Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: kojamehed töötavad omamsoodu (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1470)
pakiraam
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 12.02.10
Asukoht: Harjumaa Kose
Kasutaja on eemal

Auto: a6,2.8 128kw avant quattro 96a.

postitati 03.07.10 05:08 Tsiteeri
kojamehed töötavad omamsoodu



autoks audi 80 ja mureks see,et kojamehed töötavad intervalli pealt nii nagu ise tahavad,kord jäävad keset klaasi seisma,kord käivad 6-7 korda järjest.Kui keset töötamist välja lülitada,siis jäävad seisma seal,kus välja lülitati.Proovisin relee vahetusega,aga see ei mõjunud,milles asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 03.07.10 21:25 Tsiteeri


Võta lüliti lahti ja puhasta klemmid ära.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 04.07.10 05:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Võta lüliti lahti ja puhasta klemmid ära.
Arvad,et sellest on abi? Kojameeste mootori peab aatomiteks võtma,kui hästi mäletan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pakiraam
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 12.02.10
Asukoht: Harjumaa Kose
Kasutaja on eemal

Auto: a6,2.8 128kw avant quattro 96a.

postitati 04.07.10 05:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Võta lüliti lahti ja puhasta klemmid ära.
Arvad,et sellest on abi? Kojameeste mootori peab aatomiteks võtma,kui hästi mäletan.
kas asi siis rohkem mootoris,või lülitis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 04.07.10 11:54 Tsiteeri


Mootoris.Õigemini selle ülekandes.Lammutama hakkad.siis näed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 15.01.12 15:49 Tsiteeri


Tere.

Tõmban vana teema jälle käima,nimelt audi 80 b4 sedaan kerega isendil on probleem kojameestega.
Niikui süüde sisse keerata hakkavad kojamehed vehkima esimesel kiirusel ja klaasipesu pritsima:mad:
Probleem on olnud ligi aasta,aga mitte pidevalt vaid vahest töötab korralikult ja siis teeb mingil iks päeval sellist trikki ja sama moodi ka täna hommikul ja ka praegu.
Olen vahetanud kojamehe kange nüüd juba kolmas ja ikka sama jama ja samuti releesi olen ostnud 2 tutikat poest nende vahetus käigus kaob probleem mõneks ajaks,aga tuleb ikka suvalisel ajal tagasi.
Kas on olnud kelgil sarnaseid probleeme või oskab keegi mingit tarka nõu anda?
Vanad välja vahetatud releed töötavad teise auto peal ikka ideaalselt edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Super-Sada
huviline

Avatar


Registreerunud 02.04.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4 avant

postitati 16.01.12 15:05 Tsiteeri


Sellel juhul kontrolli juhtmestikku, süütelukk, kang ega ka relee seda ei tohiks tekitada.
Muidugi ei anna pead, aga juhtmete lühis võib seda tekitada. Isolatsioon kusagilt saanud kahjustada, kus juhtmed üksteise lähestikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Super-Sada
huviline

Avatar


Registreerunud 02.04.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4 avant

postitati 16.01.12 15:06 Tsiteeri


Sellel juhul kontrolli juhtmestikku, süütelukk, kang ega ka relee seda ei tohiks tekitada.
Muidugi ei anna pead, aga juhtmete lühis võib seda tekitada. Isolatsioon kusagilt saanud kahjustada, kus juhtmed üksteise lähestikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 16.01.12 17:11 Tsiteeri


No siis peab jah hakkam vist juhtmeid lahti isoleerima,sest hetkel armatuuri all ei leidnud midagi ja juhtmeid liigutades ka midagi ei muutunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 16.01.12 18:33 Tsiteeri


Küsiks kohe aatomiteks lahkamise kohta, et kas peab selle musta värvi mootori lahti lammutama ja mida seal puhastama või määrima peaks ? A100 C4


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 18.01.12 10:26 Tsiteeri


Jutust aru saades pead laiali lammutama mootori otsas oleva reduktori.
Mootorit ei soovita lammutada pärast kehva harjasid tagasi panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]