Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php on line 48

Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 146

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 890
Eesti Audi Klubi foorum - (OLEMAS) Vaja üheteljelist puksiirhaagist laenutada tartus
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: (OLEMAS) Vaja üheteljelist puksiirhaagist laenutada tartus (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3616)
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 24.05.10 18:04 Tsiteeri
(OLEMAS) Vaja üheteljelist puksiirhaagist laenutada tartus



Tere! plaanis tallinnas osta audi 200 TQ ja vaja tallinnast tartu veada aga endal ei ole vedamiseks käru ja jäiga ühenduse jaoks peab veetaval autol olema kindlustus mida ei ole.

kas kellegil on üheteljelist pukseerhaagist või teab kustkellelt saaks laenutada tartus?

Taavi
53814821
Tartu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 24.05.10 18:09 Tsiteeri


Tasuks uurida:
http://www.messauto.ee/


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 24.05.10 18:14 Tsiteeri


hmm.. huvitav palju audi 200 TQ kaalub?

kas seda käru nt. bemmiga võib vedada ja b katiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 24.05.10 18:20 Tsiteeri


auto pealeajamine saab vist paras keberniit olema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 24.05.10 19:00 Tsiteeri


Meil endil selline olemas ja oleme toonud autosid Tartust, Tallinnast ja pisemaid otsi teinud. Ei ole see auto peale ajamine midagi hullu. Ja vedada saad kaa B katiga, aga sellegipoolest peab olema veetaval autol kindlustus, aga minu autogi sai tuua Tallinnast ilma kindlustuseta, isegi politsei sõitis korra taga, aga kinni ei peetud. Vedada saad ka tavalise sõiduautoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 24.05.10 19:06 Tsiteeri


B katiga võid vedada kerghaagist. Auto treileri jaoks vaja juba BE või E kat ja maksimaalne lubatud haagise mass on kirjas auto passis.
Ramirent pakub auto treilat 300.- päev tartus.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 24.05.10 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
B katiga võid vedada kerghaagist. Auto treileri jaoks vaja juba BE või E kat ja maksimaalne lubatud haagise mass on kirjas auto passis.
Ramirent pakub auto treilat 300.- päev tartus.


Jutt käib üheteljelisest puksiirkärust, millele toetuvad veetava auto esirattad, tagarattad jooksevad niisama kaasa. Ja seda võib vedada B-kategooria sõidukiga ja lubadega. Veetaval autol peab olema kehtiv kindlustus. Treiler on jah juba keerulisem teema.

Aga teemaalgatajale seda, et Q ei ole soovitatav ühe teljega maas lohistada, pead kas gardaani lahti laskma või tõesti treila rentima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 24.05.10 19:33 Tsiteeri


B kati olemasolu ei luba vaid kerghaagist vaid ka:

Juhiloa B kategooria - B-kategooria auto koos kerghaagisega või koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kui haagise registrimass ei ületa auto tühimassi ja autorongi registrimass ei ületa 3500 kg.


Eriveosena veetava pukseeritava seadme(jäik ühenduslüli ratastel) kohta on oma seadus: Link


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 24.05.10 21:01 Tsiteeri


Paistab, et autole kuu ajalise kindlustuse tegemine ja jäik ühendus tuleb mõtekam kui rentida haagis ja siis otsida veel juht ka ja masin mis seda kõike vedada jõuaks.

Vaatasin järgi, kindlustus 1 kuu 134kw masinale tuleb mul 600 eek.
Ei tea kui ma ilma kindlustuseta vean kas siis on kindel vahelejäämine? :D

Paistab, et ei leia seda üheteljelist puksiirhaagist tartukandist, on ikka jama lugu küll, ei saa sis ühte autot ära veetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 24.05.10 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)
Paistab, et autole kuu ajalise kindlustuse tegemine ja jäik ühendus tuleb mõtekam kui rentida haagis ja siis otsida veel juht ka ja masin mis seda kõike vedada jõuaks.

Vaatasin järgi, kindlustus 1 kuu 134kw masinale tuleb mul 600 eek.
Ei tea kui ma ilma kindlustuseta vean kas siis on kindel vahelejäämine? :D

Paistab, et ei leia seda üheteljelist puksiirhaagist tartukandist, on ikka jama lugu küll, ei saa sis ühte autot ära veetud.


Meilt vb saad laenata, aga pean hinna üle täpsustama. Viimati oli see hind minuarust paar nelipakki ööpäevas.
Aga nagu mainisin, siis ise oleme toonud Tallinast kaks kindlustuseta masinat, mõlemal korral on politsei näinud, aga pole midagi teinud. Tallinnast minu juurde on 150km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 24.05.10 21:18 Tsiteeri


kuskohas on öeldud, et pukseeritaval masinal peab kindlustus olema?

Ma leidsin ainult niipalju pukseerimise kohta liikluseeskirjades:

22. peatükk
MOOTORSÕIDUKI PUKSEERIMINE

§ 212. Sõitjaid tohib olla pukseeritava mootorsõiduki juhikabiinis ja pukseeritavas sõiduautos ainult juhul, kui pukseeritava sõiduki roolis on juht.

§ 213. Pukseeritavas mootorsõidukis (autorongis) ei pea olema juhti vaid pukseerimisel sellise jäiga ühenduslüliga, mis tagab pukseeritava mootorsõiduki (autorongi) juhitavuse.

§ 214. Ühtki inimest ei tohi olla pukseeriva mootorsõiduki veoplatvormil ega sellele osaliselt toetatud sõidukis.

§ 215. Painduv ühenduslüli peab jätma sõidukite vahemaaks 4–6 m ja selle keskosa peab olema selgesti nähtavalt tähistatud.

§ 216. Pukseeritaval mootorsõidukil (autorongil) peavad igal ajal põlema ohutuled. Ohutulede puudumisel peab pukseeritavale mootorsõidukile (autorongile) olema pandud taha, nähtavale kohale, ohukolmnurk.

§ 217. Pukseerida ei tohi kiiremini kui 50 km/h.

§ 218. Pukseerida ei tohi:
1) painduva ühenduslüliga – kiilasjääl, või niisugust mootorsõidukit (autorongi), millel ei tööta sõidupidur või rool;
2) vardakujulise jäiga ühenduslüliga – mootorsõidukit (autorongi), millel ei tööta rool;
3) mis tahes jäiga ühenduslüliga – mootorsõidukit (autorongi), mille tegelik mass on suurem pukseeriva sõiduki tegelikust massist, juhul kui pukseeritaval mootorsõidukil ei tööta sõidupidur;
4) enam kui ühte mootorsõidukit (autorongi);
5) autorongi, mille haakeseadis on rikkis;
6) soolomootorrattaga ega soolomootorratast.

aadress on siin: http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13305765


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 24.05.10 21:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)
kuskohas on öeldud, et pukseeritaval masinal peab kindlustus olema?

Ma leidsin ainult niipalju pukseerimise kohta liikluseeskirjades:

22. peatükk
MOOTORSÕIDUKI PUKSEERIMINE

§ 212. Sõitjaid tohib olla pukseeritava mootorsõiduki juhikabiinis ja pukseeritavas sõiduautos ainult juhul, kui pukseeritava sõiduki roolis on juht.

§ 213. Pukseeritavas mootorsõidukis (autorongis) ei pea olema juhti vaid pukseerimisel sellise jäiga ühenduslüliga, mis tagab pukseeritava mootorsõiduki (autorongi) juhitavuse.

§ 214. Ühtki inimest ei tohi olla pukseeriva mootorsõiduki veoplatvormil ega sellele osaliselt toetatud sõidukis.

§ 215. Painduv ühenduslüli peab jätma sõidukite vahemaaks 4–6 m ja selle keskosa peab olema selgesti nähtavalt tähistatud.

§ 216. Pukseeritaval mootorsõidukil (autorongil) peavad igal ajal põlema ohutuled. Ohutulede puudumisel peab pukseeritavale mootorsõidukile (autorongile) olema pandud taha, nähtavale kohale, ohukolmnurk.

§ 217. Pukseerida ei tohi kiiremini kui 50 km/h.

§ 218. Pukseerida ei tohi:
1) painduva ühenduslüliga – kiilasjääl, või niisugust mootorsõidukit (autorongi), millel ei tööta sõidupidur või rool;
2) vardakujulise jäiga ühenduslüliga – mootorsõidukit (autorongi), millel ei tööta rool;
3) mis tahes jäiga ühenduslüliga – mootorsõidukit (autorongi), mille tegelik mass on suurem pukseeriva sõiduki tegelikust massist, juhul kui pukseeritaval mootorsõidukil ei tööta sõidupidur;
4) enam kui ühte mootorsõidukit (autorongi);
5) autorongi, mille haakeseadis on rikkis;
6) soolomootorrattaga ega soolomootorratast.

aadress on siin: http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13305765


Siis on vist mingid muudatused tehtud, kunagi kusagilt ma lugesin küll selle välja. Aga nohh, seda mugavam sulle ju:P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 24.05.10 21:35 Tsiteeri


Kas seda liikluskindlustus seadus mitte ei reklementeeri?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri2
huviline



Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80

postitati 25.05.10 10:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kas seda liikluskindlustus seadus mitte ei reklementeeri?


Eelmisel suvel sama küsimuse korral helistasin politseisse. Sealt saadud vastuse järgi pukseeritaval autol kindlustust vaja ei olnud.

Ühest asjast ma aru muidugi ei saa:
Esiveolistel autodel on kerghaagise lubatud suurim mass harilikult 750 kg.
Audi 100Q võib vedada haagist kuni 1750 kg. Auto enda täismass on 2100 kg, niiet B kati piiridesse (auto + haagis 3500kg) jäämiseks peab olema haagise täismass kuni 1400kg. Sellisega 200TQ kaalus autot arvatavasti ei vea.
Kas 'veetaval autol tagumised rattad maas' haagise puhul sama arutlus kehtib, ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.05.10 20:11 Tsiteeri


Täna sai töö juures vanematelt isikutelt uuritud ja vastuseks oli see, et kui masinat pukseeritakse jäiga ühendusega(kuulub sinna ka siis see üheteljeline käru, kus ainult esirattad peal) pole kindlustus kohustuslik, kuid vedela (köiega pukseerimine) pidavat olema kohustuslik.
Esimese puhul on see, et kindlustus kandub edasi vedavale söidukile (pöhimöte, et nagu vead käru järel, kuid kärule kindlustust vist ei teha?).
Teise varjandi puhul saab ju järelveetav vänderdada, kuhu tahes.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 25.05.10 20:59 Tsiteeri


Ahh mis siin ikka põdeda, vean jäigaga ära ja ei ole midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 25.05.10 21:26 Tsiteeri


Mul just sama teema kust siis oleks mõistlik küsida selle kindlustuse kohta?

Plaanis ka sellise käruga vedada kuhu veetva auto esirattad peale käivad.
Samas kui loogiliselt mõelda peaks ikkagi kindlustus olema, kuna tegu nagu järelkäruga ning kärul tuleb samuti kindlustus teha. Mis see veetav auto nii midagi muud erineb tavalisest järelkärust :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 25.05.10 22:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Esimese puhul on see, et kindlustus kandub edasi vedavale söidukile (pöhimöte, et nagu vead käru järel, kuid kärule kindlustust vist ei teha?).

Misasja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 25.05.10 22:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Mul just sama teema kust siis oleks mõistlik küsida selle kindlustuse kohta?

Plaanis ka sellise käruga vedada kuhu veetva auto esirattad peale käivad.
Samas kui loogiliselt mõelda peaks ikkagi kindlustus olema, kuna tegu nagu järelkäruga ning kärul tuleb samuti kindlustus teha. Mis see veetav auto nii midagi muud erineb tavalisest järelkärust :o


Jäik ühenduslüli ratastel kuulub samuti eriveosena veetava pukseeritava seadme alla. See ei pea olema registreeritud, seega ei ole vaja ÜV'd ega kindlustust.
Ja veelkord siis: Selle kohta on ka oma seadus: Link


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 26.05.10 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Esimese puhul on see, et kindlustus kandub edasi vedavale söidukile (pöhimöte, et nagu vead käru järel, kuid kärule kindlustust vist ei teha?).

Misasja?


Andesta Kps, väljendus tuli möttest väga kohmakal kombel esile.
Ivar´i selgitus peaks teemale vast ammendava vastuse andma.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 26.05.10 22:50 Tsiteeri


Ei tea, täna sai nii kindlustus BTA küsitud kui ARK ja mõlemid ütlesid et on vaja veetavale autole kindlustust. Seega sai see ka tehtud, ei hakanud jamama ilma. Samas ütlesin ARK infole, et kas teil siis nagu kodulehel infot väljas ei ole seaduse muutuse kohta too tädike ei teadnud loomulikult sellest midagi :D võta nüüd kinni mis õige. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 27.05.10 17:50 Tsiteeri


Kummaline riik meil siin, keegi midagi täpsemalt ei tea. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 12.06.10 22:07 Tsiteeri


Nonii, sain lõpuks ära veetud ramirendi puksiirhaagisega, leidsin auto ja autojuhi :) 1500 läks kokku maksma koos kütusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 0.7% - SQL: 99.3%]