Taf
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A 6
|
postitati 05.07.10 21:01
|
|
|
Pumba aju lõpetas töölepingu?
Lugu järgmine:
Probleem algas sellest, et kui auto umbes 8-9 tundi seisis ei tahtnud enam käivituda( nö. päevasel tööajal probleeme polnud). Natuke uurimist ja
selgus, et pealejooksust vajub kütus tagasi paaki. Sai siis kõik voolikud ja pihustitevahelised tagasivoolud ära vahetatud--aga ei midagi. Kuna see
kõik sattus jaanipäeva nädalasse oli ainuke, kelle juurde ma oma murega minna sain, Kuido Kuul (diislikeskus). Eesmärk oli kütusetorustiku vaakumiga
kontrollida. Meister võttis ka paagi pealt lahti ja ütles, et etteande pump õhtal?? huvitav....
Kõikvõimalikud filtrid olid eelnevalt vahetatud aga siiski arvas meister,et olemasoleva filtri tagasivoolu klapp võib õhku läbi lasta. Mõeldud-
tehtud, sai pandud vanematüübi filter(ilma klapita) Filtrit täis ei valatud vaid pandi vahele käsipump mis pidi asja ära ajama. Aga mida ei juhtunud
oli see, et auto enam ei käivitunud. Peale väga pikka käiamist andis autoaku otsad--toodi uus ja võimsam---ja ikka starterit 3-4 min(eetrit ikka ka
sekka).Küsisin ka vahele, et kuidas ka selline käiamine pumbale mõjub? ei juhtu midagi, vastati. Usaldasin tema arvamust. Ja ükshetk hakkas veakoodi
tuli põlema. Juhtmed järgi ja veakood näitas, et aju on küpse. Siis kutsuti lahkelt kontorisse, et vormistada uue pumba tellimust?? wtf Muid
variante aju läbiküpsemise kohta arusaadavatel põhjustel isegi ei arutatud.(iga hetk võib minna aga neil oleks see esimene kord??)
Sitt maitse jäi suhu kui sõitev auto tuli nööri otsas ära vedada
Annab selle pumbaga midagi ette võtta (remontida) või vaadata kohe uue poole?
Ootaks targematelt nõuandeid
Tänud ette
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.10 22:21
|
|
|
Väidetakse et õhk süsteemis on põhiline pumba rikkimineku põhjus.
Õhu peaks kätte saama ikka nagu ette on nähtud.
Keegi peaks meistritele ütlema kuidas seda tööd tehakse ja paar lihtsat tööriista võiks ka olemas ka olla.
http://audi-club.ru/forum/attachment.php?attachmentid=47615&d...
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 06.07.10 12:49
|
|
|
Üldiselt ära selle uue pumbaga väga kiirusta, olen just selle sama probleemiga ikka korduvalt tegelenud....Asi tundus ikka väga lootusetu vahepeal ja
nii mõnigi meistrimees ütles et pump on küpse....Ilmselt on ka paremaid meetodeid, aga mina panin ta tööle nii... Esiteks valasin kütusefilti
tagsaivoolu klapist ääreni täis, see siis tagasi kinni. Siis võtsin filtrist pumpa mineva toru lahti filtri küljest, sinna panin suurematsorti pritsi
pudeli(pudel peenema otsaga mis mahub tihkelt voolikusse ja mida annab pigistada)Seejärel oli vaja abimeest kes võtit keeraks, starteriga ringi
kerides, hoidsin pumbale kütuse survet peal ja keerasin samalaajal pihusti torusid lahti (et õhk sealt välja pääseks) Mingil hetkel turtsatab ta
ideaalis käima, siis mootor seisma, pihustid torud kokku ja uuesti käima.
Niimodi me ta käima saime, nüüdseks töötab jälle üle aasta....ptui ptui ptui
|
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 06.07.10 13:32
|
|
|
Üldjuhul on need juhtblokid(ajud) remonditavad. Kui huvi võta ühendust.
|
|
|
tarA6
huviline
Registreerunud 28.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDI Q S-Line
|
postitati 06.07.10 16:36
|
|
|
Niisaama teadmiseks hinnaklass- minu kütusepumba aju taastamine läks 22000.- maksma
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 06.07.10 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarA6
Niisaama teadmiseks hinnaklass- minu kütusepumba aju taastamine läks 22000.- maksma |
Aasta tagasi uurisin ja parim pakkumine oli mäletamistmööda Boshist ja 18K, seega taastamisel pole ilmselt mõtet. Kuskil pidid külasepad mingeid
juhtmeid ka 4k eest parandama, aga seal oli protsent et asi toimima jääb üsna väike....
|
|
|
|
tarA6
huviline
Registreerunud 28.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDI Q S-Line
|
postitati 06.07.10 16:55
|
|
|
Protsent väike ja üldiselt keegi garantiid ka ei anna sellise variandi puhul.
|
|
|
Taf
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A 6
|
postitati 07.07.10 13:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarA6
Niisaama teadmiseks hinnaklass- minu kütusepumba aju taastamine läks 22000.- maksma |
Kas see oli ainult aju remont või vahetati kogu sisu ära? ja millises remondikohas? Saksast saaks 1100eur.iga juba uue kätte. Niipalju kui välismaa
foorumid kirjutavad on pumba mehhaanika vägagi töökindel. 99% juhtudest on probleem ajus .
|
|
|
tarA6
huviline
Registreerunud 28.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDI Q S-Line
|
postitati 07.07.10 16:36
|
|
|
terve aju vahetati välja ja hind sisaldas ka immo kodeerimist ja stendimist.peale stendi tehti kogu töö Oisu Diislis ära.
|
|
|