trattiste
huviline
Registreerunud 01.06.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 01.06.10 15:39
|
|
|
Ma selline S- ide kohapealt suht loll. Aga mis teeb sellest autost S-line? Tehke mulle ka selgeks.
Project-Massacre
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
trattiste
huviline
Registreerunud 01.06.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.10 16:12
|
|
|
Sellest, et S-line ta pole saan ise ka aru...Kuid siis üldiselt, et suht vana masin juba ja kuidas on 2.8 mootoriga...kütte kulu mind ei hirmuta -
huvitab vastupidavus? Ja ka sellel masinal siis kere - kui hullult tuleb planeerida roostevõitlusega?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.06.10 16:17
|
|
|
Kui hulle lakse pole üle elanud ja mingi värvi lennu korral ka kohe jaole asutud, siis muretu isend.
Mootor pidavat köva olema.
98 aasta kohta näeb veel minu arvates vägagi viisakas välja, läbisöit küll vöiks olla kaheldav, kuid autot ei tasuks selle järgi valida.
Köige etem oleks masin oma silmaga üle vaadata, teha piskune proovisöit vöi lasta asises kohas ülevaade teha.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 01.06.10 16:58
|
|
|
Mul sama aasta isend. Ja ütleme nii, et samade lisadega. Mootorit ei tasu karta, kui korralikult vahetada õli, rullikud jne.
Kere minul roostetab poritiiva äärest ja just üks esimene. Ostes oli kiviga sinna matsu saanud ja tsingi maha löönud. Muidu kere peab väga hästi.
Project-Massacre
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.10 19:22
|
|
|
Mina eelistaks manuaali,kuna küttekulu vahe päris suur.
Peres on selline samasugune(ainult pole quattro) ja eriti ökopill ta pole.
Endal oli kunagi sama mootoriga a4 quattro maunaal ja nii oli hea võrrelda neid kulusid.
Aga muidu see mootor 
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
|
romka777
huviline
Registreerunud 13.08.07
Asukoht: Harjumaa Kose
Kasutaja on eemal
Auto: 2x a6 c4 tdi Q 103 kw & 100 c4 2.6
|
postitati 02.06.10 09:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: emmure
Mul sama aasta isend. Ja ütleme nii, et samade lisadega. Mootorit ei tasu karta, kui korralikult vahetada õli, rullikud jne.
Kere minul roostetab poritiiva äärest ja just üks esimene. Ostes oli kiviga sinna matsu saanud ja tsingi maha löönud. Muidu kere peab väga hästi.
|
Kas selle aasta audisid üldse tsingiti, keegi tark oskas öelda, et mitte.
|
|
|
Simsik
huviline
Registreerunud 05.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 V6
|
postitati 02.06.10 10:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: romka777
Kas selle aasta audisid üldse tsingiti, keegi tark oskas öelda, et mitte. |
Audi keresid hakati juba ~ 25 aastat tagasi tsinkima
|
|
|
Aleksandr
huviline
Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: Honda
|
postitati 02.06.10 10:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simsik
Tsitaat: | Algselt postitas: romka777
Kas selle aasta audisid üldse tsingiti, keegi tark oskas öelda, et mitte. |
Audi keresid hakati juba ~ 25 aastat tagasi tsinkima |
Jah, kas mitte isegi aastast 1984 ?
|
|
|
romka777
huviline
Registreerunud 13.08.07
Asukoht: Harjumaa Kose
Kasutaja on eemal
Auto: 2x a6 c4 tdi Q 103 kw & 100 c4 2.6
|
postitati 02.06.10 15:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simsik
Tsitaat: | Algselt postitas: romka777
Kas selle aasta audisid üldse tsingiti, keegi tark oskas öelda, et mitte. |
Audi keresid hakati juba ~ 25 aastat tagasi tsinkima |
Asi selles, et vend kes seda väidab on automaaler ning ta ütles, et on teinud nii mõnegi C5 keretöö kus peaaegu igal isendil on esinenud tiiva
flantsides läbivat roostet, seega, milline siis ikkagi tegelikkus on!? Kas tiivad jäetakse tsinkimata?
|
|
|
Liivatraktor
huviline
Registreerunud 30.12.08
Kasutaja on eemal
Auto: Hõbedane
|
postitati 02.06.10 15:59
|
|
|
Ma ka näinud rusikasuurust auku C5 kere poritiivas, samas minu vanal polnud üle auto roostest haisugi. 98a auto siis. Pigem on see nii ,et kui
täke-kriim on siis omanikul savi ja laseb edasi minna, kuni tsingikiht maha tuleb ja rooste läheb.
S
|
|
|
|
lOOOOl
huviline
Registreerunud 18.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, SUV
|
postitati 02.06.10 17:49
|
|
|
Kõige hullemad kohad C5-l on esitiivad ja ukseliistude piirkonnad. Originaalis pole tiibadel isegi kivikaitset.
Aga muidu, kust osad inimesed võtavad, et automaat C5 võtab rohkem kütust, kui manuaal? Kas automaat kast kaalub nii palju rohkem? Tiptronikuga saab
täpselt samamoodi käike endale sobival ajal(madalate pööretega) vahetada. Madalate pöörete puhul ei saa mingist libisemisest ka juttu olla. Nii et
manuaal pole midagi ökonoomsem.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 02.06.10 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lOOOOl
Kõige hullemad kohad C5-l on esitiivad ja ukseliistude piirkonnad. Originaalis pole tiibadel isegi kivikaitset.
Aga muidu, kust osad inimesed võtavad, et automaat C5 võtab rohkem kütust, kui manuaal? Kas automaat kast kaalub nii palju rohkem? Tiptronikuga saab
täpselt samamoodi käike endale sobival ajal(madalate pööretega) vahetada. Madalate pöörete puhul ei saa mingist libisemisest ka juttu olla. Nii et
manuaal pole midagi ökonoomsem. |
14,3 vs. 16,0 linn
7,3 vs 7,7 mnt
8,4 vs 9,6 0-100km/h
Tehaseandmed on ju nii lihtsalt leitavad 
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.06.10 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: romka777
Asi selles, et vend kes seda väidab on automaaler ning ta ütles, et on teinud nii mõnegi C5 keretöö kus peaaegu igal isendil on esinenud tiiva
flantsides läbivat roostet, seega, milline siis ikkagi tegelikkus on!? Kas tiivad jäetakse tsinkimata? |
Ehk asi peitub selles, et kui autoga matsu pannakse, siis asemele pandav osa ei ole tsingitud.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 02.06.10 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lOOOOl
Kas automaat kast kaalub nii palju rohkem? Tiptronikuga saab täpselt samamoodi käike endale sobival ajal(madalate pööretega) vahetada. Madalate
pöörete puhul ei saa mingist libisemisest ka juttu olla. Nii et manuaal pole midagi ökonoomsem. | Räägin küll C4-st, kuid vist väga
mööda ei pane.
Automaat kaalub minu autol ikka märgatavalt rohkem kui manuaal.
Vähemalt originaalsoftiga libises just madalamas otsas(alla 2krpm) päris jõhkralt läbi, alles siis kui turbiin lukustub, kaob libisemine ära.
Mis mõtet on osta tiptronicut, kui tahad ise käike vahetada ja sedasi ökotada? Automaat on siiski pigem neile kes ei aja küttekulus absoluutset säästu
taga vaid lasevad autol otsustada mis käiguga ta parasjagu sõita tahab.
Et oleks raskem!
|
|
|
|