Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 03.08.04 10:25
|
|
|
Mure generaatoriga
Kas kellelgi kogemusi pildil(link allpool) oleva geneka parandusega(renoveerimisega:-)
Pilt suurelt
Pilt vaikselt
Teine nurk
Ühest hetkest enam laadimisprotseduuri ei toimund. Peaks olema miski Prantsuse oma - võin ka eksida.
-----------------------teema jtk--------------------
Välja nuhitud andmed geneka kohta:
Made in France
Valeo
AMP 65
2940305
Genekal olev kood viitab http://www.rmasrl.com/A57.html
Kel Pärnus sama mure(aja kokkuhoid, geneka detailide otsimisel), soovitan pöörduda Melasi seda viimast soovitati Aavest :-)
Hetkel vahetab harjased ja tableti ära, eks näis kas prantslasele sellest piisab(Saksa genekad pidavat vähem probleemsemad olema).
Tänud veel Ranz'le oma kogemuste(teadlikuse) jagamisel.
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 05.08.04 06:25
|
|
|
Tänaseks ostetud genekale uus tablett (harjased). Laadimisprotseduur korras.
Minu küsimus aga järgnev. Eelnevalt kui akut enam genekas ei laadinud armatuuris ei põlenud aku tuli. Kas keegi teab täpsemalt öelda kuhu ja mida A B3
(88a - võib veel enam täpsustada vajadusel :-) kontrollida, et tuli (lambike armatuuri kellade vahel) aku tühjenedes ikka hõõguks(vilguks) ja lõpuks
ka põlema jääks kui päris tühi. Kuskilt miskit on ikka otsad andnud ja eeldan, et asukoht rooli all oleva katte taga. On kellelgi sama mure olnud?
Teab B3 aku näidikuga seotud andureid/vidinaid(kaitsmed kõik üle vaadatud ja OK)? Ette tänades.
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 05.08.04 06:28
|
|
|
Pirn on terve?
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 05.08.04 06:43
|
|
|
Kui süüdet keeran siis hakkab aku ja õli tuli põlema. Vab, et kohe ei täpsustanud.
Siis üks päev enne kui genekas laadimist enam ei teostand (hommikul tööle minnes) lõi mingiks 2sek aku tule põlema ja siis kustus(Rohkem pole aku
tulukest sõidu ajal põlemas näinud). Järgmine päev oli aku tühi peale km sõitu :-(
Kaldun arvama siiski, et miski kontroll mehanism seal rooli katiku all.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.04 09:56
|
|
|
Kusjuures mulle meenub, et kui mul geneka harjad läksid, siis viskas korraks ka tule põlema armatuuris, kuid liiklesin niimoodi ikka koju ära ja seal
keerasin tableti pealt maha, natuke uurisin asja ja oli kohe selge, et asi õhtal. Toppisin peale tagasi, et ehk veab veel varuosapoeni välja. Hommikul
autot tööle pannes avastasin, et tuli kustus... mõte oli, et ju see mahavõtmine ja uuesti pealepanemine muutis tiba seal miskit ja ehk peab see 15km
asi veel siis vastu. ca 5km sõitu ja hakkas selguma siiski tõsiasi, et laadimist ei toimu auto hakkas jõnksutama järjest tarbijaid vähemaks võttes sai peaaegu et kohale 200m ji poest siiski puudu.
Kuid jah... milleks siis enam tuli ei põlenud, sellele ikkagi pihta ei saa?
|
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 10.08.04 10:03
|
|
|
Kui keegi kolmas veel seda reeglit kinnitaks, et kui laadimist ei toimu siis aku tuli ei põle ka, siis loobuks mingi kontroll mehanismi tagaajamisest
Samas idee poolest võiks ju põlema jääda aku tuli armatuuris(vähemasti vilkuda, hõõguda...) kui genekalt ennam toidet juurde ei tule.
Ma ise ei pööranud tähelepanu kui raadio väheke sahisema kippus ja kohe peale seda mootori tuksumine vaibus :-(
-----edit 10.08.2004 13:22--------
Eeldatavalt siis ikka mingi relee kuskil tuksis ja vajab välja vahetamist.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.04 10:06
|
|
|
Tegelt peakski ta nii toimima, kui laadimine lakkab hakkab tuli põlema.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 10.08.04 10:25
|
|
|
tavaliselt kui harjad saavad otsa generaatori kontrolllamp põlema ei hakka kuna harjad ei puutu enam kontaktrõngastesse ja ei toimu ergutust samas
saab olla ka nii et harjad on otsas ja tuli põleb kõi oleneb pingerelee ehitusest ehk mida pidi ta juhib laadimislampi
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 10.08.04 10:40
|
|
|
Minu vanad harjad olid ikka päris kutud. Üsnagi lühikeseks kulund. Ja Prantsuse genekatel natuke nadi, sealt tagant seda tableti osa eemaldada, et
kerge vaevaga kontrollida :-( Peab ikka geneka maha mudima(vähem ajakulu). Õli kontroll varras jääb pisut segama kui kohe tagant tableti osa kätte
saada sooviks.
|
|
|
jesse
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5 TDI
|
postitati 08.11.04 10:55
|
|
|
Endal sama lugu, hakkas vaikselt see aku tuleke põlema, kuniks üsna eredalt.
Võtsin siis tableti välja ja tõesti - üks klots (hari) oli 2mm ja teine 4mm. Puhastasin veidi neid ja genakat ja panin peale. Peale seda enam aku tuli
ei põle ja laadimine on kah olemas.
siiski on plaan tablett ära vahetada, aga enne kui ma seda ostma hakkan, öelde, kui palju need harjad kulunud võivad olla ja miks nad mul erinevate
pikkustega olid? kas see on normaalne?
Auto ikka A6 TDI -96
PS! Kust ma seda tabletti optimaalse kuluga osta võiks?
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 08.11.04 11:04
|
|
|
Näiteks eelmisel A100Q hakkas aku tuli vaikselt hõõguma kuni lõpuks üldse ei laadinud siis põles täiega. Samas kui ta juba kergelt hõõgub
egas seda ei panegi koheselt tähele, alles siis kui hakkavad jamad!
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 08.11.04 11:52
|
|
|
See tablett on kuskil 150 eeku, aga võib vahetada ka ainult harjad,peaks zigulli omad minema(enda oma võrdlesin ja sobis).
|
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 08.11.04 13:08
|
|
|
Mul oli prantsuse genekas millele läks maksma see tablett+harjased 250.- Aga ei piisanud tol korral sellest ka millegi pärast. Laadimine toimis aga
elektrit kasutavad detailid( nagu tuled, lambikesed) vaikselt virvendasid -hästi imelik, et eelnevalt seda probleemi ei olnud. Seega ostsin teise
geneka - saksa oma - töötab siiamaani kenasti.
|
|
|
mati200
huviline
Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant
|
postitati 09.11.04 19:34
|
|
|
Generaatori kontrolllamp on igavesest ajast igavesti ühtemoodi ehitatud, nimelt + jookseb süütega kontrollambi ühele otsale ja miinus tuleb
generaatori korpusest üle harjade otse kontrollampi. Seetõttu kontrollamp põleb,kui süüde sisse lülitada. Generaatori liikuma hakkamisel, eeldusel,et
kõik juhtmed küljes ja akuski voolu tiba on, hakatakse aga seda voolu tarbima, seda rohkem,mida parem on laadimine. Selletõttu läbib lampi
niivõrdväike vool,et sellest ei piisa tema helendama hakkamisest,mistõttu võib lugeda lambi kustunuks. Kui nüüd aga mingil põhjusel generaatoris nii
palju voolu ei toodeta,hakkab lamp seda heledamalt põlema,mida vähem voolu toodetakse.
Päris teaduslikult ja õieti välja ei kukkunud,kuid põhimõtteliselt on see nii.
Muuseas on võimalik Climate Controlliga autodel kliimaplokist vaadata digitaalselt akupinge suurust.
|
|
|