mao
huviline
Registreerunud 23.04.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 31.05.10 17:19
|
|
|
1,9tdi Turbo rõhu probleem
Kuna masinal ( A4 B5 1,9 66kw 96a) kadus jõud ja hakkas hirmsasti tahma tagant välja ajama, sai diagnostikas käidud (Karlas). Ja tuli välja et turbo
on probleemne: Veakood 023F - intake-manifold pressure control difference
Ja veel näitajad Air-mass, nominal 850mg/s
Air-mass, actual 465mg/s
boost pressure nominal 1887hpa
boost pressure, actual 1448hpa
Vea põhjust ei osatud öelda.
On kellelgi sarnase probleemiga tulnud tegemist teha? Mis võiks vea põhjuseks olla ning orjenteeruvalt palju vea eemaldamine kukrut ka kergendab?
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 31.05.10 20:09
|
|
|
Proovi kõigepealt teist õhumõõtjat. Ma usun et ka turbo probleemid lahenduvad sellega.
|
|
|
mao
huviline
Registreerunud 23.04.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 31.05.10 21:03
|
|
|
Ei ole ühtegi hetkel käepärast, aga kas on mingeid koduseid nippe kuidas selle õhulugeja korrasolekut kontrollida? Ja milline ta võiks välja näha ning
kus asub?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 01.06.10 03:44
|
|
|
Kõigepealt võiksid vahetada õhufiltri. Siis võiksid õhulugejat puhastada mingi piduri puhastus spreiga.Õhulugeja ise asub kuskil peale
õhufiltrit,selline torujupp,kus juhtmetega pistik küljes Aga kui su
teadmised ise ei luba õhulugeja asukohta tuvastada,siis "ära seda kodus järgi tee"
|
|
|
mao
huviline
Registreerunud 23.04.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 01.06.10 06:02
|
|
|
Õhufilter ja kütusefilter said paar nädalat tagasi vahetatud.
Ja täitsa leidsin selle õhulugeja ülesse
Käepärast oli Adinoli "Elektrokontakt-Spray" Sellega pihustasin sisu üle ja pehme lapiga puhastasin ära.
Käima igatahes läks peale seda operatsiooni
Eks ma nüüd siis testin teda väheke ja vaatan kas oli ka märgatavat muutust toimunud.
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 01.06.10 19:31
|
|
|
Mida sa seal lapiga puhastasid, sõela või andurit ennast sõela taga ?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 01.06.10 19:34
|
|
|
Leke sisselasketraktis on ehk tõenäoline märksõna
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
mao
huviline
Registreerunud 23.04.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 01.06.10 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Põder
Mida sa seal lapiga puhastasid, sõela või andurit ennast sõela taga ? |
Nii sõelasid kui ka andurit (jämedama sõela kakkusin küljest ära)
Sai siis nüüd testitud ja sõidetud. Tundub et läks asi paremaks - on nagu erksam ja kui enne 2 käiguga kiirendades tekkis väike mõttepaus sisse, siis
nüüd see kadunud.
Aga kas nüüd musta tomu ka tagant veel ajab, seda ei tea.
|
|
|
Kaitz
huviline
Registreerunud 28.06.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Jalamees hetkel.
|
postitati 19.06.10 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mao
Kuna masinal ( A4 B5 1,9 66kw 96a) kadus jõud ja hakkas hirmsasti tahma tagant välja ajama, sai diagnostikas käidud (Karlas). Ja tuli välja et turbo
on probleemne: Veakood 023F - intake-manifold pressure control difference
Ja veel näitajad Air-mass, nominal 850mg/s
Air-mass, actual 465mg/s
boost pressure nominal 1887hpa
boost pressure, actual 1448hpa
Vea põhjust ei osatud öelda.
On kellelgi sarnase probleemiga tulnud tegemist teha? Mis võiks vea põhjuseks olla ning orjenteeruvalt palju vea eemaldamine kukrut ka kergendab?
|
Käi üle köik voolikud mis turbo külge tulevad.Ilmselt vötab kuskilt lisaöhku ja siis viskabki musta tagant välja.
|
|
|