Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Küsimus auto värvimisega kokkupuutunutele (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2224)
Einman1
huviline



Registreerunud 09.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.10 20:26 Tsiteeri
Küsimus auto värvimisega kokkupuutunutele



Tervist! Mure siis selline,et sai ette võetud auto üle värvimine, olen ka enne selle tööga kokku puutunud,kuid seekord jäi tulemus lainetav ( Kuskilt ei voola,ka krunt sai vesilihviga ilusti tasandatud ) Kuid pind on nagu apelsini koore struktuuriga. Milles võib viga olla,et tulemus peegelsile ei jäänud?

Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TheRRsr
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km

postitati 20.06.10 22:50 Tsiteeri


Lisaks krundile tuleks ka iga järgnev värvi- ja lakikiht vesilihvida, peale viimast lihvimist poleerida ja siis veel püsivaha kõige tipuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
portos76
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 20.06.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.10 23:00 Tsiteeri


Lakk liiga paks või surve liiga madal.


keretööd ja värvimine 56396887
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic13371.html
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki87
huviline



Registreerunud 13.05.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,8t quattro

postitati 21.06.10 18:39 Tsiteeri


Liiga kiiresti kuivas lakk ära, laki kinniti tuleb vastavalt oludele valida. Nimelt lakk vajab natuke valgumisaega. Samas kui liiga aeglane kinniti siis läheb jooksma. Ja krunti ära lihvi vesilihviga, krunt on poorne ja imab vee sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erik32
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b2

postitati 05.07.10 19:43 Tsiteeri


Seal võib nii palju põhuseid olla.Vale düüsi suurus, liiga kaugelt lasid lakki, pask lakk ja igast muid asju veel. Mingit värvi lihvi pole küll vaja teha enne kui lakkima hakkad. Foorumi kaudu sa kindlat põhjust küll teada ei saa, pigem näita mõnele sellisele kes tegeleb autovärvimisega ja las tema ütleb mis teha saab või ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuuzik
huviline



Registreerunud 06.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.10 14:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TheRRsr
Lisaks krundile tuleks ka iga järgnev värvi- ja lakikiht vesilihvida, peale viimast lihvimist poleerida ja siis veel püsivaha kõige tipuks.


Seletad äkki lähemalt? Iga järgnevvvärvi- ja lakikuht vesilihvida? Et siis lased ühe kihi värvi kuivab ära ja lihvid vesilihviga üle ja siis lased teise kihi ja kordad seda vesilihvi ja siis veel korra sama tegevus ja siis hakkad lakkima? Ja laki kihil lased ära kuivada ja lendad jälle vesilihviga üle ja lakid teistkorda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 19.07.10 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuuzik
Tsitaat:
Algselt postitas: TheRRsr
Lisaks krundile tuleks ka iga järgnev värvi- ja lakikiht vesilihvida, peale viimast lihvimist poleerida ja siis veel püsivaha kõige tipuks.


Seletad äkki lähemalt? Iga järgnevvvärvi- ja lakikuht vesilihvida? Et siis lased ühe kihi värvi kuivab ära ja lihvid vesilihviga üle ja siis lased teise kihi ja kordad seda vesilihvi ja siis veel korra sama tegevus ja siis hakkad lakkima? Ja laki kihil lased ära kuivada ja lendad jälle vesilihviga üle ja lakid teistkorda?


Ilmselgelt on tegu professionaaliga :D Krt selline lollus tuleks lausa ära kustutada siit.

Aga jah, foorumi kaudu sa kindlasti targemaks ei saa. Ala see kui sa oma garaasis mingeid ronte värvid ei tee veel inimesest erilist maalrit. Põhjuseid on väga palju ja enne oma silmaga nägemist ei saa midagi konkreetset öelda. Ja see ka jah, et vesilihv krundile on mõttetu. Algul P400 ja pärast P500 pehme tallaga, pole mingeid probleeme. Seda siis vibraga ja kuivalt ikka.

Huvipärast küsiks et mis värvi ja lakki kasutasid üldse?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kuuzik
huviline



Registreerunud 06.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.10 08:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Tsitaat:
Algselt postitas: kuuzik
Tsitaat:
Algselt postitas: TheRRsr
Lisaks krundile tuleks ka iga järgnev värvi- ja lakikiht vesilihvida, peale viimast lihvimist poleerida ja siis veel püsivaha kõige tipuks.


Seletad äkki lähemalt? Iga järgnevvvärvi- ja lakikuht vesilihvida? Et siis lased ühe kihi värvi kuivab ära ja lihvid vesilihviga üle ja siis lased teise kihi ja kordad seda vesilihvi ja siis veel korra sama tegevus ja siis hakkad lakkima? Ja laki kihil lased ära kuivada ja lendad jälle vesilihviga üle ja lakid teistkorda?


Ilmselgelt on tegu professionaaliga :D Krt selline lollus tuleks lausa ära kustutada siit.

Aga jah, foorumi kaudu sa kindlasti targemaks ei saa. Ala see kui sa oma garaasis mingeid ronte värvid ei tee veel inimesest erilist maalrit. Põhjuseid on väga palju ja enne oma silmaga nägemist ei saa midagi konkreetset öelda. Ja see ka jah, et vesilihv krundile on mõttetu. Algul P400 ja pärast P500 pehme tallaga, pole mingeid probleeme. Seda siis vibraga ja kuivalt ikka.

Huvipärast küsiks et mis värvi ja lakki kasutasid üldse?



Ma ise tegelen ka autode värvimisega :D ja see tuleks jah ära kustutada!!! Mõni loeb ja proovibki nii teha seda jama ei ole küll vaja!!!:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.3% - SQL: 70.7%]