab soovitada kohta, kus keegi vaataks, kas jahutusventikat ja mootori temperatuuriandurit on võimalik kuidagi remontida või peab need
täitsa välja vahetama?
Temperatuurinäidik ei ole kunagi midagi näidanud ja nüüd ütles ka ventika andur üles vist (natuke aega käis ventikas pidevalt, siis tõmbasin selle
pistiku tagant välja maanteel ja nüüd ei käi ventikas enam üldse (pistik on taga muidugi nüüd )
Et mis kohas mõistiku hinna eest keegi vaataks, et mis kamm on ja mis tegema peaks, ise ei jaga asjast suurt midagi...
Autoks 89a. coupe 2,3
terv,
kelder |
radika/ventilaatori andur 90% tõenäosusega õhtal ja ei remondi seda keegi. Poes ~180.- krooni.
Veelgi kindlam on, et õhtal on omadega ka mootori temperatuuriandur, seda on mõned mehed remontinud, tulemust pole eriti andnud, otsing abiks. Uus
poes ca ~900.-
|
|
|
kelder66
huviline
Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89
|
postitati 18.08.04 06:17
|
|
|
Tere!
Tänud! Küsimus oligi rohkem mõeldud selleks, et teada saada usaldusväärne koht, kus fikseeritakse, et need andurid tõesti läbi on, mitte ei puhastata
lihtsalt miski kontakt ära ja siis esitatakse arve uute kontaktide eest vms. Esindus ja Forss ei lähe arvesse kuna sinna on liiga pikad
järjekorrad.
Et kui keegi teab miskit muud kohta soovitada, siis oleks väga tänulik!
Otsingut kasutasin muidu ka ikka, aga kuna siin on kõik sellised eksperdid, kes ise neid andureid vahetavad (häbi küll, aga ma isegi ei tea kus need
asuvad), siis polnud mul sellest just liiga palju kasu.
tänud ette,
kelder
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 18.08.04 07:07
|
|
|
No ei hakanud eraldi teemat tegema, haakub mingil määral ka sellega.
Millistel masinatel ja kus peab käima see kolme-nelja otsaga nn. kombiandur. Kas KG mootoril peab selline asi ilmtingimata olema? Kas keegi tallinnas
on nõus korraks näitama oma masina (millel on see andur, soovitavalt siis ka KG mootoriga) kapotialust. Küsimus selles, et minu omal seda andurit ei
ole, samas pistik on olemas.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 18.08.04 07:20
|
|
|
Need andurid on sul ülemise radika ja mootori vahelise vooliku mootori poolses otsas. Pealpool kahe juhtmega on ventika oma ja allpool see suurem
nelja juhtmega on armatuuris oleva näidiku jaoks.
Mul endal oli see alumine armatuuri kella oma läbi. Selle parandasin ära ja siiamaani töötab. Ülemise parandamise kohta ei oska midagi öelda.
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
|