EDIT: Kui selline püss on Saksas ehitatud ja on tänavalegaalne siis peaks ka Eestis saama "sierrast ferrari teha".
Euroliidu seadused on ju kõigile euroopa riikidele samad.
Niiet rahamehed-tehnikahuvilised, tehke midagi sarnast ka Eestisse.
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
EDIT: Kui selline püss on Saksas ehitatud ja on tänavalegaalne siis peaks ka Eestis saama "sierrast ferrari teha".
Euroliidu seadused on ju kõigile euroopa riikidele samad.
Niiet rahamehed-tehnikahuvilised, tehke midagi sarnast ka Eestisse.
Tere. Kussjuures, siukest asjja vist ei saa Eestis teha, kuna ISEGI Vw Golf mkII'ele ie saa VR6 peale panna, siis kuidas peaks saama RS4 B5'ele
V8't peale panna? Kuskil oli veel sellest juttu, äkki riigi teatajas. Ei mäleta.
Sorry ,et teemat risutasin....
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
postitati 17.07.10 13:00
Lahe, ainult et üks nukk on teise suhtes ühe hamba võrra valesti.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
prestigio
huviline
Registreerunud 29.07.07
Asukoht: tallinn- soome
Kasutaja on eemal
EDIT: Kui selline püss on Saksas ehitatud ja on tänavalegaalne siis peaks ka Eestis saama "sierrast ferrari teha".
Euroliidu seadused on ju kõigile euroopa riikidele samad.
Niiet rahamehed-tehnikahuvilised, tehke midagi sarnast ka Eestisse.
Tere. Kussjuures, siukest asjja vist ei saa Eestis teha, kuna ISEGI Vw Golf mkII'ele ie saa VR6 peale panna, siis kuidas peaks saama RS4 B5'ele
V8't peale panna? Kuskil oli veel sellest juttu, äkki riigi teatajas. Ei mäleta.
Sorry ,et teemat risutasin....
Mul on üks B5 Avant, mille passis on 232kW ja töömaht on 5200. Täiesti tõsiselt.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.2% - SQL: 54.8%]