Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Piduripedaalile vajutades pedaal vajub lainetades allapoole (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2736)
MisterX
klubiliige



Registreerunud 03.03.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel Volvo aga südames AUDI

postitati 03.03.03 21:06 Tsiteeri
Piduripedaalile vajutades pedaal vajub lainetades allapoole



Tere lugupeetud audiclubiliige!
Kas Sa oleksid nii hea ja ütleksid, milles on viga ja kuidas seda likvideerida. Minu hoolealune on AUDI 100 AVANT 2,3 , 88.a (NF tüüpi bensiini mootoriga). Nimelt probleem on järgmine: 1) kui auto mootor töötab tühikäigul ja vajutada piduripedaalile, siis pedaal vajub jõnksutades allapoole umbes 5-7cm ning lõpuks seiskub. Kas see on normaalne?
2) sõites pedaali vajumist (jõnksutamist)ei ole tunda.
Muidu auto pidurdab normaalselt. Muud tähelepanekud:1)ABS ei ole 2) piduriõli on normis 3)ees uued kettad ja klotsid 3)roolivõimendi töötab (on käinud remondis) 4)hüdrosüsteemis olevate voolikute kinnituskohtadest immitseb natukene õli välja (kas äkki liigne surve vms.)
Kas pedaali vajumine on normaalne? Mida soovitate teha?
Aitäh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 03.03.03 21:08 Tsiteeri


Ma päris "dumm" selles asjas aga äkki on õhk pidurisüsteemis sees. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 04.03.03 07:47 Tsiteeri


Vaata ega kuskile loiku maha ei jää?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 04.03.03 08:56 Tsiteeri


kaldun pigem arvama, et viga piduri võimendis. töötab teine ju vaakumiga(osadel ka vaakum el.-se pumbaga) ja sõidu ajal pöörded kõrgemal , suurem vaakum mis kompenseerib lekke ja siis tühikäigul vajub seni, kuni hakkab mehhaaniliselt juba peasilindris kolbe tõukama. teisisõnu läbi peaks olema mingi võimendi membraan vms.
võimendit saab üldjuhul kontrollida nii, et hoiad pidurit peal ja siis käivitad mootori.
kui peale mootori käivitumist pedaal läheb pehmemaks(vajub allapoole) peaks võimendi töötama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 04.03.03 10:03 Tsiteeri


Minul oli sama jama, ja viga oli selles, et pidurisilindri sisepind oli vigane ja seal sees olevad kummitihendid katki hõõrunud. Selle tulemusena, pidurit vajutada pressis õli ennest ühest kambrist teise. Võta silinder lahti ja vaata, mis seal sees toimub. Varu endale rohkelt aega, kuna seda lahti võtta on üsna jama. Seal mingi stopperseib ees, mida lahti eriti ei saa. Mina puurisin asja läbi ja panin uue.

BTW: kui suitsu tõmbad, siis osta kohe 2 pakki, seda läheb vaja...


Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 04.03.03 10:36 Tsiteeri


millegipärast on mul selline pilt ette jäänud, et kui peasilindris mansett läbi laseb tuleb ju vedelik loogiliselt paagiavast tagasi, mitte teise kambrisse ja sellisel juhul oleks pedla lausa lõtv. kui aga mõlema kolvi mansetid läbi siis nagu oleks pidurdamine lausa probleemne.kui ei eksi siis kahe kolviga peapumbal(nagu mõnel oleks üldse ühega oleks, pole kohanud igatahes) peaks neid mansette seal olema min 4tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 04.03.03 10:40 Tsiteeri


Mansette oli seal minu mälu järgi 2 tk. Ideejärgi peakski õli ühest silindrist teise jooksma ja sealt paaki tagasi suruma.


Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 04.03.03 11:29 Tsiteeri


paagist on ju kaks sisendit silindrisse, üks esimesele kolvile ja teine tagumisele.
esimesel kolvil on üks mansett nn. esimeses kambri surve hoidmiseks, ja teine teispidi teise kambri esiotsast surve hoidmiseks. teisel kolvil üks siis nn. teises kambris surve hoidmiseks(nn. teine kamber siis jääb tinglikult kahe kolvi vahele) ja tagumisel kolvil siis veel otsamansett, et õli otsast välja ei jookseks.
segane jutt aga mul on asi nii silmeette jäänud, pealegi erinevatel autodel võib see erinevalte lahendustega olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 04.03.03 12:11 Tsiteeri


Kuna siin on tegu ikkagi hüdraulilise võimendiga siis pole põhjust muretsemiseks mr.X see jõnksumine ongi tingitud roolivõimendi pumba töötsüklitest ja läbivajumine omakorda sellest et pidurisupport paindub ka oma kronsteinide juurest veic läbi ja see jõnksumine peaks olemastuntav ikkagi ainult siis,kui elad seal pedaalil ikkagi keskmisest suurema jõuga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 04.03.03 12:23 Tsiteeri


ma siis järelikult alles kollanokk autode alal, minelt polnud mul vähimat aimugi, et pidurvõimendid ka hüdraulilised on.
ise kokku puutunud ainult pneumaatiliste võimenditega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 04.03.03 12:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Kuna siin on tegu ikkagi hüdraulilise võimendiga siis pole põhjust muretsemiseks mr.X see jõnksumine ongi tingitud roolivõimendi pumba töötsüklitest ja läbivajumine omakorda sellest et pidurisupport paindub ka oma kronsteinide juurest veic läbi ja see jõnksumine peaks olemastuntav ikkagi ainult siis,kui elad seal pedaalil ikkagi keskmisest suurema jõuga


Ühildun sama arvamusega. Oma isendil täheldasin samat probleemi, et kui pidurit yle keskmise tallata siis nagu vajuxs surinaga läbi. Hullu pole midagi, sest kui mootor seisma keerata siis pedaal kõva nagu kuldim*** :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.5% - SQL: 45.5%]