Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Speedest 1000 EUR Race 2010 - järelkaja (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3274)
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 24.07.10 22:21 Tsiteeri
Speedest 1000 EUR Race 2010 - järelkaja



http://marekpotti.com/pics/2010/1000eur/images/3Z1A2943.jpg


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 25.07.10 06:57 Tsiteeri


Kuidas Audidel läks (Marjel 227 ja Hannesel 238, aga teistel) ja kust tulemusi näeb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 25.07.10 07:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Kuidas Audidel läks (Marjel 227 ja Hannesel 238, aga teistel) ja kust tulemusi näeb?

Kui nüüd hästi mäletan, siis kas:
Jansipi parim lõppkiirus oli vist 255km/h.
Jüri B4 4,2turboga saavutas 262km/h
Ja Pafka parima sõidu lõppkiirus oli 264km/h

Üldiselt audid esinesid vägagi hästi.


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 25.07.10 09:23 Tsiteeri


Seekord oli võimalus võistlejatel kolm korda rada mõõta, erinavalt varajasematest aastatest. Seega otsustasime esimesele sõidule minna täiskomplektse väljalaske süsteemiga ning kahele viimasele sõidule siis vaid selle lühikese esiratta tagant väljuva kääruga. Esimene sõit läks aga aia taha, kuna kütet oli niivõrd vähe paagis ja distantsil andis tunda see mootori töös tühjade kohtadena. Aeg vist tuli sinna 250 alla. Seega ei tekkinudgi meil reaalselt võimalust võrrelda erinevaid väljalaske süsteeme, kuna järgnevates sõitudes tuli juba maksimaalselt kõik ressursid ära kasutada. Teine sõit siis lühikese sumpsiga ja lõppkiiruseks jäi tubli 264km/h, mis karvavõrra parem esimese vooru B4 ja Nissan Skyline poolt välja sõidetud 262km/h. Teises voorus lajatas Skyline lõppkiiruseks tubli 268km/h, mis jäi meile aga kolmandas voorus püüdmatuks. Kolmandale sõidule otsustasime minna rajuma stardiga, et nagu kaotada ei olnud enam midagi. Kahjuks tõmbas selle rajuma stardiga teise, kolmada ja neljanda käiguga siduri libisema ja lõppkiirus seega ka vastavalt 257km/h. Viimaseks sõiduks eemaldasime parempoolse tule ning selle asemele sai papitükk teibitud, kuhu lõikasime ca 70mm diameetriga ava. Põhjus miks me seda katsetasime, oli jõu raugemine alates 6000rpm-ist. Ilmselt oli ka selle üheks põhjuseks korralik leitsak, mis pani proovile turbodega koned. Viimasel OMC-l seda nagu ei täheldanud, kus jõudu jätkus kuni piirajani.
Üldiselt võis võis tulemuste ning võistlusega rahule jääda, kuid 1000euri oli ju tegelikult käega katsuda.


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 25.07.10 15:23 Tsiteeri


VIDEO


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marje
huviline

Avatar


Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h

postitati 25.07.10 16:51 Tsiteeri


Wow, Mareku käest ei tule mitte ainult head pildid vaid ka nüüd head videod. 5+!


Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.07.10 17:58 Tsiteeri


Hea video, aga huvitav, miks interlaced on...
Kaamerast peaks progressive tulema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
janisp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant, Coupe typ89q

postitati 29.07.10 21:00 Tsiteeri


Tulemused on kodulehel üles pandud.

Enda sõitudega jään rahule. Ilm ilus, palju kiireid audisi ja Marekult väga head pildid.
Üks kehva kvaliteediga video kolmandast sõidust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 29.07.10 21:21 Tsiteeri


20 hulgas 7 audit on päris jõhker. Kiire masina retsepti know-how on lõpuks meitemaale ka jõudnud :)


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 56.1% - SQL: 43.9%]