Lehekülgi: 1 2 |
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.12 12:46
|
|
|
Oleks vaja teada, missugused klemmid (või juhtmed) pistikus tulevad mootorist, mis reguleerib sooja. Tegu 95. a A4-ga.
Tsitaat: | Algselt postitas: rain290
Terv.
Ma ka küsiks vähe nõu, kuidas saada ligi 4. kliima mootorile, mis asub kuskil puhuri mootori juures?
----------------------------------------------------
1. mootor- Hall/punane ja vaalge/violett
2. mootor-Hall/valge ja Valge/kollane
3. mootor-Hall/kollane ja Valge/punane
4. mootor-Hall ja Valge/hall
----------------------------------------------------
Sai kliimaploki tagant juhe ära võetud, mootorid läbi lastud vooluga ja siis selgus, et alguses ei tahtnud 4. mootor liikuda. paar korda edasi tagasi
liigutatud siis hakkas toimima, kuid nüüd jäi jälle kinni ja puhub ainult aknale. |
|
|
|
raksike
huviline
Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8TQ
|
postitati 08.04.13 15:30
|
|
|
Kas kellegil on sellise probleemiga kogemus, et mõnipäev reguleerib ilusti ja siis lambist mingi päev enam ei tööta. Autoks A4 95a.
|
|
|
tipsukallis
huviline
Registreerunud 24.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 1998a 2.5td 110ke
|
postitati 16.01.14 18:33
|
|
|
Mure c4 kliima klapide seadistusega
Tere mure siis selline et, sai lastud tuttaval remondimehel puhastada need kliima klappide mootorid. Nüüd mure selles et, ei puhu soojaõhku kui temp.
seadistatud HI peale vaid tuleb sellist kergelt leiget tuulekest. Vaadates vea koode siis annab igale klapi mootorile veakoodi et, kas ei liigu ja või
liikumine takistatud ! Siit ka küsimus: Kas keegi oskaks uuesti seadistada need klapid õigesse asendisse tagasi??? Ausalt kõrini
külmetamisest!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 16.01.14 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tipsukallis
Tere mure siis selline et, sai lastud tuttaval remondimehel puhastada need kliima klappide mootorid. Nüüd mure selles et, ei puhu soojaõhku kui temp.
seadistatud HI peale vaid tuleb sellist kergelt leiget tuulekest. Vaadates vea koode siis annab igale klapi mootorile veakoodi et, kas ei liigu ja või
liikumine takistatud ! Siit ka küsimus: Kas keegi oskaks uuesti seadistada need klapid õigesse asendisse tagasi??? Ausalt kõrini
külmetamisest!!!!!!!!!!!!!!! |
Plokk paneb need ise paika. Tuleks veakoodid ära kustutada ja vaadata, kas klapp liigub või ei. Võib-olla asi hoopis radikas.
|
|
|
|
tipsukallis
huviline
Registreerunud 24.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 1998a 2.5td 110ke
|
postitati 16.01.14 19:02
|
|
|
Tere. Radikas pidavat korras olema st. õhku sees pole ja umbes ei pidanud ka olema. Enne kui tuttav üle käis siis tuli sooja ja puhus korralikult
.Algne mure oligi selles et, see klapp mis kapote all asub see ei liikunud korralikult .See sai korda aga nüüd ei tule enam sooja ning tundub et, kui
panna puhuma aknale siis puhub igale poole ja mitte kuhugi! See tähendab et, vendikat on kuulda ja süsteemis õhu kohin ka kuuldav aga ei puhu sinna
kuhu vaja oleks!
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 16.01.14 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tipsukallis
Tere. Radikas pidavat korras olema st. õhku sees pole ja umbes ei pidanud ka olema. Enne kui tuttav üle käis siis tuli sooja ja puhus korralikult
.Algne mure oligi selles et, see klapp mis kapote all asub see ei liikunud korralikult .See sai korda aga nüüd ei tule enam sooja ning tundub et, kui
panna puhuma aknale siis puhub igale poole ja mitte kuhugi! See tähendab et, vendikat on kuulda ja süsteemis õhu kohin ka kuuldav aga ei puhu sinna
kuhu vaja oleks! |
Kui vent uhab, aga soovitud suunda ei jõua, on mingid klapid siiski kinni veel.
|
|
|
|
tipsukallis
huviline
Registreerunud 24.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 1998a 2.5td 110ke
|
postitati 17.01.14 09:00
|
|
|
Selge tänan vastamast !
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.14 08:52
|
|
|
Ikkagi nüüd päris täpselt ma ei saanud asjale pihta... Kas A6 C4-ja puhul tuleb terve armatuur maha kiskuda, et klapijuhtimis mootorid kätte saada või
mitte?
|
|
|
M.T
huviline
Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.14 10:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: J.Aru
Ikkagi nüüd päris täpselt ma ei saanud asjale pihta... Kas A6 C4-ja puhul tuleb terve armatuur maha kiskuda, et klapijuhtimis mootorid kätte saada või
mitte? |
Olen ise seda tööd juba 2x teinud ja mina lammutan ainult keskkonsooli laiali!
Kahjuks tegin lammutamise käigus vähe pilte!
Aga alustad sellega, et võtad küljest käigukasti katte ja ka käsipiduri katte ja siis pääsed ligi kruvidele mis hoiavad kinni keskkonsooli
plastikuid!
Mina võtsin küljest ka kindalaeka ja juhijalge juures asuva panipaiga, siis on lihtsalt endal rohkem ruumi!
Aga siit edasi lammutades tuleb ennem eest ära saada puhurite avad mis olid vist kahe klambriga kinni otstest, mina tõmbasin õrnalt eest ära! Siis
pääsed ligi kruvidele mis hoiavad kinni raami, mille küljes siis asub makk, kliima, ja nupud ja mina võtsin eest ka õhutunnelid mis õhku taha
suunavad!
Siis peaksid nägema sellist karbikest kus sees asub 2 mootorit!
See karp on mõlema külje pealt ühe kruviga kinni ja lahti tuleb teha ka need 2 hoovastiku ja muidugi ka pistikud!
Tagasi panek on juba keerulisem kuna need hoovastikud ei tahtnud hästi tagasi minna!
Aga selleks mina tegin niimoodi, et andsin mootoritele natuke voolu peale ja muutsin hoovastike asendit, et oleks lihtsam hoovastikud tagasi panna!
Aga mootorite puhastamisega peab ette vaatlik olema!
Ja minul kahjuks puhastus ei aidanud ja ostsin teised asemele!
Ei ole tegelikult raske aga esimene kord kui tegin siis läks koos mootorite puhastamisega aega u.6-7h
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.14 17:17
|
|
|
Suured tänud sulle M.T, nüüd selge kuidas asi käib Üks küsimus veel, kas
need kaks mootorit liigutavaski neid klappe mis suunavad kuhu sooja/külma ja kuhu õhku puhub (klaasile, jalgadele jne.)?
|
|
|
raksike
huviline
Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8TQ
|
postitati 20.11.14 18:01
|
|
|
Talv siis jälle ukse taga ja oma B5-l ei reguleeri ka korralikult puhumise suunda, vahest harva toimib, kunagi sai proovitud ka ploki vahetust aga
tulemus oli sama. Kui keeruline on B5-l neid mootoreid kätte saada? Kui palju peab autot lammutama?
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 28.12.14 21:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rain290
----------------------------------------------------
1. mootor- Hall/punane ja vaalge/violett
2. mootor-Hall/valge ja Valge/kollane
3. mootor-Hall/kollane ja Valge/punane
4. mootor-Hall ja Valge/hall
----------------------------------------------------
|
Kahjuks ei suuda üles leida
1. milline mootor vastab millistele avadele (huvi just tuuleklaasile puhuva osas)
2. Milline pistik pildil on see, milles neid värvilisi juhtmeid otsida.
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 29.12.14 17:41
|
|
|
Nagu mõningane kaevamine avaldab, siis esiklaasile peaks olema nn demister klapp, mis on koos jalgadega?
Klappidele ligipääs, manuaalseks avamiseks, peaks olema võimalik kindalaeka eemaldamisel?
Kas need hüpoteesid võiks olla tõesed?
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
|
Lehekülgi: 1 2 |