Ints22
huviline
Registreerunud 05.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.10 16:54
|
|
|
Audi A6 1.8 turbo 110kW
Tere Audiklubi!
Sooviks siis infot antud auto kohta: http://www.auto24.ee/used/632524
Mida panna sellise auto ostu puhul tähele? Mida täpsemalt proovisõidul kontrollida, et kas on sellel autol mingid tüüpilisemad asjad millele
tähelepanu pöörata?
Võibolla teab keegi konkreetse auto minevikku või mis see antud isend endast kujutab?
Suured tänud ette ära!
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 05.05.10 17:34
|
|
|
Välimus on küll meelitav.Pisi iluvead paistavad olema nt koopa äärel paistab tiba värvi maas olevat.
Aga mis ikka tuleb kohale minna ja uurida.Peas,et sillad väga ei kolise,Mootor väga ei klõbiseks ja käigud peaksid kah ilusti sisse minema.Kindlasti
uuri/proovi turbot.Vb laseb omanik mõne turbo lõdviku küljest võtta,et saaks vaadata palju seal õli on.
Kohapeal natuke paaruta ja vaata taha,et sealt väga suitsu ei viskaks.
Aga ei oska muud öelda...Vaata ka seda,et kõik vedelikkud oleks normis.
Muud ei oska öelda hetkel.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.05.10 17:37
|
|
|
Kui sa sellist asja küsid, siis vii parem pädevasse töökotta, kes kõik ära kontrollivad...
Seda tüüpi autosid on lahatud küll ja küll siin foorumis, kasuta otsingut.
Mootori oled vähemalt õige valinud 
|
|
|
|
ozzipov
huviline
Registreerunud 17.11.07
Asukoht: Jõgevamaa/Põhjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A5 Sportback Quattro S-Line Black edition
|
postitati 05.05.10 18:23
|
|
|
Eks tüüpilisemad vead mis võivad olla: esisilla õõtshoovad(8tk, soovitan vahetada vajadusel kõik korraga + rooliotsad+ sillastend, siis tükk aega
hooletu), turbo. Muidu hea auto. Küttekulu on suht sama mis 2.8 mootoriga kuna 1.8T peab piitsutama rohkem, hooldus samas odavam kui 2.8 mootoril.
Soovitan soojalt kuskil töökojas lasta üle vaadata ja lasta ka diagnostika igaks juhuks teha.
|
|
|
iff2
huviline
Registreerunud 30.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b6 2,5TDI
|
postitati 06.05.10 06:37
|
|
|
1,8t on probleemiks ka õlikanalite ummistumine. Kuna õlituskanlid väiksed ja lastud pidevalt LongLife õlivahetusi, siis kipuvad kanalid umbe minema.
Kindlasti tuleb kuulata, et mootoris mingit klõbinat poleks ja tasuks lasta üle mõõta õlirõhk. Vag-com'ga saab ka turbo rõhu üle vaadata. Sellel
isendil pole ei ASR ega ESP- veojõu kontrolli ja stabiilsuskontrolli, külglibisemise vastast seadet. 4 vedusel muidugi pole see nii oluline, kuna neid
olukordi, kus abimees peaks sekkuma minimaalselt. Kütuse kulu poole pealt võib natuke vähem võtta kui 2,8 ,oleneb palju tallad. Maanteel võtab
raudselt vähem.
|
|
|
cedar
huviline
Registreerunud 23.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.10 17:46
|
|
|
Vabandan ,et teise teemas pressin aga ei hakka uut teemat tegema .
Äkki keegi teab midagi selle masina kohta rääkida: http://www.auto24.ee/used/717021
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 09.05.10 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cedar
Vabandan ,et teise teemas pressin aga ei hakka uut teemat tegema .
Äkki keegi teab midagi selle masina kohta rääkida: http://www.auto24.ee/used/717021 |
Läbisõitu väga ei usaldaks
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.05.10 21:14
|
|
|
Lisaks esivedu sellise masina puhul... mina arvan, et pole mõtet.
|
|
|
|
rait183
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Tallinn/Paide
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.8T
|
postitati 10.05.10 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Lisaks esivedu sellise masina puhul... mina arvan, et pole mõtet. |
Automaat ka veel...
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 10.05.10 19:33
|
|
|
Mõtlesin et ütleks siis siia oma mõtted antud teema suhtes (omanud ju ikka 2 aastat sama mootoriga autot). 1.8T mootor esiveolise peal on väga hea,
minek on just selline paras ja kütusekulu on ka Ok. Nelikveolise peal jääb sellest mootorist tsipa ikka väheks, tõmmet ei ole seda õiget.
Kui teema algataja läheb seda nelikveolist vaatama, siis proovisõidu juures kohe kindlalt tuleks vaadata, et käiguvahetusel ei käik kolksu seest läbi.
Heal juhul võib viga olla ainult taga difri bloki puksides aga kehvemal juhul on difril endal juba loks sees ja usu mind, see häirib ikka kuradima
moodi käiguvahetusel. Ja nagu eelnevalt öeldud on siis tuleks ka turbo kindlalt järgi vaadata, sest kiputakse asja "üle küpsetama". Ja kui jäädki
selle sama mootoriga autot vaatama, siis ära jummala eest automaatkäigukasti poole vaata. Jääd talvel poolest lõbust ilma 
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.05.10 19:43
|
|
|
Vaata, selle mootoriga on nii, et väike chip ja sul on 136-150kw, mis on igast otsast piisav.
Üks selline 138kw soft on mul endalgi olemas...
1.8T olgu siiski Quattro ja manuaal. Ma leian, et Audi A6 pole mõtet esiveolisena osta. Pigem vaadata juba BMW E39 suunas siis.
|
|
|
|