Airbag - sensorid, juhtmoodul ja muud vidinad pärast "avariid"...
Tere!
Mure selline, et mitmete õnnetute asjaolude kokkulangemise tõttu sõitsin u 50-60 km/h üle ohutussaare, mistõttu muutus kasutuskõlbmatuks üks velg ja
avanes juhiistmes paiknev külgmine airbag. Selle sama airbagiga ei oska ma nüüd väga midagi peale hakata - uut nagu osta ei tahaks, kuna auto
suhteliselt vana. Aga ülevaatuse ajaks on vaja airbagi hoiatustuluke kustu saada - soovitavalt nii, et ülejäänud kolm airbagi töötaksid. On see
kuidagi teostatav? Ei jaga kahjuks selle süsteemi toimimisest eriti midagi.
Mõtlesin, et mispärast ainult ühe airbagi välja lõi. Kas erinevate andurite tõttu(ratas tabas äärekivi kerge külglibisemise ajal), või on ülejäänud
airbagid või juhtmoodul eelmise omaniku tõttu vigased? Olgu mainitud, et auto on varasemalt ühe esiosa trauma üle elanud.
Kas airbagi juhtmoodulit, aju või mis iganes seda süsteemi kontrollib kuidagi ära petta ei saa - st avanenud airbagi juures mingite juhtmete
kokkuühendamisega vms?
Ja mis veateate kustutamist puudutab, siis kuuldavasti VAG-COM pole siinkohal abiks...mis on alternatiivid?
Pean ma mõne sensori või muu jubina ka välja vahetama?
Ehk keegi tark inimene seletaks ka kogu selle süsteemi toimimise põhiprintsiipe. Kuidas süsteem enda korrasolekut kontrollib, on airbagid pidevalt
mingisse vooluvõrku ühendatud või saavad nad impulsi ainult detonatsioonihetkel jne?
Ette tänades,
Heiki
|