Küsimus selline, kas impulss võetakse genekast või süütepoolilt? Kui juhe jookseb ka juhi jalge kohalt läbi, siis kuidas see leida? Mida (mitu V)
peaks kellale tühikäigul/ ca 2k rpm juures peale tulema?
Jama selles, et tahho kukub ära vahepeal, kui kõik muu jääb toimima, olenemata temperatuurist.
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Minu b4 on käigukasti küljes 2-3 pistikut. Kapoti lahti teed, siis paremat kätt, veovõlli njuures. Ma ei tea kas nad käigukastiga seoses, aga seal
küljes on.
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
postitati 27.07.10 18:44
b3-l kukkus tahhomeeter vaikselt nulli just generaatori tõttu, käis elektriku juures sain peale harjade ja pingeregulaatori vahetust asja jonksu.
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
postitati 28.07.10 17:41
Genekast see pöörete impulss bensukal ei tule. Aju või süütepooli pakuks. Kkasti kaks pistikut on koodi juures kiirusandur ja peal tagurpidikäigu tuli
manuaalkastil. Vähemalt b3l
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]