Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi 80 konditsioneer. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2529)
chatboy
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 03.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 Quattro ( b4)

postitati 29.06.10 15:38 Tsiteeri
audi 80 konditsioneer.



oleks abi vaja et kuda käib konditsioneeri rihm peale audi 80(b4) 93.a.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 29.06.10 16:32 Tsiteeri


Kui pingutit pole siis rihmarattas käib pooleks ja pinksuse reguleerimiseks on seibid. Ve mida sa mõtled?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
chatboy
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 03.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 Quattro ( b4)

postitati 29.06.10 17:35 Tsiteeri


tänud, olen jälle tarkem ja pingutid ei ole jh sel sellepärast küsisingi kuda käib aga nüüd sain vastuse ja proovin rihma peale panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
chatboy
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 03.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 Quattro ( b4)

postitati 02.07.10 15:03 Tsiteeri


kui ma selle rihmaseibi lahti teen( need neli polti lahti) siis tuleb see sealt otsast ära ja rohkem midagi lajali ei lähe? Kuna minul see viskab natuke et äkki saab seda sirgemalt ringi käima kui lahti saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 14.06.15 17:32 Tsiteeri
Kondi rihma vahetus?



Küsimus neile, kes vahetanud b4-jal kondi pumba rihma. Rihmarattast ja pingutusest saan aru, aga paikneb ta siis nii, et liigub ümber esimese mootori tugikäpa. Kuidas oleks kõige mõistlikum asjale läheneda. Mootor toestada ja käpp lahti lasta või on ka muid moodusi. Esialgsel vaatlusel seal nagu sellist vahet ei paistnud olevat, et saaks rihma kerge vaevaga läbi lükata.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
moora772
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 15.06.15 08:18 Tsiteeri


Minu teada on see esimene tugikäpp ainult selleks, et kiirendamisel mootoripatju puruks ei rebiks. Tavaoleks on ta vaba ja saab mootori küljest kolme poldi eemaldamisega ära võtta. Kui on tihedalt vastu, siis tekib vastik kumin ja müra salongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sandman1111
huviline



Registreerunud 27.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 competition turbo

postitati 29.01.18 17:21 Tsiteeri


Hey. Palun abi. ABK b4 tuleb konditsioneeri pumba rihm vahetada. Muuga saan hakkama, aga küsiks üle kuidas rihma pingutamine käib? Uue rihma jaoks vaja lõdvemaks sättida. Lahti tuleb teha siis Vända otsas olev rihmaratas? Töötab ta vist siis nii, et laiemaks ajades ulatub rihm lihtsalt sügamale ja tänu sellele läheb lõdvemaks? Hetkel on originaal rihm ja mina panen B-osa, mis on 5mm lühem. Oskab keegi öelda missugune on see seib, mida ma sinna lisama pean või peab lihtsalt katsetama hakkama? Ega sinna vist muud ei sobi kui originaal seib, ehk siis neid pean hunniku ostma ja proovima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]