Lehekülgi: 1 2 |
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 05.12.10 14:37
|
|
|
1.9TDi asemel ma kaaluks ka R5 2.5TDI-d, kui sellelt on lisajõu saamine sama keeruline kui 1.9 pealt siis suurema töömahu tõttu peaks lõpptulemus ka
parem olema. Ökonoomsuselt peaks vast mõlemad samasse auku olema.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 05.12.10 21:47
|
|
|
Veidi OT, aga S2forum.com is on üks D2 A8 millel mootoriks 20VT AAN. Ja see 520 hobuseline audi on korralik hunt lambanahas, kuna pühkis isegi
ferraridel ringrajal sirgete peal eest ära.
Link ka selle auto kohta: A8 20VT 520HP
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 06.12.10 05:11
|
|
|
520 hj pärast poleks mingit mõtet V8-st loobuda.
Audi V8 kaaned on päris hea voolavusega (vastupidiselt R5 kaanele) ja kui surveastet natuke allapoole lasta, saab sellest väga mõnusalt jõudu. Isegi
stock surveastmega kannatab 0.7-0.8baariga kenasti sõita ja 500 hj on vabalt käes.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 06.12.10 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raceboy
520 hj pärast poleks mingit mõtet V8-st loobuda.
Audi V8 kaaned on päris hea voolavusega (vastupidiselt R5 kaanele) ja kui surveastet natuke allapoole lasta, saab sellest väga mõnusalt jõudu. Isegi
stock surveastmega kannatab 0.7-0.8baariga kenasti sõita ja 500 hj on vabalt käes. |
Ma ei ole küll mingi audide V8 spets. ja ma ei surunud sulle oma arvamust peale aga tõin lihtsalt näite mis maailmas toimub seoses A8tega, mis pole
stockid. Ma usun ,et vanast Elektroluxi külmkapist saab ka teha allveelaeva ja ilmselt ka ehitada Audi 4.2 mootorist - RS6´ega võrdväärse mootori,
kuid seda juhul ilmselt kui raha nagu vuntsidega ja rätimütsidega Saudi-Araablastel. Sest miks muidu keegi Eestis veel S8-sast käredamat pilli pole
ehitanud D2 kerel.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 07.12.10 08:24
|
|
|
Sellepärast ei ole ehitanud, et sellel ei oleks mitte mingit pointi peale ehitamisrõõmu. On korduvalt lahatud, et igapäevakestev 500 jõudu tuleb V8st
lihtsamaltki kui 20vT'st, aga mida teha 500-hepase A8'ga? Võidu ju 5x2m laevaga ei sõida ja tänaval liiklemiseks on 300-360hp, mida pakuvad
originaalmootorid enam kui küll. Automaat suuremat võimsust eriti ei talu ning neid inimesi, kes viitsiksid D2 keres käsitsi käike lapata võib ilmselt
näppudel üles lugeda.
1,9 TDi A8 oleks ikka pisut ropp. Sellise võimsuse juures, mida Sa Peep mainisid käiks tal ulmeline tahmalont tagant välja. Pluss see hääl - ma
üritasin Passaadiga aasta aega ennast veenda, et kütusesääst on olulisem kui kõrvamõrv, aga ei tulnud välja siiski. Selle kärina eest ei kaitse ka A8
mürasummutus
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 07.12.10 09:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Pluss see hääl - ma üritasin Passaadiga aasta aega ennast veenda, et kütusesääst on olulisem kui kõrvamõrv, aga ei tulnud välja siiski. Selle kärina
eest ei kaitse ka A8 mürasummutus |
See läheb küll kaunikesti teemakaugeks, aga kahel käel nõus! Minagi olen oma sõidukite häälitsemiskultuuri väga oluliseks pidanud, bensuka V8 on
siiani suutnud parimast küljest ennast meelde söövitada.
Mängulustist võiks kahtlemata diislipiinamine põnev olla, aga igapäevaliikuriks sellist kooslust ikka ei ihaks.
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 07.12.10 09:23
|
|
|
Hei! Ilus auto. Tahtsin niipalju öelda, et 5ne tiptronic tuli alates 96 aasta minu mälu järgi. Vähemalt minu 96' D2'l oli juba 5ne kast peale
pandud
Tervitades,
ash
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 08.12.10 13:20
|
|
|
Nagus iit teemast juba kõlanud on, siis maitseid on erinevaid ja lähenemisi samuti, kuid V8't teise bensuka vastu vahetada ei näe ma küll mingit
pointi. See, kuidas kuskil tehakse või ei tehta, see on tegijate asi. Enamikul juhtudel taandub asi nagu alati ühele: pole bolt-on juppe. Mulle, kui
iseehitajale ja isetegijale pole see mingiks probleemiks.
Noh, 1.9TDI hääl on mõistagi vähem kõrvale meelepärane kui V8, aga ega see 2.5TDI, millega A8 tehasestki tuli, vaiksem küll pole, võibolla lihtsalt
veidi pehmema tämbriga.
Diislile kohaselt tuleb tahmalont maksimaalkoormusel ikka tagant, aga oluliselt vähem, kui igasugu tuuningbokside jm juraga
häälestamise tulemusena. Seda tänu progeajule, millega saab lisaks juhtida ka turborõhku. Pidevalt pole vaja max jõudu aga kui on, siis peab selle
kasutusvõimalus olemas olema, koheselt.
See, kas 500+ hj on palju või vähe, taandub jällegi maitsele. Minu jaoks on 1,8tonnise auto juures ausaltöeldes ka 500 hj ideaalis vähevõitu ja
manuaalkäigukasti vastu pole mul mitte midagi.
Aga niiehknaa on see hetkel kõik teoreetilist laadi mõttekäik, kuna enne kui eelpoolmainitud asju ei juhtu/juhtub, midagi toimuma ei hakka.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.12.10 15:07
|
|
|
OT:
MSA 11 / 12-l on ka rõhujuhtimine täitsa olemas
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 11.03.11 08:11
|
|
|
Eelmisel nädalal kuulsin tagasillas sõidu ajal mingit imelikku klõksumist, tundus täpselt ratta kiiruse taktis käivat ja ei sõltunud ei tee
eripäradest ega koormusest, ainult kiirusest.
Kiire kontroll tõstukil näitas, et rattad on kindlalt kinni ja poolteljed radiaalsuunas ei logise. Küll aga käis imelik jõnks veovõllist ja
tagadiferentsiaalist läbi, kui paremat tagumist ratast keerata. Noh, egas midagi, lasin pooltelje poldid lahti ja kõik käis ilusti. Kurja juureks
osutus veovõlli sisemine ots, millel polnud küll lõtku, aga samas ta ei liikunud võlli otsas ka absoluutselt.
Kõne romulasse andis infot, et neil on täiesti korralik 2002.a. autolt pärinev pooltelg olemas ja hind soodne, vaid 40 eurot. Selle raha eest ei
viitsinud eraldi otsa küll vahetama hakata ja nii see pooltelg loosi läks. Kuna difri väljuva flantsi juurest oli veidi õlist teetolmu näha, siis
ostsin Forsist ka igaks juhuks 7 euro eest simmerlingid. Veovõlli vahetus läks tõstukil umbes 30 minutit koos simmerlingi vahetusega ehk siis väga
valutu kogemus. Teise poole simmerlingi vahetan siis, kui summutit originaaliks modifitseerima hakkan, ei viitsi enne lahti võtma hakata.
Aga summutist siis niipalju, et sain tuttava täpselt sama aasta (sama värvi ka nii väljast kui seest) D2-ga sõita ja mulle meeldib originaali
ülivaikne hääl. Sellest hetkest teadsin, et ilmselt türklase pandud "sportpütt" peab minema.
Kui kellelgi korralikku summuti kattidest tahapoole jäävat osa pakkuda on, andku teada!
Tähelepanekutest kahe auto vahel. Kuigi mõlemad on sama mootori ja peaaegu äravahetamiseni samade lisadega, siis tuttava autol oli: a) piduripedaal
pehmem, b) rool käis raskemalt, c) juhiuks käis raskemalt kinni (mitte palju, lisaks ust avades vajus ta allapoole= hinged väsinud) ja
d)originaalvedrustus oli minu maitse jaoks siiski liiga pehme ja ujuv, vägisi tükkis pähe sõna "hoorahäll"
Ehk siis väga valgustav kogemus teise analoogse autoga sõitmisest, mis samas siiski nii erinev on. Järeldused enda auto kohta: coil-overeid kindlasti
mitte originaalvedrustusega asendada (veidi kõrgemaks siiski tõstan, u. 20 mm), summuti tuleb kindlalt originaal.
Tellin millalgi sportkatalüsaatorid ka ära (alla peavad saama vähemalt enne juulikuist tehnoülevaatust), valituks osutuvad tõenäoliselt Magnaflow
200cell katid.
Ahjaa, sain korraliku esi- ja tagastange ka, mis lähevad külge lume kadudes. Koos värskelt värvitud stangedega lasen auto ka poleerida.
Naine pakkus välja, et vanad stanged võiks enam-vähem ära korrastada ja järgmiseks talveks alla panna. Algul tundus see mõte veidi naeruväärsena, aga
hiljem järele mõeldes (naine on nii esi- kui tagastangele igasugu asju talvega teinud ja vahetus pole üldse keeruline), tundub see päris mõistlik mõte
eriti selles valguses, millised kaks viimast talve olnud on.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.03.11 08:30
|
|
|
Uuneda ehk teise posti pildilingid ka ära. Tundub, et porsche-foorum.ee domeen on kaduma läinud.
Edit: ok, kuna su allkirjas hakkas väike erinevus silma, siis muutsin ise lingid ka ära. Ilmselt pole sinagi kodumaisest domeenireformist just
vaimustuses olnud...
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 11.03.11 08:37
|
|
|
See oli väike arusaamatus jah, kuigi ma ise ei majanda Porsche foorumi saiti. Millalgi taastub ka .ee domeen, kuid hetkel aeg teadmata.
Tänud linkide korrigeerimise eest!
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 22.03.11 17:57
|
|
|
Nii, uus summuti sai alla ja hoopis teine tera. Hind, millega summuti sain, oli ka meeldiv üllatus (vaid 60 eurot).
Järgmisena plaan paigaldada kärukonks, kuna vaja millegagi võistlusautot vedada.
Kui lumi ära sulab, lähevad külge ka uus esi- ja tagastange, lisaks väike poleer ja võibki korralikust välimusest rõõmu tunda!
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 21.04.11 07:27
|
|
|
Vii laibad pagassist metsa ära, saad taguotsa kõrgemale. Kui coilidest kruttida ei viitsi. Sent-poolteist justkui võiks keerata. Ja 15mm spacerid ei
teeks ka paha...
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 21.04.11 07:56
|
|
|
Seal vahel olid mingid alumiiniumist spacerid, võtsin need ära eelmisel aastal kuna mingil põhjusel ei tsentreerinud nad korralikult ja tekitasid
vibratsiooni. Istusid muidu küll rummule tsentrisse ja puha aga ei tea, miks nad ei toimetanud. Ei adanud ka rummude-flantside-velgede kontaktpindade
puhastamine.
Pealegi, originaalis neid seal ei ole ja rattalaagrid elavad palju kauem kui õige offsetiga velgi kasutada (= ilma offseti muutvate flantsideta).
Krutin millalgi coilidest veidi kõrgemaks, aga eriti üle 20 mm ei tahaks.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.04.11 17:12
|
|
|
Esimeselt pildilt paistis esimese hoobiga, et jäik lüli (kolmnurk) on ees.
Muidu kena nagu hõbedane D2 ikka, aga ET muudaks mina ka isegi 20 mm väiksemaks. See 48 on ikka masendavalt kole sellise madaldusega.
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 05.08.11 08:05
|
|
|
Pole tükk aega kirjutanud aga õnneks või kahjuks pole eriti põhjust ka olnud.
Auto on minu ja naise käes (naine sõidab 75%, mina 25% ajast) 23 000 kilomeetrit läbinud ja vahetama olen pidanud selle aja jooksul ühe tagumise
veovõlli (lähemalt kirjutasin ühes postituses ülalpool) ja esimesed kettad, mis vibreerima hakkasid.
Esikettad ostsin tuttava avariiliselt A8-lt (täpselt sama väljalaskeaasta, sama värv ja peaaegu kõik samad lisad nagu minu masinal) paarikümne euro
eest ja mure lahendatud.
Ostsin ka juhipoolse stangevõre (kundepoolne olemas) ja sain selle uue B-osana vaid 10 euro eest. Keskmise osas on ühe inimesega räägitud ja ilmselt
lähiajal saab koos muude vidinatega ostetud.
Kokkuvõttes võib öelda, et auto on väga hästi vastu pidanud ja ei ütleks, et teda kallis pidada on kui just ise sodiks ei sõida vms. Kui räägitakse
ulmelistest kütusekuludest 4.2l puhul, siis esimesena tasuks vaadata, et mootoris ühtki viga ei oleks (lambda sensorid eelkõige!) ja teiseks tuleks
kindlasti sillastendis käia. Isegi siis kui sõites midagi ebatavalist tunda ei ole. Mul on 85% linnasõite ja 15% maantesõite ja arvuti näitab
keskmiseks kuluks 11.9 l 100 km peale. Reaalne kulu umbes liitri võrra enam. Naine mõistagi ei vajuta eriti, aga ise ma surun parema jala sirgeks
aeg-ajalt.
Rehvid on tehasemõõdus 225/55 R17 ja rõhud on alati paigas.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 13.12.11 08:45
|
|
|
Värskendaks taas teemat. Õnneks mingeid koledaid asju juhtunud pole, kuid ülemised arniirid hakkasid vahepeal häält tegema ja tuleks millalgi ära
vahetada.
Novembris sai autoga päris pikk (~1400 km) Rootsi tripp tehtud, mis möödus vahejuhtumiteta. Praeguseks on odomeetrile tekkinud 227 000 km, kui auto
ostsin, oli seal 195 000 km. Seda siis alates 2010. aasta aprilli algusest.
Varsti on taas ees õlivahetus, õliks läheb Motul 8100 10W40, mis eelmisel kahel vahetuselgi kasutuses olnud.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|