Lehekülgi: 1 .. 5 6 7 |
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 11.09.13 04:24
|
|
|
Vales asendis kinni keeratud õõtsapuksid võivad põhjustada väikestel kiirustel keerates ja august läbi sõites kääksumist, ka kohapeal keerates? Enne
oli siis auto originaalvedrudega kõvasti kõrgem ja nüüd on hääl päris inetuks juba läinud. Õõtsad ise on korralikud ja terved nii puksist kui ka
šarniirist.
Kui ongi asi nii, kas aitaks lihtsalt lahtilaskmine ja uuesti üle pingutamine tööasendis?
Kuna õlivanni tihendi vahetus eriti ei aidanud ja käigukasti ja mootori vahelt lekib ikkagi silmnähtavalt õli, siis kas aitaks äkki uute poltide panek
ja üle pingutamine või on midagi jube kõver sealt alt ja peaks uue vaatama?
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 11.09.13 06:51
|
|
|
Kui kasti mootori vahelt öli lekib, siis kas äkki ei vöi hoopis väntvölli tagumine simmerling lekkida?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 11.09.13 09:51
|
|
|
Simmer sai originaalosa uus pandud mõnituhat km tagasi, vaevalt ta nüüd juba läbi laseb sealt. Pigem ikkagi õlivanni tihend tagant osast. Kui palju
üldsegi AEB mootoril see õlitase seal karteris kogu aeg on? Üle tihendi ääre ikka, et niimoodi välja "lahmata" teda?
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 14.09.13 11:10
|
|
|
Kui kuidagi ei saa, siis MT-s ikka saab.
Käisin ka siis lõpuks seal paljukiidetud töökojas ja ei pidanud pettuma.
Mehed toredad ja asjalikud ja lahendasid nii mu kääksumise probleemi ja tuvastasid ka õlilekke põhjuse lõpuks, mille saab teisipäeval nüüd kõrvaldatud
ja seejärel pikemalt probleemidest.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 19.11.13 20:49
|
|
|
Pikalt pole midagi kirjutanud siia. Praegu siis auto jällegi minu käes ja õde lutib ise mesasid ja bemme S4-ga.
Õlikadu siiski alles, mida MT nüüd ülehomme lahkama hakkab. Samuti saab ka pooltelje kaitsekumm vahetatud.
Auto on ka MÜÜA/VAHETADA! Tehke asjalik pakkumine ja võib täitsa mõelda. Näha saab Tartus hetkel ja hiljem Tallinnas. Mõni nädalavahetus ka Pärnus.
Vahetada võib ka, kui vastu pakkuda C4 või B4 kere peal S autosid + kompensatsioon olenevalt seisukorrast. Vigadest: teine käik lülitub veidi halvasti
ja C5 tüüpilised roosteprobleemid: uste alumised ääred+esitiivad, õlikulu (mis saab neljapäeval korda aetud).
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 23.11.13 15:35
|
|
|
Vända tagumine simmer oli peetis, serv paindes ja sealt seda õli lahmas. Nüüd enam visuaalseid lekkeid pole ja tagant pole sinist ka, seega ehk on
korras nüüd see umbes 50t km kestnud saaga?
Arvestuslikult on selle aja peale ära joonud umbes 45 (x umbes 10€/l tuleb päris kena kopikas niisama loodusesse sõidu käigus lasta) liitrit kütust,
vähemalt on kogu aeg värsket õli saanud ta.
Nüüd peaks auto tehnilise poole pealt vinks-vonks olema, kui teise käigu kehv lülitus välja arvata.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 10.03.14 19:01
|
|
|
Auto sinu kasutuses ikka veel ?
Tegelt tahtsin öelda, et pühapäeval kell 12 sa vurasid Pärnust Tallinna poole ( number on meelde jäänud ) Ning selle kiire pilgu jooksul jäi silma
küll Kena masin
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 10.03.14 19:39
|
|
|
Autoga liigub minu õde ringi, kes käib tihti Tallinn-Pärnu vahet.
Talvega on ukseliistudelt värv maha tulnud ja need vaja uuesti teha, sest sai ilma krundita tehtud esimene kord.
Mõtlesin korra ka 17 Avused talle panna, aga siiski jätan nood S-le.
Iga kord kui ise Pärnu või Tallinna satun, siis vaatan ka, et sai ikka ilus asi valmis.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 17.04.14 15:32
|
|
|
Mõtlesin, et puhun siia ka elu veidi.
Jõudis siis minuni info, et läksid siiski suvekad autole tagasi, sest 4 hooaega ja tugevad 40k km all olnud Goodyear Ultragrip Ice+ rehvid kannatavad
kena hooaja veel, sest mustrit enam-vähem kõigil 5 mm alles veel. Täiesti uskumatu tundus see mulle, aga üdini positiivne värk.
Sai ka vahetatud parem esimene rattalaager, kes tahtis koledasti kahised. SKF toode minu nõudmisel sinna alla rändas.
Ikkagi on mureks rooste. Esimene vasak tiib ja esiukseplekid tahaks täiustamist. Kellelgi roostevabasid LY7W koodiga pakkuda, andke tuld.
Paar nädalat tagasi sain ka ise sõita ja täitsa astus edasi küll . Võrreldes S-ga hakkas ca 700 pööret madalamalt tõmbama ja linnas oli täitsa hea
temaga sõita seetõttu.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 28.05.14 12:19
|
|
|
Sai täna õlivahetus ära tehtud. Liqui Moly 5W-40 ja Mahle filter ja jällegi mõneks ajas selle koha pealt muretu. Käitunud ka õe käes väga hästi ja
probleemivaba - C5 puhul üsna haruldane nähtus muidugi
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 15.10.15 09:30
|
|
|
Probleemivaba sai otsa, kui õde eile helistas, et punane õlituli andis märku.
Jättis koheselt seisma, lisas veidikene õli ja pani käima - tiksumist ega kolinat polnud. Lubasin tal koju Kristiinesse ära sõita.
Kui on keegi hea inimene, kes saaks arvutiga ligi minna ja veidi diagnostikat teha või veel parem manuaalselt õlirõhku mõõta siis palun öelge.
Ise olen Tartus ja Tallinnas väga sellist inimest ei tea kes aidata oskaks.
Kardan, et õlipump on mäda ja korra juba selle mootorivahetuse üle elanuna ei taha enam riskida sellega.
U2U või 56 68 73 72 helistada kui oskate abi pakkuda,
Siim
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.10.15 05:45
|
|
|
Tere?
Number sul ju olemas.
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 31.01.20 11:31
|
|
|
Natuke nalja ka ja panen kirja, et sai 379400 km pealt õlivahetus tehtud. Viskasin pulli pärast ka uue kütusefiltri ja õlijahutile uue tihend. Lisaks
panin teise kasutatud õlitaseme anduri uue tihendiga vahele.
Kuigi tarbib natuke õli ja jahutusvedelikku, siis raisk ära ka ei sure see auto. Kere muidugi on üsna mäda juba igalt poolt, kõik uksed alt ääres,
juhipoolne tagatiib ja esitiivad ja pagassiluuk. C5 peab kokkuvõttes tõdema 1.8T-ga on olnud üsnagi probleemivaba ja normaalne kulgur.
Kui keegi on huvitatud milline on pea 400k km sõitnud kaltsusisu C5, siis on see ühegi auguta ja väga minimaalse kulumisega. Ainult käetugi on rohkem
kulunud juhipoolt eest nurgast.
Et ka vana hea esisilla müüt kummutada, siis 150k km on nüüd saanud lemfi ja rts suurte tagumiste õõtsadega kärutatud ja siiani sild on vaikne, kui
välja arvata väikse hoo pealt klobisemine ees (tugilaagrid vist hakkavad väsima originaalid).
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 5 6 7 |