mex
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: viljandi/tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 Q c5
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 17.08.04 16:15
|
|
|
Terve armatuur tuleb välja võtta,ega eriti lihtsamini ei saagi.
|
|
|
|
mex
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: viljandi/tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 Q c5
|
postitati 17.08.04 17:15
|
|
|
kurb, aga eks ma olingi sellega arvestanud, kuigi lootus sureb ikka viimasena
tänan
|
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 17.08.04 18:54
|
|
|
Arvesta ühe tõsise tööõhtuga, ning mitmete õlledega. Selle radika vahetus on paras kepp. Olen teinud, olen tundnud :s
...
|
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 17.08.04 19:49
|
|
|
oojaa, korra vahetad, siis enam ei taha ... 
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 17.08.04 20:17
|
|
|
See on B3 tüüpviga (reeglina mõra torus, mitte ei leki radikas ise), ning kuna isa on juhuslikult plastmassitehnoloog, seletas mulle asja ära. Jama on
selles, et see järgmine, mille Sa poest või romulast ostad, on täpselt samuti defektne (valamisel on plastmass olnud liiga külm, sellepärast kahelt
poolt kokkujooksev materjal ei liitu teise poolega piisavalt - antud plastmassivormi tehnoloogiline iseärasus) ning aja jooksul, või kui tekib
süsteemi tekib liiga palju survet, ootab ees jälle uus radikavahetus . St
soovitan vahetuse asemel (või vaatamata vahetusele) remontida hoopis vana: otside plastiktoru sisemise augu diameetriga vastava õhukeseseinalise
metalltoru, mökerdad EPO liimiga kokku ja lükkad sinna sisse. Kes nii on teinud, neil on see ka igavesti pidama jäänud. Ei mäleta hetkel, kas
väljastpoolt kah kannatas katta õhukeselt EPOga või mitte. Igal juhul tunduv tagasiminek B2 Audiga võrreldes, millel sama radika vahetus on max 10
minuti töö... (olude sunnil teinud seda mõlemil, ikka päris mitu korda)
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 17.08.04 21:09
|
|
|
eeem, kui ma esimest korda sellega tegelsin, siis tükk aega ei saanud seda kremplit sealt kätte, mul oli probleemiks ventikas mis vilises, minu arust
ei tasuks ära unustada neid kahte polti mis seal aku taga on, õhuvõtuava juures- sest kui neid lahti ei keera siis tükk nuputamist et kust asi ikka
kinni hoiab
|
|
|
|
blaska
huviline
Registreerunud 09.07.04
Asukoht: Pakaste-Narva-Jõesuu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,9tdi avant
|
postitati 18.08.04 05:38
|
|
|
ma kah radikat vahetanud võta parem asjatundja appi, jäävad närvid alles
|
|
|
mex
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: viljandi/tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 Q c5
|
postitati 18.08.04 11:34
|
|
|
tänud kõigile, eks ta vist nädalavahetuse "ürituseks" siis kujunebki , sõbrad, õlud ja palju "kainet" mõistust.
|
|
|
|
eesel
huviline
Registreerunud 03.01.04
Asukoht: Põhjas
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe 2,3A
|
|