äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
janza
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 10.08.04 11:43
|
|
|
oled kindel et alla mäge ei lasknud vähe kahtlane et selle jubina
eemaldamine nii palju vahet tunda annab...
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 10.08.04 11:46
|
|
|
Ei olnud ta midagi allamäge .. Tallinn - Peterburi maanteel täitsa sileda peal - ehk oli tuul tagant aga jah .. selline tulemus tuli igatahes. Ilma
selle vidinata on hääl jah oluliselt "isasem" kui väljas kuulata 
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.04 11:51
|
|
|
spido peal 200 peaks olema miski tegelik kiirus ca 175-180km/h
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 10.08.04 11:52
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tonny
spido peal 200 peaks olema miski tegelik kiirus ca 175-180km/h |
No mis vahet seal on - enne oli ka ju spido järgi, kui 180 peal kõõks oli 
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 10.08.04 12:07
|
|
|
180 km/h on umbes 50 m/s
ehk et tuul tagant puhuks pidi päris raju tuul olema. //Estonia huku ajal vist oli 28 m/s//
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
truumu
huviline
Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 525iT 2001.a E39
|
postitati 11.08.04 05:17
|
|
|
ainult ettevaatust suurtest lompidest läbisõitmisel!
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 11.08.04 09:06
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja truumu
ainult ettevaatust suurtest lompidest läbisõitmisel! |
mis siis nende suurte lompidega on? Lööb vee mootorisse?
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 11.08.04 09:09
|
|
|
just, nüüd pääseb vesi otse filtrisse, enne see mürasummuti võttis vee hoo maha ja üles see ei jõudnud.
ps, tõeline lõrin tuleb siis kui filtrikatte ka maha võtad aga see juhe
ohtlik motole igapäeva sõidus
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.04 09:37
|
|
|
Loogiliselt võttes peaks selle jubina eemaldamisega kaasnema parem õhu juurdepääs mootorisse - rohkema õhu juurdevooluga kaasneb efektiivsem põlemine
silindris, mis omakorda annab juurde jõudu.
Seda kahjuks kiirendades küll tunda ei ole istmikuga kuid just kõrgetel pööretel, kui mootor imeb rohkem õhku, on vahe lõpkiiruse näol spidokat
jälgides küll näha.
Enda masinal eemaldasin suveks selle osa õhukogujast, mis läheb väljalaske kollektori peale sooja õhu saamiseks - ilus imemishääl 3000 r/pm - ist
alates, silmaga nähtavaks vaheks on tahomeetri seier, mis 4500 r/pm-ist edasi liigub kiiremini kui enne, istmikuga tuntavat vahet siiski ei ole.
Selleks, et istmikuga mingit vahet tundma hakkaks tuleks korraldada kontrast - originaal õhuvõtt versus Perfomance filter+CAI (could air intake box
).
Mis aga vee juurdepääsu filtrile puudutab siis selle vastu aitab paberfiltri mittekasutamine ja sportfiltri õli.
Parandage mind kui eksin
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 11.08.04 09:39
|
|
|
Mul kah asi suht vabalt hingavaks tehtud, algul oli mõnus kuulata, aga nüüd see jorin juba närvidele vaikselt käib, kui lapats põhja vajutada, siis
selline tunne, et imeb juhtmed ja voolikud kapotialt minema Normaalselt
sõites pole nagu vahet.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 11.08.04 10:22
|
|
|
Normaalselt sõites olulist hääle vahet jah ei ole - kuid nagu eelpool mainitud just kõrgete pöörete juures kasu on tuntav. Mis puudutab vee sattumist
mootorisse - eks siis tuleb suuri lompe vältida 
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 11.08.04 14:51
|
|
|
Et vesi mootorisse jõuaks pead sa oma autot ikka megalt uputama .
Mina pole teistel autodel seda vidinat kohanud ja pole kuulnud, et selle puudumisel mingit jama oleks olnud.
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 12.08.04 08:04
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja A 90
180 km/h on umbes 50 m/s
ehk et tuul tagant puhuks pidi päris raju tuul olema. //Estonia huku ajal vist oli 28 m/s// |
ega selleks, et tuul mõju avaldaks ei pea tuule kiirus auto liikumise kiirusest suurem olema. kui tuule kiirus on samasuunaline ja väiksem kui auto
kiirus, avaldab ta siiski oluliselt vähem takistust kui vastassuunas liikuv tuul. ehk siis samasuunaline tuul on takistus vähendav ning
vastassuunaline tuul on takistust suurendav tegur ükskõik millise kiirusega auto ja tuul liiguvad.
www.auto24ring.ee
|
|
|
|