Deprecated: Implicit conversion from float 500349.00000000006 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Veermiku lammutamisega mure.
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Veermiku lammutamisega mure. (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 6723)
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 29.04.12 16:12 Tsiteeri


Sillatala on kinnitataud sealt õõtsa puksipoolse kinnituse juurest kere külge 2 poldiga ja lisaks paistab seal ka kolmas polt, mis läheb läbi sillatala puksi. Kas need kõik kolm tuleb lahti keerata või ainult need teised 2?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 29.04.12 16:27 Tsiteeri


Üleminek kinnitub 3 poldiga töesti, millest 1 läbib puksi.
Vist tuli lausa köiki kolme krudida, kuid viimased 2 kindlasti...puksi läbiv polt vöis ka puutumata jääda.
Katseta.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 29.04.12 16:35 Tsiteeri


Selge, tänud! Nüüd jääb veel välja mõelda moodus, kuidas ilma kanali ja tõstukita teha viimane, nn rattad maas pingutus kinnitusele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 29.04.12 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisson
Selge, tänud! Nüüd jääb veel välja mõelda moodus, kuidas ilma kanali ja tõstukita teha viimane, nn rattad maas pingutus kinnitusele.


Nn estakaad aitab hädast välja.
Endal sellega ei tekkinud mingeid probleeme.
Minul vb oli abiks ka veel see, et kuna hoovi sissesöit nagunii kallakuga, siis esisillale kujuneb mingigi raskus juurde.

Ma ei tea, kui palju siit pildilt minu süsteem sulle aimu annab?
Kaugem kaader.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 29.04.12 17:21 Tsiteeri


Veelkord tänud! Estakaad lahendab tõesti asja. Et ma ise selle peale ei tulnud:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 29.04.12 17:34 Tsiteeri


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/276/491/0692457712bc1d.jpg

Eelmise aasta suvel sai seda polti kambakesi pool tundi haamerdatud, enne kui ta liikuma hakkas. Tunne oli, et eelmine silladetailide vahetust teostav teenindus oli selle poldi kõveraks tõmmanud. Anyway ei saa päris täpselt siiani aru kas aitas Würthi külmashoki spray või sama firma tootevalikus olev roostes detailide avamiseks mõeldud spray. Igatahes mina püstakut lahti võtma ei pidanud ja eelpool mainitult said detailid kenasti ära puhastatud ja määritud ning alles siis kokku tagasi laotud :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]