Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C4 kerega Quattro (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2670)
KalmerK
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.10 17:25 Tsiteeri
C4 kerega Quattro



Mul oleks soov osta C4 kerega audi quattro.
Pole kunagi nelivedu omanud ja tahaks teada mida jälgida ostul just nelikveo osas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.07.10 17:46 Tsiteeri


Kui proovisõidul kõik normaalne tundub, siis ega seal polegi midagi eriti jälgida. Kui töötab, siis auto sõidab ja kui ei tööta, siis mitte. Kõiksugu kulumisest tekkinud lõtkud on nagu vanal autol ikka. Võid ju alt vaadata, et tagadifril lekkeid poleks ja et tagumiste veovõlliotste kummikatted terved oleks. Tagumised reguleervardad on suht kallid, nende pukse võid kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 27.07.10 20:30 Tsiteeri


Reguleervarras on 500 kr, just vahetasin. Tagasilla simmereid tasub kontrollida, üks neist on 10x kallim teisest. Ainult ei mäleta, kumb...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 28.07.10 04:20 Tsiteeri


Juhi poolne ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiitk
huviline



Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,4Q 2004

postitati 28.07.10 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real1
Reguleervarras on 500 kr, just vahetasin.


Minul need 500 kroonised (siis olid nad kallimad aga põhimõtteliselt üks odavaim variant valikus) pidasid vastu 15 000 km ja nii 2 korda järjest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eko89
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.06
Asukoht: jõhvi city
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 d3 171kw

postitati 29.07.10 22:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KalmerK
Mul oleks soov osta C4 kerega audi quattro.
Pole kunagi nelivedu omanud ja tahaks teada mida jälgida ostul just nelikveo osas?




Pakuks enda autot, pole küll päris prillikivi, kuid hind ka vastav....
;)

http://auto.motors24.ee/vehicles/302737-Audi-100-1992.aspx


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 02.08.10 21:50 Tsiteeri


C4 Quattro on parim valik! Tasub vaadata isendeid alustades Audi100c4 2,8 kuni S6c4 4,2l nii manuaal kui automaatkastiga, peasi et mootori võimsust oleks piisavalt rakendamisel neljale rattale ;) Tagasilla osad on natuke kallimad kui esisillal, kuid vahetada ei pea neid tihti, teed tagasilla korda ja muretu 4-6 aastat (oleneb sõidustiilist) quattro nautimist!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KalmerK
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.10 15:38 Tsiteeri


Sooviks targematelt veel teada, et kas eelistada manuaalse tifrilukuga 100't või A6 millel see ei ole manuaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 08.08.10 16:50 Tsiteeri


Kui ainult lukkude baasil võrrelda, siis kindlasti valiks mehaaniliselt lukustuva. Aga kui võrrelda millise masina küljes need asjad üldjuhul on, siis pigem sihiks A6 poole(reg roolisammas, 2x airbag ja enamasti parem varustus).


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KalmerK
huviline



Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.10 18:58 Tsiteeri


Kas ühelgi C4 kerega A6'l pole manuaalset tifrilukku?

Kumba mootorit eelistada kas 128kw või 142kw?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 08.08.10 19:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KalmerK
Kas ühelgi C4 kerega A6'l pole manuaalset tifrilukku?

Kumba mootorit eelistada kas 128kw või 142kw?
Mõnel ikka on, aga need ise paigaldatud, tehasepoolt on ilma lukuta sild.

Ma eelistaks uuemat mootorit, st 142kW, aga kui valida kas paremas korras 128kW mootori või halvemas korras 142kW siis läheks loosi korralikum.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 08.08.10 20:27 Tsiteeri


See manuaalne või automaatne on väga suhteline asi. Kui sa põlvini mudas või lumes tavapäraselt ei liikle, siis ei ole seal mingit vahet. Ja kui mutta või lumme kinni jääd, siis veojõukontrolliga 142kW A6'ga saad sealt üldjuhul enne minema kui manuaalse difrilukuga 100'ga. Võrdses korras masinate seast soovitan siiski valida A6, uuem ikka etem. Aga iga hinna eest A6 kindlasti pole mõtet jahtida - nii vanade autode puhul on auto seisukord ikka olulisem kui väljalaskeaasta või kella peal olev läbisõidunumber.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]