Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 2.3 100'le 2.0 84aasta disla. (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 871)
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 26.07.10 16:40 Tsiteeri
Audi 2.3 100'le 2.0 84aasta disla.



Kuna on võimalus saada vanalt sigarilt korralik diiselmootor, siis tekkis küsimus just elektroonika kohapealt. Nimelt mootori ümbertõstmine ei ole suur probleem, aga kuidas saada tööle tahhokas ja spidokas? Vanal sigaril see ju trossiga. Ja kuidas muude anduritega asjadega on? Niipalju vaatasin et temperatuuri andurid võivad 2.3 omad jääda, kuna see jääb põhimõtteliselt ainult kellale infot jagama. Samuti on küsimus ka küttesüsteemi kohta. Nimelt kui ma paneks talle etteande pumbaks 2.3 pumba, siis peaks saama jätta ju vana torustiku ja paagi. Muu ei tohiks vägasuureks katsumuseks saada. Käpad ju samad, starter sama, aju pole tal üldse, rohkem nagu pole midagi suurt vaja ringi aretada!?

Ja ses suhtes, et arutamine teemal "kas asi on seda väärt jne", pole vajalik, kuna diisel mootoriga sigareid võib kolme tikutulega otsida ja siis ka naljalt korralikku ei leia, siis arvan et asi on seda väärt.

Auto millele see peale läheks on Audi 100 2.3 4 käiguline automaat aastast 1990. Ja auto millelt võtan, peaks olema aastast 1984 ja motoks on 2.0 turbota variant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 26.07.10 19:08 Tsiteeri


Tahhokaga on keeruline. Spido saab oma signaali ju käigukastist, st kui kast jääb samaks, pole probleemi. Kui vahetad ka kasti, on vist tõesti lihtsam vahetada ka kelladeplokk. Etteandepumpa pole tarvis, lihtsalt võta pump paagist välja ja kinnita voolikuots paagi põhja, torustik võib jääda sama. Käpad on samad, aga mootoripadjad tasub kohe uued panna (kui doonorautol just väga heas korras padjad ei ole). Eelsüüteküünlad soovitan teha nupuga vajutatavaks, jättes ära selle kapriisse relee. Kui jätad bensuka kasti, tuleb hoorattale üks rõngas kastiotsavõlli augu sisse treida (saab ka ilma, aga see lõhuks pikemas perspektiivis kasti ära).

"Kas on seda tööd väärt" on siinkohal tegelikult põhjendatud küsimus, kuna tegemist on vanema tüübi mehhaaniliste klapitõukuritega diisliga (st vanatüübi kaas ja plokk) ja kui sellel tekivad kaanejamad (kindlasti tekivad millalgi, kui juba varjatult ei ole), siis sellele uut kaant ei leia eriti kusagilt. Parimal juhul leiad mõne keevitatud kaane, millele samuti eriti pikka iga ei julge ennustada ja tuleb võtta ette jälle mootorivahetus uuema tüübi diislile. Sellepärast sobiks toorikuks kindlasti paremini paar aastat uuem 2L diisel, mis on juba hüdrauliliste tõukuritega. Ja kui aus olla, võiks võtta diiseldamise "ohvriks" siis juba neliveolise, kuna töö vahe ei ole eriti suur, vahe tulemuses aga mäekõrgune.

Üks LINK mu enda kunagisele projektile. Hävisin rahas üle 100K, aga kuna sõitsin Soomes, siis rahaliselt peaaegu et tasus ära... endale ehitades ei saa odavalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]