Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Õpetage tsipa mindki! (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1674)
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


smile.gif postitati 14.08.04 16:37 Tsiteeri
Õpetage tsipa mindki!



Käisin Radil vaatamas kiirendust. Tekkis selline küsimus, et miks suht kõik teevad burnouti? Ok saan aru, et soojenedes kummil parem pidamine, kuid kas sisi tõesti kõigil kummidel sama jant on? ehk ainult performance kumimidel nii?
Mäletan aegu, mil ka endal oli tagaveoline auto ja sai ka mõned korrad kummid suitsema aetud, kuid siis läks kumm hoopis nii pehmeks, et kohe üldse pidamist ei olnud :S
Niisiis kas keegi ütleks, et kas tõesti IGAL burnoutil on on mõte sees või siiski ka nö. epu värk?

Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 14.08.04 17:37 Tsiteeri


no kas nüüd eputamiseks seda just pidada saab. Lihtsalt show. Rahvale meeldib ja ajab rahva käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.04 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
no kas nüüd eputamiseks seda just pidada saab. Lihtsalt show. Rahvale meeldib ja ajab rahva käima.


No aga siis see mõte, et mõned kummid päris pehmeks lähevad kui kuumaks lähevad? Siis ju pidamist suht netu :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.04 19:17 Tsiteeri


Pehmel kummil ongi ju pidamine parem... sellepärast nt paljud kasutavad M+S rehve mis on palju pehmema rehviseguga. Rehv küll kulub niimoodi rohkem, kuid pidamine on palju parem.
Burnoutiga pidavat see asi olema, et täiesti tavalise tänavarehviga ei tohiks seda teha, sest sellega kaasnebki see asi et pidamine kaob üldse (rehvisegus lihtsalt asi) kuid special rehvidega hoopis teine asi juba :D ja tundub, et nende M+Sidega ka siiski miski kasu burnoutis on, näitena tooks Hardo Kalda ja Kristo Posti, kes mõlemad kasutavad M+S rehve ja teevad enne sõitu ka kergema burouti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.04 19:28 Tsiteeri


No seda küll jah, et kui pehme, siis ikka peaks paremini pidama...
Endal lihtsalt meeles kogemus, et lasin ka kummi päris suitsema ja siis kohe sõites oli küll tunne, et nagu tati peal sõidaks - ei taha mitte liikuda ja ratas käib alla ringi :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.04 20:17 Tsiteeri


Nu tal seal oligi see asi, et kasutas täiesti tavalist tänavasõidu rehvi, millega selline asi juhtubki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.04 21:36 Tsiteeri


Viimased võistlused ja parimad ajad on Ardol küll slikidega välja sõidetud.
Teatavasti muutuvad rehvi pidamisomadused paremaks kõrgemal temperatuuril - sellepärast ka burnout.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 14.08.04 23:15 Tsiteeri


Eeskät oleneb pidamine ikka kummisegust, laiatarbe kummil võib temperatuuri tõustes pidamine teatud tingimustel ja teatud maalt halveneda.
Aga jah ... reeglina ei käi kaks head asja käsikäes st. pidamine ja kulumine on pöördvõrdeline.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.1% - SQL: 66.9%]