Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 95a juhi uks ja kesklukk (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1513)
T_
huviline



Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 4-mo

postitati 26.06.10 13:38 Tsiteeri
A4 95a juhi uks ja kesklukk



Probleem siis selline:
Kesklukk ja signa tegelikult toimivad.Probleem on juhi poolse uksega.
Juhi uksest-võtmega keerates lähevad kinni kõik aga lahti tuleb aint juhi uks.Avades ukse hakkab auto tagaosas mingi pasun karjuma ja ohutuled vilguvad.Seest nupust sulgedes ja lingist avades toimib ka kõik ilusti.
Kõrvalt uksest-kõik uksed avanevad/sulguvad.
Puldist- signa läheb peale/maha,uksed lähevad kinni aga lahti ei tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
badman
huviline



Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal

Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v

postitati 26.06.10 13:56 Tsiteeri


Vaata sellist asja nagu keskluku pump koos plokiga. Enda vanal autol olid alguses samad sümptomid, mis lõppesid juhtploki põlenguga. Ausub see paremal taga rattakoopas. Kui see sul ikka seal all põhjas istub, siis katku juhtploki kaas maha ja piilu sisse, mis seisus siinid ja üldine olukord on ja kui tagasi paned, siis katsu kuidagi ülesse riputada, et ei tekiks veekahjustusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
T_
huviline



Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 4-mo

postitati 03.07.10 12:55 Tsiteeri


Seal põhjas oli küll mingit möga,mis sai ära puhastatud aga pump ise oli mingi vahtkummi moodi asja sees ja oli sellest palju kõrgemal.Üldine olukord tundus hea.Pump oli kuiv ja puhas ,pistikud heas seisus.
Avastasin veel ,et kui süüde sees siis toimib juhi uks nii nagu peab.(kõik uksed avanevad/sulguvad).

Kellegil ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
--Marks--
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 03.07.10 14:57 Tsiteeri


Saa võid vaatada juhi ukses asuva lüliti üle. Seal peaks olema 3 juhet, kui keskmist korraks teise juhtmega kokku paned, siis peaks kesklukk lahti tulema või peale minema. Parandage kui eksin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taivo
huviline

Avatar


Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 TDI (C4) QUATTRO

postitati 03.07.10 19:09 Tsiteeri


Võid üle vaadata ka juhiukse sisse minevad juhtmed. Kummilõdviku sees murdekohalt kipuvad juhtmed läbi murenema:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
T_
huviline



Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 4-mo

postitati 29.05.12 15:55 Tsiteeri


Kaevame vana teema üles.Lülitist 3 juhet ,mis jooksevad sinna a-pillari alumisse pistikute punti,kontrollitud.
Hall/valge oli mäda ja see sai parandatud.Selle külge tuli ka signast "lahti" signaali juhe.Tulemust eiole.
Ühendasin siis signa "lahti" juhtme kundepoolse Hall/valge külge ja sealt asi toimis(nagu ka kundepoolsest uksest võtmest kinni/lahti keerates).
Ehk siis Hall/valge on kuskil vaiba all veel ära mädanenud?
Kui suur see takistus võib/peaks olema tervel juhtmel,mis a-pilllarist pumba pistikusse jookseb(hall/valge)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 29.05.12 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: T_
Kaevame vana teema üles.Lülitist 3 juhet ,mis jooksevad sinna a-pillari alumisse pistikute punti,kontrollitud.
Hall/valge oli mäda ja see sai parandatud.Selle külge tuli ka signast "lahti" signaali juhe.Tulemust eiole.
Ühendasin siis signa "lahti" juhtme kundepoolse Hall/valge külge ja sealt asi toimis(nagu ka kundepoolsest uksest võtmest kinni/lahti keerates).
Ehk siis Hall/valge on kuskil vaiba all veel ära mädanenud?
Kui suur see takistus võib/peaks olema tervel juhtmel,mis a-pilllarist pumba pistikusse jookseb(hall/valge)?


Tavaliselt mädanevad juhtmed ära ikkagi keskluku pumba juurest. Harutad teibi lahti ja seal all on näha mitme juhtme liitekohad mis niiskusega läbi mädanevad.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
T_
huviline



Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 4-mo

postitati 29.05.12 20:17 Tsiteeri


Ehk siis see koht ja peaks pumba poolt otsima?


http://www.nowpic.com/images_folder/files/2012-05/31cd26e5.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 30.05.12 08:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: T_
Ehk siis see koht ja peaks pumba poolt otsima?


http://www.nowpic.com/images_folder/files/2012-05/31cd26e5.jpg


Just.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]