Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: ABS teeb trikke (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2283)
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 16.08.04 14:56 Tsiteeri
ABS teeb trikke



jama nimelt selles, et kui ABS välja lülitada siis mootori tühikäigu pöörded langevad ja hinge võtab kinni. millest selline nähtus võiks tingitud olla:(
ja lisaks rakendub ABS vahetult enne masina seisma jäämist korraks


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ryblik
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel autotu

postitati 16.08.04 16:33 Tsiteeri


Vabanda väga et Sinu teema alla postitan kuid pealkiri sobib ideaalselt...

Kas keegi oskab aidata, kus saaks/kes oskab ABS pidureid/süsteemi/andureid/midaiganes kontrollida... oma jõud üle ei käi, kohalikud teenindused laiutavad käsi...

Esiteks siis paistab et anduri viga, sest vahel on ABS sees, siis viskab lambist välja ja tule armatuuris põlema....pidurdades ragistab nagu klotsid vastu maad pidurdaksid ja üldse JUBE imelik on kogu see värk... Oskab keegi spetsialisti soovitada kes vaataks asja?


C.R.E.A.M.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 16.08.04 16:53 Tsiteeri


Reval Auto abix:)


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ryblik
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel autotu

postitati 16.08.04 17:05 Tsiteeri


:) :) :) Ega vist jah, muud üle jäägi...pole kunagi seal teeninduses käinud? Kuidas hinnad ka on, väga kõrged? Kas klubisoodust ka saab? :)


C.R.E.A.M.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 07.11.04 13:21 Tsiteeri


nii....
järsku kellegil on mingit ettekujutust kuidas võivad olla seotud ABS ja mootor...ise pole suutnud siiamaani välja nuputada miks abs väljalülitades mootoril hinge kinni tõmbab. imelik asjajuures on see et kui abs ennast teinekord ise välja lükkab siis mootorile see ei mõju aga kui nupust välja lülitad siis hing kinni. lisaks teeb ABS sellist tükki et rakendub vahetult enne masna seisma jäämist korraks-jällegi asi mida ta teha ei tohiks:(


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.04 14:07 Tsiteeri


Sama ka siin... et enne seismajäämist ABS rakendub, mida ka minuteda olla ei tohiks kuidagi. Hinge kinni tõmbamist siiski ei ole... ja tegelt ei kujuta ka ise ette kuda see üldse olla ka saab:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 07.11.04 14:26 Tsiteeri


selle hinge kinbitõmbamisega on veel sellline naljakas lugu et kui lükkad ABS nupust välja ja hakkad kiirendama siis on mootor täitsa tuim ja minekut pole ja kui sama aegselt ABS peale lülitada siis tekib sama efekt nagu ühes tuntud telesarjas TURBO BOOST nuppu vajutades:P


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.11.04 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Sama ka siin... et enne seismajäämist ABS rakendub, mida ka minuteda olla ei tohiks kuidagi. Hinge kinni tõmbamist siiski ei ole... ja tegelt ei kujuta ka ise ette kuda see üldse olla ka saab:o


Sinu vea puhul on ABS üks rattakiirusandur liiga kaugel(katki) hammasvööst ning signaal ratta pöörlemisest ajuni ei jõua, aju arvab, et ratas on blokeerunud ja hakkab pidurit ragistama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.04 14:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Sama ka siin... et enne seismajäämist ABS rakendub, mida ka minuteda olla ei tohiks kuidagi. Hinge kinni tõmbamist siiski ei ole... ja tegelt ei kujuta ka ise ette kuda see üldse olla ka saab:o


Sinu vea puhul on ABS üks rattakiirusandur liiga kaugel(katki) hammasvööst ning signaal ratta pöörlemisest ajuni ei jõua, aju arvab, et ratas on blokeerunud ja hakkab pidurit ragistama.

Kas ta mitte ei peaks siis seda koguaeg tegema? sest suurema hoo pealt ta nii lihtsalt ragistama ei hakka, just natuke enne seismajäämist korraks ragistab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.11.04 14:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Sama ka siin... et enne seismajäämist ABS rakendub, mida ka minuteda olla ei tohiks kuidagi. Hinge kinni tõmbamist siiski ei ole... ja tegelt ei kujuta ka ise ette kuda see üldse olla ka saab:o


Sinu vea puhul on ABS üks rattakiirusandur liiga kaugel(katki) hammasvööst ning signaal ratta pöörlemisest ajuni ei jõua, aju arvab, et ratas on blokeerunud ja hakkab pidurit ragistama.

Kas ta mitte ei peaks siis seda koguaeg tegema? sest suurema hoo pealt ta nii lihtsalt ragistama ei hakka, just natuke enne seismajäämist korraks ragistab.


Mul juhtus kunagi sama asi peale rattalaagri vahetust ja viga peitus just anduri kauguses, toksisin ligemale ja kõik jonksus. ABS hakkab nagunii mõtlema alles siis, kui kasvõi ühe ratta kiirus on väiksem kui 30km/h (vist), sest kui rattad pöörlevad kiiresti pole ju midagi põdeda (plokeerumisohtu ju ei ole). Muidugi võib üks viga veel olla - anduri ots on vastu hammasvööd käinud ja augu läbi kulutanud ning vett täis, sellisel juhul aitab ainult vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.04 15:00 Tsiteeri


Hmm... peaks nad siis kõik üle toksima? kuid kui kaugele... sest nii võib nad ju ka vastu toksida lausa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 07.11.04 15:06 Tsiteeri


kui ma olen õieti aru saanud siis alla 15km/h ei tohiks ABS üldse rakenduda!


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.04 15:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Eints
kui ma olen õieti aru saanud siis alla 15km/h ei tohiks ABS üldse rakenduda!

Nii mulle koolis igatahel räägiti ka jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 07.11.04 15:17 Tsiteeri


ise olen kahtlustanud et ABS aju ei saa aru kui kiiresti auto liigub:( anduri kauguse kohta niipalju et kui ratast keerad siis anduri lähedalt peab kostuma kerge toksiv heli
andurite regullimisega peab väga ettevaatlik olema kuna nad on üldiselt kinni roostetand autokülge ja võivad kergelt katki minna kui neid väänata või toksida


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mati200
huviline



Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant

postitati 08.11.04 05:29 Tsiteeri


Variant A: keegi on näppinud süsteemi ja ühendanud Wastegate ventiili juhtklapi ABS lüliti taha.
Variant B: vaata juhtmeid kaitsmebloki all ja ka mujal, ABS läheduses, armatuuri taga,et kas kõik paistab originaal,või on keegi juba sobranud, sest omavahel nad kindlasti seotud ei ole, välja arvatud juhul,kui autol on ASRja sellisel juhul on viga ABS ajus. Võid proovida ka sellist asja: tõmba ABS ajult saba tagant (süüde välja enne!), Blokk asub juhi pool tagaistme all, ja vaata kuda siis on.
Enne juhtme tagasi toppimist võta kindlasti süüde välja!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 08.11.04 06:49 Tsiteeri


katsetan ära:)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 08.11.04 07:07 Tsiteeri


mul jälle kui abs sees siis vahest on vahest pole.


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 11.11.04 23:19 Tsiteeri


mida on ja mida pole?


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 12.11.04 06:45 Tsiteeri


et vahest abs töötab vahest jäle tõmbab plokki... samas vahest abs välja lülitud kuid ikkagi abs tegelt sees.
plaa täna hommikul märja teega nii 160 pealt maha pidurdades lasi ühe tagumise ratta plokki....


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.1% - SQL: 60.9%]