Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.9TDI aastast 1996 (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2503)
ardiilves
huviline



Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.10 18:32 Tsiteeri
Audi A4 1.9TDI aastast 1996



Ma tean, et ma nüüd lähen kõige kergemat vastupanuteed postitades siia see teema kuid oleks vaja kiiret ostuabi. Nimelt on käsil endale esimese auto ost. Silmapiirile on jäänud üks Audi A4 1.9 diiselmootoriga. Mootori poolest on see isend mulle väga meelpärane kuna olen sellisega kokku puutunud ning edasi liigub ja selle juures on ka ökonoomne. Niisiis, sooviks häid ja halbu sõnu selle auto kohta. Mida ma peaksin kontrollima ja mida kartma. Tuttav mainis midagi, et A4-l pidavat kuskil 300 000 juures käigukast läbi minema.

Isend ise on selline: Audi A4 1,9 TDI 1.9 66kW

Läbisõitu on tal 260 000 mis pani mind natukene selles ostus kahtlema kuigi mootor tundus okeilt töötavat ning omanik ise rääkis, et vahetatud on roolilatt, esiveermik olevat korda tehtud ja mootorit regulaarselt hooldatud. Minu vaatenurgast (ja ma ei ole eriline teadja ega ütleja) tundus auto igati OK. Nagu vanale autole omane olid tal kere peal pisikesed iluvead kuid nägi parem välja kui üks B6 kerega A4 mille läbisõit oli alla 100 000 kuid oli nii ära hooratud (vabandage väljenduse pärast), et vähe ei ole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 27.06.10 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ardiilves
Ma tean, et ma nüüd lähen kõige kergemat vastupanuteed postitades siia see teema kuid oleks vaja kiiret ostuabi. Nimelt on käsil endale esimese auto ost. Silmapiirile on jäänud üks Audi A4 1.9 diiselmootoriga. Mootori poolest on see isend mulle väga meelpärane kuna olen sellisega kokku puutunud ning edasi liigub ja selle juures on ka ökonoomne. Niisiis, sooviks häid ja halbu sõnu selle auto kohta. Mida ma peaksin kontrollima ja mida kartma. Tuttav mainis midagi, et A4-l pidavat kuskil 300 000 juures käigukast läbi minema.

Isend ise on selline: Audi A4 1,9 TDI 1.9 66kW

Läbisõitu on tal 260 000 mis pani mind natukene selles ostus kahtlema kuigi mootor tundus okeilt töötavat ning omanik ise rääkis, et vahetatud on roolilatt, esiveermik olevat korda tehtud ja mootorit regulaarselt hooldatud. Minu vaatenurgast (ja ma ei ole eriline teadja ega ütleja) tundus auto igati OK. Nagu vanale autole omane olid tal kere peal pisikesed iluvead kuid nägi parem välja kui üks B6 kerega A4 mille läbisõit oli alla 100 000 kuid oli nii ära hooratud (vabandage väljenduse pärast), et vähe ei ole.



Käigukast ei tohiks küll 300000 kmi juures läbi minna kui seal õli sees on. Aga piltidel tundub auto igati viks olema ja veel sellise raha eest, kui need asjad on korras, mis sa siin kirjutasin siis soovitaks küll osta. Lisavarustust tundub ka olema ja värvikriimustusest ei tasu küll probleemi teha. Muidugi sa võid lasta kuskil üle vaadata ja veakoodid ka lugeda.
Üldiselt on 1,9 TDI lollikindel mootor kui teda on vähegi hooldatud.

Edit: Muidugi käetugi on omaette tase juba ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ardiilves
huviline



Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.10 19:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
Tsitaat:
Algselt postitas: ardiilves
Ma tean, et ma nüüd lähen kõige kergemat vastupanuteed postitades siia see teema kuid oleks vaja kiiret ostuabi. Nimelt on käsil endale esimese auto ost. Silmapiirile on jäänud üks Audi A4 1.9 diiselmootoriga. Mootori poolest on see isend mulle väga meelpärane kuna olen sellisega kokku puutunud ning edasi liigub ja selle juures on ka ökonoomne. Niisiis, sooviks häid ja halbu sõnu selle auto kohta. Mida ma peaksin kontrollima ja mida kartma. Tuttav mainis midagi, et A4-l pidavat kuskil 300 000 juures käigukast läbi minema.

Isend ise on selline: Audi A4 1,9 TDI 1.9 66kW

Läbisõitu on tal 260 000 mis pani mind natukene selles ostus kahtlema kuigi mootor tundus okeilt töötavat ning omanik ise rääkis, et vahetatud on roolilatt, esiveermik olevat korda tehtud ja mootorit regulaarselt hooldatud. Minu vaatenurgast (ja ma ei ole eriline teadja ega ütleja) tundus auto igati OK. Nagu vanale autole omane olid tal kere peal pisikesed iluvead kuid nägi parem välja kui üks B6 kerega A4 mille läbisõit oli alla 100 000 kuid oli nii ära hooratud (vabandage väljenduse pärast), et vähe ei ole.



Käigukast ei tohiks küll 300000 kmi juures läbi minna kui seal õli sees on. Aga piltidel tundub auto igati viks olema ja veel sellise raha eest, kui need asjad on korras, mis sa siin kirjutasin siis soovitaks küll osta. Lisavarustust tundub ka olema ja värvikriimustusest ei tasu küll probleemi teha. Muidugi sa võid lasta kuskil üle vaadata ja veakoodid ka lugeda.
Üldiselt on 1,9 TDI lollikindel mootor kui teda on vähegi hooldatud.

Edit: Muidugi käetugi on omaette tase juba ;)


Käetugi on loomulikult vägavinge feature (sõita sellega nii mugav ei olnud, kui endal oleks siis teeksin madalamaks ja lükkaks kaugemale aga see selleks). Kõlarid olid tal sees ära vahetatud, bassi juhtmed taha veetud, rulood tagaaknal ja tagumiste uste akendel. Kont sees. Igati tip top tundus tõesti. Niiet ma ei peaks olema häiritud sellest läbisõidust?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 27.06.10 22:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ardiilves
Niiet ma ei peaks olema häiritud sellest läbisõidust?


Arvan, et kindlasti mitte.
Tuttav laseb ringi C4 A6-ga(2.5), mil odol ilutseb 333 + tuhat ja edasi astub väga asiselt, tallates tema väidetavalt saanud keskmiseks 8L lähedale, ökotades 2-3L kokkuhoidu.
Minule soovitas, et kui moto toimib viisakalt, ilma körvaliste helide ja häireteta, siis ülejäänu on suhtkoht nuusata.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ardiilves
huviline



Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.10 22:33 Tsiteeri


Aga on sellistel isenditel veel mingeid tüüpilisi asju mida peaks kontrollima, et kipuvad läbi minema ja varuosad eriti odavad ei ole? Ise olen suhteliselt võhik sellepärast ka selline küsimus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 27.06.10 22:45 Tsiteeri


Mootori poolelt jään vastuse völgu, kuna pole diislit omand ja hoian ka ise ennast antud valdkonnaga kuidagi kursis.
Ülejäänu kohta on foorumis juttu laialt, et kus ja mis kipub "käest" ära minema.
Tüüpiline on kuidagi laialdane möiste ;)


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 27.06.10 22:50 Tsiteeri


Mina ei muretseks üldse mitte sellise läbisõidu pärast, vaid pigem selle "ringitõstetud sisu" suhtes. Mis puhul on sinna uus sisu pandud? On äkki odavalt Inglise variant pihku hakanud?, peale avariid istmed väändunud?, vms? Armatuurlaua otsa plate jõhkrate kruvidega kinnitatud (kaitsmed asusid vist paremal pool?). Tagatuled vahetatud ka uuemate vastu - miks? (kui mälu ei peta, siis sellised tulid `97a.?)
Samas on selle aasta kohta kliimaautomaatik suht kõva sõna ja kui see ka veel töötab, siis ok ja kui sisu puhtalt väärtuse tõstmiseks vahetatud (milles kahtlen), siis selle raha eest on seda autot (piltide järgi) küll.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ardiilves
huviline



Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.10 00:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Mina ei muretseks üldse mitte sellise läbisõidu pärast, vaid pigem selle "ringitõstetud sisu" suhtes. Mis puhul on sinna uus sisu pandud? On äkki odavalt Inglise variant pihku hakanud?, peale avariid istmed väändunud?, vms? Armatuurlaua otsa plate jõhkrate kruvidega kinnitatud (kaitsmed asusid vist paremal pool?). Tagatuled vahetatud ka uuemate vastu - miks? (kui mälu ei peta, siis sellised tulid `97a.?)
Samas on selle aasta kohta kliimaautomaatik suht kõva sõna ja kui see ka veel töötab, siis ok ja kui sisu puhtalt väärtuse tõstmiseks vahetatud (milles kahtlen), siis selle raha eest on seda autot (piltide järgi) küll.:cool:


Kliima töötab. Käisin täna seda vaatamas ja tundus ka minu jaoks igati ok. Ei kolisenud ega logisenud. Sõbrad üritavad mind siin ümber veenda, et osta SELLINE masin mis on ka suhteliselt okei ja tiptop, aga mulle ikkagi meeldib audi rohkem ning see mootor on parem ning ökom.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 28.06.10 08:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ardiilves

Kliima töötab. Käisin täna seda vaatamas ja tundus ka minu jaoks igati ok. Ei kolisenud ega logisenud. Sõbrad üritavad mind siin ümber veenda, et osta SELLINE masin mis on ka suhteliselt okei ja tiptop, aga mulle ikkagi meeldib audi rohkem ning see mootor on parem ning ökom.


Mazdaari jäta välja, kuna tollega söidad nagu kitse otsas, A4 hulka pehmema olekuga ja astub paremini edasi kui too 84kw jaapanlane.
Lisaks mazdaari roostealgele on see arvatavasti talve möödudes suuremaks muutunud, lisaks tagaklaasi vars jube kahtlase kohapeal.
Vaatates veel aastakäiku ning küsitavat hinda, siis ilmselgelt näha, mis oma hinda vähekenegi kindlamalt hoiab.
Söbrad vöivad ka soovitada H2-te, kuid pead ka endale kindlaks jääma:P
Eks rahakott teeb omad korrektiivid!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 28.06.10 17:07 Tsiteeri


Sõbrad soovitavad üldse bensukat ju? Mida sa ise siis soovid?:o Ma lugesin välja, et väga ökot masinat otsid? Mina omasin oma A4 B5 1,9tdi Quattrot ca. 3,5 aastat ja peale silla (mõlema seejuures) vahetuse mul moto juures küll midagi tegema ei pidanud...ok, ühekorra sai õhulugeja vahetatud, kuid moto poolest on see 1,9 tdi küll suht lollikindel (väga loll ei tasu ka muidgi olla ja väga solki paaki panna). Samas soovitaksin juba 81KW-list isendit piiluda. Hinnavahet polegi, kuid minek p*rsega tuntav.
P.s kui korralikku 81kw-list A4 Avanti `96 a. (kliimaautom., manuaal) soovid, siis sõbral täitsa pakkuda ja võid kontakteeruda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 28.06.10 18:58 Tsiteeri


1,9 TDI puhul tasuks kontrollida kolme asja, mis on selle mootori juures kõige kallimad: kõrgsurvepump (ca 6000-), turbo (ca 10000-) ja kaksmasshooratas (ca 6000- ). See viimane võib mingil määral ka üldse diislite tüüpviga, eriti uuemate. Kui tühikäigul väriseb tugevalt, eriti kohalt minnes ja välja suretades teeb kolinat, siis võib kaksmasshooratas jamada. Üks asi veel, mis võib ära väsida on genekarihma pingutusrullik ja ka genekarullik, seda siis kui genekarihm jookseb viltu.
Ise soovitaks ka 1,9 TDI 81 kw, mis on geomeetrilise turboga ja vist 1,9 TDI-dest kõige ökonoomsem, vähemalt tehase andmete järgi (linn 6,9 ja maantee (90 km/h) ca 3,7 l/100 km).
Enda masinal on ees ca 337 000 km, millest ise sõitnud ca 70000 km. Õli võtab 10000 km-i kohta alla liitri ja keskmine kütusekulu 5 l/100 km.

Juhipoolsel külje peal karbis on kaitsmed ja kruvidega seepärast kinni pandud, et kaanel on kõrvad ära murtud, kuna need on nii õrnad. Ja tagumised tuled on välja vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.06.10 19:33 Tsiteeri


Kuidagi väga suva jutt...

Ole hea, pane kuskil VAG autode peale spetsialiseerunud teeninduses (Reval, Audihooldus, Forss, Arupo, ... ) ostueelsele kontrollile aeg kinni ning lase korralikult üle vaadata. Maksma läheb 300-500 krooni, kuid säästa võib selline asi kümneid tuhandeid.

Samuti võiksid kirjutada auto VIN koodi või kasvõi numbri, saaks avariisid uurida LKF-i baasist.

Läbisõidu vaatamine on ka naeruväärne. Kas sa tõesti usud seda numbrit seal? Kas sa ostaksid auto meelsamini, kui seal oleks ees 140000? Või näiteks 80000? Selle korraldamine on viie minuti küsimus.
Sa ostad viisteist aastat vana autot, ainus mis seal loeb, ei ole mitte omaniku kommentaarid (sest tema kommentaaride järgi on muidugi kõik super ja parim auto maailmas (aga ikkagi vaja kiirelt maha müüa)), vaid auto hetkeseisukord.

TiitR postitas sulle väga palju kasulikku informatsiooni. Ära kunagi usu sinisilmselt, mis sulle automüüja räägib... See ei tähenda, et kõik valetavad või määrivad s***a kaela. Vene keeles on selle kohta üks hea ütlus - "usalda, aga kontrolli".


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 28.06.10 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Mina ei muretseks üldse mitte sellise läbisõidu pärast, vaid pigem selle "ringitõstetud sisu" suhtes. Mis puhul on sinna uus sisu pandud? On äkki odavalt Inglise variant pihku hakanud?, peale avariid istmed väändunud?, vms? Armatuurlaua otsa plate jõhkrate kruvidega kinnitatud (kaitsmed asusid vist paremal pool?). Tagatuled vahetatud ka uuemate vastu - miks? (kui mälu ei peta, siis sellised tulid `97a.?)

Inglise variandi sisul pole selle aasta autodel mitte mingisugust vahet. Ainus vahe mis tuleb, et juhiiste muutub kõrvalistmeks :) Ja sisu vahetatud vast kuna orig. sisu kattematerjal ei kesta kuigi kaua, läheb lihtsalt katki. Igati esteetilisem on sisu vahetada kui sõita katkise sisuga või siis mingi Prisma-katted peale tõmmata.

Tagatuled tulid juba 96a lõpus sellised. Või siis sama teema - mõne saja krooniga autole paar aastat uuema välimus ;)

Küll aga on tagaluugile pandud face-lift stiilist kirjad, mis asetsevad keskel, mitte üleval.

EDIT: LS kohapealt jõudis "prj" juba ette


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ardiilves
huviline



Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.10 19:55 Tsiteeri


SUURED SUURED TÄNUD TEILE! Sellesmõttes, et ma ei oodanud nii kiiret ja head tagasisidet kui päris aus olla :D kartsin pigem midagi sarnast mida teistes foorumites näinud olen "kasuta otsingut" vms. Eks ma siis vaikselt võtan siit loetud nõuaanded kokku ja helistan jällegi müüjale et välja uurida VIN kood (see oli mul endal ka mõttes, et uurida kindlustusest avariide kohta) ja kontrolli viin ma ta ka kindlasti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 29.06.10 20:48 Tsiteeri


Käisin vaatamas seda http://www.auto24.ee/used/710592 isendit. Minu hinnangul on see täielik raibe. Siit-sealt ära lapitud, kokse ka omajagu saanud. Kapote alune rääbakas. Uuest sisust on vaid istmed, seest ikka räbal. Arvuti andis ka hulgaliselt veakoode. Ka kliima andis veakoodi, oli see vist 13.5
Tulime kiirelt tulema, heaskorras autost on asi kaugel. Sildasi ja muud jura ei hakanud vaatamagi.
Timmo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.5% - SQL: 50.5%]