Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Laadimis pinge (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3585)
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 09.08.04 13:09 Tsiteeri
Laadimis pinge



Milline on norm. laadimispinge, kui tarbjateks tuled + raadio (ilma lisa võimuta) ning kliima? Armatuuri voltmeeter näitab 12, või isegi kriips alla, aku klemmidelt mõõtes 13,2 V? Kas armatuuri näidik võib puusse panna? Talvel oli näit ühtlaselt 12 ja 16 voldi vahel (siis pea 14, ma arvan)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sqad
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: -

postitati 09.08.04 13:35 Tsiteeri


minumeelest enamus autodel 13,1 on norm


Transport : info@cargobuild.ee www.CargoBuild.ee +372 58 98 98 98
Nüüd ka Facebookis
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
WhiteLion
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Poolik Coupe GT

postitati 09.08.04 14:01 Tsiteeri


Enamusel millel generaator korralikult töötab olen mina saanud 13,3-13,6V
Kui siiamaani pole kätte ära surnud siis ma ei leiaks paanikaks põhjust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 09.08.04 19:48 Tsiteeri


aga minu sõbra merz il on laadimis pinge hetkel 18,6V :D

tal ilmselt see geneka küljes olev tablett harjadega pees ja see siis....

aga loomulikult sellistele asjadele tuleb tähelepanu pöörata kuna sellel sõbral mul keetis akul see ülelaadimine ühe purgi kuivale ja nüüd aku pees:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
WhiteLion
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Poolik Coupe GT

postitati 09.08.04 20:08 Tsiteeri


Sellise ülelaadimisega pole ka ime.
Ma pidasin silmas antud laadimist mis oli antud. Kui laadimine jääb alla 12v siis paratamatult on seda vähe ja kui läheb üle 14v siis hakkab see juba tasapisi akule haiget tegema.
Seni aga kui püsib ilusti paigas siis pole muud kui edukat reisi ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.04 20:59 Tsiteeri


Üle 14V ei ole kuidagi veel palju, sest ilma tarbijateta just niipalju tavaliselt asi laebki (minu konel nt 14,2V). Ja kui asi siiski alla 13V juba on tasuks mõtlema hakata vea peale, sest seda on juba vähe ning asi hakkab talvel tunda andma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 09.08.04 22:34 Tsiteeri


Normaalne laadimispinge peaks mahtuma vahemikku 13,9-14,5V


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 09.08.04 22:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Normaalne laadimispinge peaks mahtuma vahemikku 13,9-14,5V


Jah, ma ka asjast nii aru saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 10.08.04 08:47 Tsiteeri


Mulle ka väidetud, et 13,2 vähe, norm oleks 13,5 ja üle, arnatuuri oma näitab kõvasti vähem, kui talvel. Kas asi ka selles, et talvel külmkäivitused hullemad - aku saab rohkem valu? Aku enda elu iga - saab okt. 2 aastat täis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.08.04 08:55 Tsiteeri


Talvel on lihtsalt see asi, et auto tööle panemiseks kurnatakse akut rohkem, kasutatakse soendust palju, nii puhurit kui klaasisoendusi mis kõik võtab voolu ja siis kui sul genekas laeb miski 13,5V või alla selle juhtub lihtsalt see, et lühikeste otsade peale ei laeta akut lihtsalt täis enam ning miski ajapärast sa enam hommikul autot tööle ei saa.
Sellest ma ei saa siiski aru kuidas see Voltmeeter seal salongis sulle nii villast viskab... vahepeal üks mõõt vahepeal teine... äkki hakkavad siiski geneka peal harjad otsa saama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 10.08.04 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
Mulle ka väidetud, et 13,2 vähe, norm oleks 13,5 ja üle, arnatuuri oma näitab kõvasti vähem, kui talvel. Kas asi ka selles, et talvel külmkäivitused hullemad - aku saab rohkem valu? Aku enda elu iga - saab okt. 2 aastat täis.

Võta tester (voltmeeter) ja ühenda otse akuklemmidele. Pane mootor tööle ja vaata mis näitab. Proovi erinevate koormustega, lülita sisse tuled, istme, tagaklaasi jm soojendused jne. Korras laadimise puhul ei tohiks pinge oluliselt muutuda. Kasulik oleks siis seda näitu võrrelda ka salongis oleva voltmeetriga. Kui salonis olev voltmeeter on ühendatud kuhugi suurte tarbijate lähedusse (näiteks sigaretisüütaja otsa alla ja samast on võetud vool ka stereo jaoks) siis ta ei näitagi aku laadimise pinget.
Lühikesi otsi sõites ei laeta ka korras laadimise puhul akut korralikult täis. Eriti probleemne on see muidugi talvel, kuna siis kulub käivitamiseks ja igasugustele elektritarbijatele oluliselt rohkem voolu.

Akule on alati tervislikum pigem pisut väiksem laadimispinge kui natuke suurem. Ülelaadimine mõjub akule väga ebatervislikult.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Horde
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 1,8

postitati 10.08.04 10:08 Tsiteeri


Seisval mootoril oli pinge 12.8 ja töötavaga 14.1-14.2. Kui panin tuled, puhuri ja tagumise klaasisoenduse tööle oli pinge aku pealt mõõtes vahemikus 13.9-14.2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.0% - SQL: 70.0%]