Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 Avant quattro 2.6 - 1993 - Cino (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 6967)
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 09.09.10 18:55 Tsiteeri


Mis kaant sa silmas pead? Salongi filtril kui endal polegi kaant, katab vaid see plastik osa, mis akna all on. See mündiga keeratavate kinnitustega.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 09.09.10 19:11 Tsiteeri


aga mu masinal mingid klambrid seal aga filter mis seal on praegu ja ka uus on pehmete äärtega ja seega ei saa seda nende(samasugused nagu õhufiltri korpusel) klambritega kinni panna ju.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 10.09.10 18:24 Tsiteeri


Nii nüüd sai kütusefilter vahetatud ja oh imet, kiirendusel ei poo enam. :D Sain jebida tervelt 4 tundi, et paagi küljes olev klamber lahti saada, seal vahel oli lausa tehasest saadik see kütusefilter vist, seest tuli musta värvi kütus. ;) Kogu selle jamamise peale suutsin ka kütuse pealevoolu toru puru murda, see kurjam terasest ja ühe kohapealt suht roostes. Panin ajutise lahendusena vooliku peale tollele kohale. Nüüd vaja hakata otsima vask toru, et täis pikkuses see välja vahetada ja kapotialla AAN ühendustega kütuse peale ja tagasivool ära teha. Kust aga saada 6mm vask toru ja kas hydroscandis pressitakse vask torule AAN klambreid?


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 11.09.10 10:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cino
Nii nüüd sai kütusefilter vahetatud ja oh imet, kiirendusel ei poo enam. :D Sain jebida tervelt 4 tundi, et paagi küljes olev klamber lahti saada, seal vahel oli lausa tehasest saadik see kütusefilter vist, seest tuli musta värvi kütus. ;) Kogu selle jamamise peale suutsin ka kütuse pealevoolu toru puru murda, see kurjam terasest ja ühe kohapealt suht roostes. Panin ajutise lahendusena vooliku peale tollele kohale. Nüüd vaja hakata otsima vask toru, et täis pikkuses see välja vahetada ja kapotialla AAN ühendustega kütuse peale ja tagasivool ära teha. Kust aga saada 6mm vask toru ja kas hydroscandis pressitakse vask torule AAN klambreid?

AANklamber? No antke andeksi, aga kas see mingi eriline klamber?:S
Endal sama töö ees paraku, kuna praegu ajutiselt eile paikain voolikutega torudel mõned kohad. Arvan, et vaata kuskile ehitus või torupoodi, tegeleks kraanikausside, äravoolutorude ja muu taolisega ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 11.09.10 19:41 Tsiteeri


Mu audi siis sai täna vask torud põhja alla, toru tõi mul isa seega ei tea kust ning tänud suuresti tuttavale kes laenas toruotsa pressi ning kes varustas mind stutside ja surve voolikutega. Muidugi kogu asja käigus kiskusin sisselaske laiali ja oh imet mõtetu töö, keegi oli selle mu eest ära teinud juba ja kõik need suunajad ja ka karbikese ära võtnud, seega kokku tagasi. Kokku pannes muidugi lõhkusin ühel pihustil rõngas tihendi ära. Õnneks sain automaailmast kohe uued. Esi silla juppide vahetusest ei tulnudki midagi välja, sest hakkas juba seleks ajaks pimedaks minema kui ma lõpuks sisselaske kokku sain ning käsitsi lõgistades tundus, et need mis küljes sõidavad veel mõne aja. Uued riiulile seisma, ootama mil suurem remonttöö pihta hakkab.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 12.09.10 12:00 Tsiteeri


küsimus suurele ringile, et kas audide v6 mootoritel ongi ainult 1 lambda andur? seda siis juhipoolse väljalaske kollektori sees? teiseltpoolt tuleb miskine toru välja ainult aga ei tea miks see on.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 12.09.10 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cino
küsimus suurele ringile, et kas audide v6 mootoritel ongi ainult 1 lambda andur? seda siis juhipoolse väljalaske kollektori sees? teiseltpoolt tuleb miskine toru välja ainult aga ei tea miks see on.

2TK peaks ikka olema! Mõlemal pool suht samas kohas väljalaske kollektori küljes


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 12.09.10 17:13 Tsiteeri


Mina ei leidnud teist mittekusagilt, ainult 1 ja see on juhipoolse väljalaske kollektori küljes, teiselpool pole kohta ka mitte on ainult üks toru mis tuleb õli vardast mööda ja keerab otsaga ülesse ning seal mingi plastik punn otsas.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.09.10 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cino
Mina ei leidnud teist mittekusagilt, ainult 1 ja see on juhipoolse väljalaske kollektori küljes, teiselpool pole kohta ka mitte on ainult üks toru mis tuleb õli vardast mööda ja keerab otsaga ülesse ning seal mingi plastik punn otsas.


Toru, millest räägid, kasutatakse CO testimiseks, kuid neid peaks tegelikkuses vist siiski samuti 2 olema.
Lambda andurid peaksid olema vist ikkagi nn.leegitoru küljes, mitte kollektoril endal, samas vöib olla ka erandeid.
Kasuta leitud anduri pistikut, leidmaks teise anduri olemasolu/kohta.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 12.09.10 17:49 Tsiteeri


Ok sellest jutust ei saanud ma aru, et kuidas toda pistikut? sealt juhtmed jooksevbad otse salongi.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.09.10 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cino
Ok sellest jutust ei saanud ma aru, et kuidas toda pistikut? sealt juhtmed jooksevbad otse salongi.

Kas nendel masinatel on siis pistikute ühendamine salongipoolne, mitte kapoti alune?
Nüüd mul jooksis kokku.
Pistiku all pidasin silmas, et sama pistikuga teine detail.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 16.09.10 17:49 Tsiteeri


Leidsin teise ka. Teisele väga raske ligi pääseda maru lühike võti pidi olema ja sellele kõverik jõu õlg taha, et kätte saada. Tulemüüril oleva kuumakatte tagant sain lambdade pistikud kätte. Peale lambdade vahetust kütusekulu langes tervelt 1,5l per 100, seega nüüd sain ökotades keskmiseks kuluks täna 8,5l per 100.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mauks
huviline



Registreerunud 02.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.10 10:55 Tsiteeri


Tervist, palju su masin ka kütet keskmiselt, kui noh nii normaalselt sõidad, mitte päris öko sõitu tehes.?
Edu masina nokitsemisel;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]